Libiąż: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r.
Numer ogłoszenia: 382826 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu , ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271841, 32 6165028, faks 32 6271841, 32 6165028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasip/Article/id,259128.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r. 2.Rodzaj zamówienia: usługi: 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego, 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3.Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przewiezienie 31 uczniów z Gromca na zajęcia lekcyjne do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 oraz ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r. 2) W dni wolne od zajęć lekcyjnych usługa nie będzie wykonywana. 3) Rano dowóz dzieci do gimnazjum odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 - 9:00, natomiast popołudniowy odwóz dzieci będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 - 15:00, zgodnie z ustalonym harmonogramem i czasem nauczania. 4) W przypadku dowozów dodatkowych (max. 4 kursów dodatkowych na uroczystości szkolne), Dyrektor Gimnazjum Nr 1 w Libiążu powiadomi o tym Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem. 5)W przypadku dowozów dodatkowych (max. 4 kursów dodatkowych na uroczystości szkolne) godziny dowozu i odwozu uczniów będą ustalane z Dyrektorem Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, przy czym mogą różnić się one od przedziałów godzinowych wskazanych w punkcie 3). 6) Przewozy odbywać się będą w ciągu 108 dni zgodnie z rozkładem kursów ustalanym przez Dyrektora Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, gdzie liczba dni, w którym realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu i czasu nauczania. 7) W dni wolne od zajęć lekcyjnych usługa nie będzie wykonywana. 8) Przewozy odbywać się będą na trasie obejmującej następujące przystanki: Szyjki stawy, przy ul. Czarnieckiego; Ośrodek zdrowia, ul. Traugutta; przy prywatnej posesji, ul. Nadwiślańska 21; przy szkole, ul. Husarska 2; przy prywatnej posesji, ul. Nadwiślańska 77 oraz przy Domu Ludowym, ul. Nadwiślańska 150. 9) W rozkładzie kursów autobusu będą wskazane punkty zbiórki uczniów. 10) Przewiezienie i odwiezienie uczniów odbywać się musi pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci szkolnych. Każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. Pojazd musi posiadać tyle miejsc siedzących, aby przewieźć i odwieść wszystkich uczniów wraz z opiekunem w ramach jednego kursu. 11) Do obowiązków opiekuna, będzie należało: a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdów dowożonych uczniów, b) zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły. 12) Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 13) Osoby sprawujące opiekę powinny być wyposażone w środek łączności (np. telefon komórkowy). 14) Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności powinien podać Dyrektorowi Gimnazjum Nr 1 w Libiążu oraz Zamawiającemu numer telefonu komórkowego kierowcy i/lub opiekuna. 15) Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się sprawnym, dopuszczonym do ruchu pojazdem, z aktualnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanym wg potrzeb. 16) Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy, na wypadek awarii. 17) Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w autobusie, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 18) Przewidywana orientacyjna ilość kursów wykonywanych w czasie trwania umowy wynosi: 2 kursy dziennie + możliwe kursy dodatkowe na uroczystości szkolne tj. 220 kursy łącznie. Pierwszy kurs: - Zebranie uczniów z ustalonych punktów odbioru w Gromcu - przewóz uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu. Drugi kurs: Odebranie uczniów z Gimnazjum Nr 1 - przewóz uczniów do ustalonego miejsca w Gromcu. 19) Jeden przewóz (kurs): trasa Gromiec -Libiąż (rano) lub trasa Libiąż - Gromiec (po południu). 20) Odległość jednego przewozu (kursu) ok. 8,69 km. 21) Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z trasą przejazdu na etapie sporządzania oferty. 22) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaganą ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej 1 autobusem o minimum 33 miejscach siedzących, nie budzącym zastrzeżeń pod względem technicznym. Wykaz pojazdów stanowić będzie załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym kierowcą z odpowiednią kategorią prawa jazdy, oraz jedną osobą posiadającą udokumentowane przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy, do pełnienia funkcji opiekuna. Wykaz osób stanowić będzie załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia, na kwotę minimum 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
/Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy). /Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy tj. zmniejszenie lub zwiększenie wartości umowy w następujących sytuacjach: - urzędowa zmiana stawki podatku VAT, - skrócenie lub wydłużenie kursu, - zwiększenie lub zmniejszenie liczby dowożonych uczniów, - zmiana ilości kursów - zmniejszenie, zwiększenie,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zeasip/Article/id,259128.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Libiąż - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu,
32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Gmina Libiąż - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2, pok. nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
- "Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Gminie Libiąż w 2024 roku (II) - tereny miasta (Sektor 1)"
- Tradycja węglem pisana - rozwój oferty czasu wolnego sprzyjający włączeniu społecznemu w Gminie Libiąż
- Wykonanie prac budowlanych, w tym renowacja wieży budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Floriańskiej 1 w Libiążu
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.