eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Libiąż: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r.
Numer ogłoszenia: 382826 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu , ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271841, 32 6165028, faks 32 6271841, 32 6165028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasip/Article/id,259128.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci szkolnych z Gromca do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r. 2.Rodzaj zamówienia: usługi: 60.10.00.00-9 Usługi w zakresie transportu drogowego, 60.13.00.00-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3.Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przewiezienie 31 uczniów z Gromca na zajęcia lekcyjne do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, ul. Szkolna 1 oraz ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu do szkoły i odwozu do miejsc zamieszkania w okresie styczeń - czerwiec 2015 r. 2) W dni wolne od zajęć lekcyjnych usługa nie będzie wykonywana. 3) Rano dowóz dzieci do gimnazjum odbywał się będzie w godzinach pomiędzy 7:00 - 9:00, natomiast popołudniowy odwóz dzieci będzie miał miejsce w godzinach pomiędzy 13:00 - 15:00, zgodnie z ustalonym harmonogramem i czasem nauczania. 4) W przypadku dowozów dodatkowych (max. 4 kursów dodatkowych na uroczystości szkolne), Dyrektor Gimnazjum Nr 1 w Libiążu powiadomi o tym Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem. 5)W przypadku dowozów dodatkowych (max. 4 kursów dodatkowych na uroczystości szkolne) godziny dowozu i odwozu uczniów będą ustalane z Dyrektorem Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, przy czym mogą różnić się one od przedziałów godzinowych wskazanych w punkcie 3). 6) Przewozy odbywać się będą w ciągu 108 dni zgodnie z rozkładem kursów ustalanym przez Dyrektora Gimnazjum Nr 1 w Libiążu, gdzie liczba dni, w którym realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu i czasu nauczania. 7) W dni wolne od zajęć lekcyjnych usługa nie będzie wykonywana. 8) Przewozy odbywać się będą na trasie obejmującej następujące przystanki: Szyjki stawy, przy ul. Czarnieckiego; Ośrodek zdrowia, ul. Traugutta; przy prywatnej posesji, ul. Nadwiślańska 21; przy szkole, ul. Husarska 2; przy prywatnej posesji, ul. Nadwiślańska 77 oraz przy Domu Ludowym, ul. Nadwiślańska 150. 9) W rozkładzie kursów autobusu będą wskazane punkty zbiórki uczniów. 10) Przewiezienie i odwiezienie uczniów odbywać się musi pojazdem dostosowanym do przewozu dzieci szkolnych. Każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. Pojazd musi posiadać tyle miejsc siedzących, aby przewieźć i odwieść wszystkich uczniów wraz z opiekunem w ramach jednego kursu. 11) Do obowiązków opiekuna, będzie należało: a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdów dowożonych uczniów, b) zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły. 12) Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna. 13) Osoby sprawujące opiekę powinny być wyposażone w środek łączności (np. telefon komórkowy). 14) Wykonawca w celu zapewnienia stałej łączności powinien podać Dyrektorowi Gimnazjum Nr 1 w Libiążu oraz Zamawiającemu numer telefonu komórkowego kierowcy i/lub opiekuna. 15) Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się sprawnym, dopuszczonym do ruchu pojazdem, z aktualnym badaniem technicznym, spełniającym wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanym wg potrzeb. 16) Wykonawca musi mieć w dyspozycji pojazd rezerwowy, na wypadek awarii. 17) Wykonawca powinien w pełni przestrzegać bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób w autobusie, zabezpieczyć na własny koszt wszelkie środki konieczne do udzielenia pierwszej pomocy. 18) Przewidywana orientacyjna ilość kursów wykonywanych w czasie trwania umowy wynosi: 2 kursy dziennie + możliwe kursy dodatkowe na uroczystości szkolne tj. 220 kursy łącznie. Pierwszy kurs: - Zebranie uczniów z ustalonych punktów odbioru w Gromcu - przewóz uczniów do Gimnazjum Nr 1 w Libiążu. Drugi kurs: Odebranie uczniów z Gimnazjum Nr 1 - przewóz uczniów do ustalonego miejsca w Gromcu. 19) Jeden przewóz (kurs): trasa Gromiec -Libiąż (rano) lub trasa Libiąż - Gromiec (po południu). 20) Odległość jednego przewozu (kursu) ok. 8,69 km. 21) Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z trasą przejazdu na etapie sporządzania oferty. 22) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaganą ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej 1 autobusem o minimum 33 miejscach siedzących, nie budzącym zastrzeżeń pod względem technicznym. Wykaz pojazdów stanowić będzie załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym kierowcą z odpowiednią kategorią prawa jazdy, oraz jedną osobą posiadającą udokumentowane przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy, do pełnienia funkcji opiekuna. Wykaz osób stanowić będzie załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, należy wykazać, że Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia, na kwotę minimum 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

/Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy). /Jeżeli dotyczy/ pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy tj. zmniejszenie lub zwiększenie wartości umowy w następujących sytuacjach: - urzędowa zmiana stawki podatku VAT, - skrócenie lub wydłużenie kursu, - zwiększenie lub zmniejszenie liczby dowożonych uczniów, - zmiana ilości kursów - zmniejszenie, zwiększenie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zeasip/Article/id,259128.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Libiąż - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Gmina Libiąż - Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu, 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego 2, pok. nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.