eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › sukcesywna dostawa oleju opałowego (lekkiego) do Ośrodka Leczeń Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych mieszczącego się z Poznaniu przy ul. Podolańska 46

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Poznań: sukcesywna dostawa oleju opałowego (lekkiego) do Ośrodka Leczeń Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych mieszczącego się z Poznaniu przy ul. Podolańska 46
Numer ogłoszenia: 382222 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 848 10 11, faks 61 848 49 90/91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa oleju opałowego (lekkiego) do Ośrodka Leczeń Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych mieszczącego się z Poznaniu przy ul. Podolańska 46.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego (lekkiego) do Ośrodka Leczeń Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych mieszczącego się z Poznaniu przy ul. Podolańska 46. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oleju opałowego lekkiego zgodnego z obowiązująca normą PN-C-96024:2011, o następujących parametrach: a) Barwa - czerwona b) Gęstość w temperaturze 15° C maks. 860 kg/m3 c) Temperatura zapłonu min. 56 °C d) Temperatura płynięcia maks. -20°C e) Zawartość siarki maks. 0,10 % (m/m) f) Zawartość wody maks. 200 mg/kg g) Lepkość kinematyczna w 20°C maks. 6,00 mm2/s h) Pozostałość po koksowaniu z 10% pozost. destyl. maks 0,3 % (mm) i) Pozostałość po spopieleniu maks. 0,01 % (mm) j) Zawartość zanieczyszczeń stałych maks 24 mg/kg k) Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg l) Skład frakcyjny : - do 250°C destyluje maks. 65 % (V/V) - do 350°C destyluje min. 85 % (V/V) Wykonawca dostarczać będzie olej opałowy sukcesywnie w terminie 2 dnia od daty złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 13:00 a 15:00. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, jego środkiem transportu, wyposażonym w legalizowane urządzenie pomiarowe. Brak aktualnej legalizacji skutkować będzie odmową przyjęcia paliwa. Olejem opałowym zasilane będą trzy zasobniki o pojemności 1.500 litrów każdy. Zasobniki usytuowane są w miejscu dostępnym do dla autocystern. Zamawiający zobowiązany jest do każdorazowego odbioru oleju opałowego w ilości nie mniejszej niż 2.000 litrów. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru mniejszej ilości oleju opałowego, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które nie ma on wpływu, takich jak np. awaria zasobnika. Przy każdej dostawie oleju opałowego sporządzany będzie protokół odbioru, w którym zawarta będzie ilość przepompowanego paliwa. Protokół dla swojej ważności podpisany musi zostać przez uprawnionych pracowników stron w dniu i miejscu dostawy paliwa. Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umową (24 miesiące), zapotrzebowanie na olej opałowy wyniesie 90.000 litrów. Zamawiający informuje, że miejsce dostawy oleju opałowego przystosowane jest dla autocystern. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15OC..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie aktualnej na dzień składania ofert koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U.2012.1059 j.t.) wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą uwierzytelnionej kopii koncesji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości każdej z nich nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. W przypadku dostaw lub usług opiewających na waluty inne niż złoty polski Zamawiający dokona przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, lub w przypadku walut, których kursy nie są publikowane każdego dnia, według pierwszej tabeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu lub po dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie minimum jednym pojazdem przystosowanym do przewozu oleju opałowego, wyposażony w legalizowany licznik tankowania. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu oraz dołączyć dokument potwierdzający dysponowanie tym pojazdem przez Oferenta np. umowa kupna, umowa wynajmu, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego , faktura zakupu, dowód rejestracyjny itp. wraz ze świadectwem legalizacji licznika tankowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane zmiany warunków umowy zawarte zostały w projekcie umowy, a dotyczą one: zmiany ceny, która może nastąpić w wyniku okoliczności niezależnych od Stron umowy, takich jak: a) zmiana wysokości cen urzędowych, b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - dot. pkt b i c - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmiana ta nastąpi odpowiednio do w/w zmian opisanych w punkcie b i c, d) urzędowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. oraz zmiany dostawcy oleju opałowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei ul. Mickiewicza 2 w Poznaniu, pokój nr 361.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei ul. Mickiewicza 2 w Poznaniu - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.