Pleśna: Odnowa nawierzchni trawiastej istniejącego boiska sportowego wraz z budową ogrodzenia przy szkole podstawowej w Janowicach
Numer ogłoszenia: 382498 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pleśnej , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni trawiastej istniejącego boiska sportowego wraz z budową ogrodzenia przy szkole podstawowej w Janowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Boisko do piłki nożnej: 1. warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr 20 cm - 1000 m2 2. humusowanie skarp z obsianiem rozścielenie humusu z odzysku - 1000 m2 3. ręczne wykonywanie nawierzchni trawiastej siewem- 1000 m2 4. jednokrotne zagęszczenie podłoża lub warstwy wegetacyjnej- 0,10 ha 5. wysiew nawozów mineralnych granulowanych - 0,10 ha 6. deszczowanie terenu po wysiewie - 0,10 ha Ławki dla widzów 1. deskowania tradycyjne ław fundamentowych- 18,720 m2 2. konstrukcje podparć zawieszeń i osłon o masie elementu do 10 kg- 0,160 tony 3. dostawa konstrukcji stalowej podparć- 0,180 tony 4. czyszczenie, szczotkowanie mechaniczne do drugiego stopnia czystości konstrukcji powierzchni oparć ławek- 5,760 m2 5. malowanie pędzlem farbami do gruntowania- 5,760 m2 6. malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi- 5,760 m2 7. betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych- 1,10 m3 8. montaż listew siedzeń drewnianych- 80,0 m Roboty ziemne i wykończeniowe: 1. roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr kat III-IV z transportem urobku na odl do 1 km sam. samowyładowawczymi- 400 m3 Drenaż: 1. roboty pomiarowe przy robotach liniowych- 0,150 km 2. roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruntach kat III- 8,00 m3 3. wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość do 1 km 20,00 m3 4. podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr 10 cm- 40,00 m3 5. ręczne układanie rurociągów drenarskich PCW fi 8,0 - 110,00 m 6. ręczne układanie rurociągów drenarskich PCW fi 12,50- 60,00 m Odprowadzenie wód z drenażu: 1. wykopy i przekopy o głębokości do 3,0 m- 30,0 m3 2. wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m- 5,0 m3 3. studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm do głębokości 3,0 m - 1,0 studnia 4. podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich- 8,0 m3 5. zasypywanie wykopów - 9,00 m3 6. kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy 200 mm- 40,00 m Bramki boiskowe 1. ustawienie w gotowych otworach bramek stalowo-drewnianych do piłki nożnej 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie będzie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - posiadają potencjał ekonomiczny i techniczny (odpowiedni sprzęt budowlany) zdolny do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, - spełniają wymogi art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz s składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z wykazem lat praktyki 8) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 9) wykaz posiadanego sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informację czy Wykonawca będzie z podwykonawców.10. Parafowany na każdej stronie projekt umowy jaką Zamawiający zawrze w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pleśnej
33-171 Pleśna 240
pok nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 9 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.