eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii znajdującej się w Zespole Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Lesko: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii znajdującej się w Zespole Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku
Numer ogłoszenia: 382172 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku , al. Jana Pawła II 18 a, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696673, faks 13 4696673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.lesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła średnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii znajdującej się w Zespole Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dzieli się na 5 części: Część 1. Część pierwsza zamówienia obejmuje: a) Dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem biurowym i systemowym: 11 zestawów. b) Dostawę routera: 1 sztuka. c) Dostawę swith: 1 sztuka. d) Dostawę tablicy interaktywnej 78 cali wraz z oprogramowaniem 1 sztuka e) Dostawę drukarki laserowej A 3 kolor: 1 sztuka. Część 2. Część druga zamówienia obejmuje: a) Dostawę oprogramowania specjalistycznego do projektowania i obsługi urządzeń i systemów OZE: 1 zestaw Część 3. Część druga zamówienia obejmuje: a) Dostawę stołów ślusarskich: 4 sztuki. b) Dostawę stołów montażowych: 8 sztuk. c) Dostawę szafek narzędziowych: 3 sztuki. d) Dostawę stanowisk komputerowych: 11 sztuk. e) Dostawę oświetlenia stanowisk komputerowych i montażowych: 20 zestawów. Część 4. Część czwarta zamówienia obejmuje: a) Dostawę imadeł ślusarskich: 5 sztuk. b) Dostawę imadeł instalatorskich do rur: 1 sztuka. c) Dostawę szlifierki kątowej: 2 sztuki. d) Dostawa zgrzewarki doczołowej do rur z tworzyw sztucznych : 3 sztuki.. e) Dostawę zgrzewarki elektrooporowej z automatycznym trybem pracy: 1 sztuka. f) Dostawę wiertarek udarowych: 2 sztuki. g) Dostawę wkrętarki elektrycznej: 3 sztuki. h) Dostawę stacji lutowniczej z elektroniczną kontrolą temperatury: 3 sztuki. i) Dostawę przecinaka do rur z mechanizmem zapadkowym, 28-67 mm: 1 sztuka. j) Dostawę ręcznej giętarki do rur: 1 sztuka. k) Dostawę kalibratora do rur pex/al/pex: 3 sztuki. l) Dostawę zestawów narzędzi montażowych: 5 zestawów. m) Dostawę przenośnych pojemników na narzędzia: 5 sztuk. n) Dostawę odzieży ochronnej/roboczej BHP: 20 sztuk. Część 5. Część piąta zamówienia obejmuje: a) Dostawa i montaż zestawu solarnego : 1 zestaw b) Dostawę zestawu instalacji solarnej do montażu na sucho: 1 zestaw c) Dostawę i montaż zestawu do produkcji prądu z wiatru i słońca: 1 zestaw d) Dostawa kotła na biomasę z automatycznym podawaniem paliwa: 1 sztuka. e) Dostawę ciepłomierza: 3 sztuki f) Dostawę przepływomierza: 3 sztuki. g) Dostawę luksomierza: 3 sztuki. h) Dostawę sprężarki: 1 sztuka. i) Dostawę pompy do napełniania instalacji wodą lub glikolem z oprzyrządowaniem: 2 sztuki j) Dostawę dwukierunkowego licznika przepływu prądu: 1 sztuka..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 32.32.22.00-6, 48.30.00.00-1, 43.80.00.00-1, 36.12.10.00-0, 45.30.00.00-0, 09.33.20.00-5, 09.33.11.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Dodatkowa gwarancja na dostarczone produkty - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku Al. Jana Pawła II 18A 38-600 Lesko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku Al. Jana Pawła II 18A 38-600 Lesko, pok 52.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest finansowane w ramach projektu pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i urządzeń informatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA. 1. Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.W skład jednego zestawu komputerowego stacjonarnego wchodzi: 1.Procesor - podstawka: LGA1150, liczba rdzeni: 4, szybkość zegara minimum: 3.1 GHz, Cache: 6 MB, 2.Chipset płyty głównej - dedykowany do pracy z oferowanym procesorem z obsługą interfejsu M.2 3.Pamięć RAM - dedykowane do płyty głównej. 2 x 4GB DDR3 pracujące, jako dual channel, częstotliwość pracy: 1600 MHz, opóźnienie: 9 CL 4.Porty - dostępne z tyłu obudowy: 4x USB 3.0-2.0, 2 x USB 2.0-1.1, 1 x port RJ-45, 6 x audio jacks, 1 x HDMI port, 1 x port D-Sub, 1 x port DVI-D, 1x PS-2. 5.Wewnętrzne złącza wejścia-wyjścia: 1 x złącze USB 3.0-2.0, 1 x złącze portu szeregowego, 3 x USB 2.0-1.1, 6 x SATA 6Gb-s 6.Złącza rozszerzeń - 1 x PCI Express x16 slot, running at x16 (PCIEX16), 1 x PCI Express x16, x4 (PCIEX4), 2 x PCI Express x1, 3 x PCI slots HDD - Min. 500 GB, SATA-600, 7200RPM, 16MB cache 7.Obudowa - Midi Tower, Min. 2 wnęki 5.25 dostępne z zewnątrz, 1 wnęka 3.5 dostępna z zewnątrz, 2 wnęki 3.5 dostępne wewnątrz obudowy, 1x wentylator 120mm. Dostępne z przodu obudowy: 2x USB 2.0, 1x USB 3.0, wyjście słuchawek, wejście mikrofonowe. 8.Napęd - DVD-REC SATA 9.Karta dźwiękowa - zintegrowana 10.Karta graficzna - zintegrowana 11.Karta sieciowa - zintegrowana, 10-100-1000 Mbit (RJ-45) 12.Klawiatura - USB 13.Mysz - USB z rolką, podkładka 14.Zasilacz - min 500W 15.System operacyjny Microsoft Windows 7 lub nowszy 64 bit, ze wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami (na płycie CD) w języku polskim wraz z licencją. 16.Dokumentacja techniczna w tym: gwarancja, 17.Monitor LCD 21 - kolor Rozdzielczość nominalna - 1440 x 900 przy 60Hz, Kontrast minimalny - 1000 : 1 Jasność minimalna - 300 cd/m2 Czas reakcji matrycy do 5 ms 18.Sieci LAN GigabitEthernet. Projekt ma być wykonany w oparciu o najnowsze normy ISO tworzenia sieci i ma być z nimi zgodny. System okablowania strukturalnego musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm. 19. Okablowanie niezbędne do prawidłowego działania zestawu. Liczba zestawów: 11 . Okres gwarancji: 1 rok. 2. Dostawa Routera. Router: interfejsy WAN 10-100-1000 Mb-s Cable-xDSL (RJ45) ilość portów WAN 2 szt. interfejsy LAN RJ-45 ilość portów LAN 10-100-1000 4 szt. Funkcjonalność routera pozwala na pracę łączy w trybach: Load Balancing lub Backup. Load Balancing umożliwia rozkład obciążenia pomiędzy WAN-ami, natomiast Backup dostarcza łącze zapasowe na wypadek awarii. LAN Interfejs LAN stanowi wbudowany 4-portowy Gigabitowy switch z funkcją VLAN tagging - IEEE 802.1Q, umożliwiającą pełną, profesjonalną segmentację ruchu w sieci. Router potrafi odizolować i podłączyć do Internetu do 20 prywatnych podsieci IP z translacją NAT Zarządzanie pasmem, firewall. Liczba sztuk: 1. Okres gwarancji: 1 rok. 3 Dostawa switch. Switch - liczba portów 1000 Mbit: 24 szt. prędkość magistrali wew. 48 Gb/s. Liczba zestawów: 1. Okres gwarancji: 1 rok. 4 Dostawa multimedialnego zestawu interaktywnego. Dostawa obejmuję: 1. Tablica interaktywna magnetyczna, sucho ścieralna z oprogramowaniem interaktywnym - 1 szt: Przekątna: 78 cali Technologia: Podczerwień Obsługa za pomocą: Marker lub palec - do zestawu należy dołączyć komplet wskaźników, markerów usytuowanych na tablicy. Markery nie wymagające zasilania. Wbudowany system nagłośnienia stereo. Tablica zawieszana na ścianie. 2. Projektor multimedialny wraz z uchwytem do montażu na suficie - 1 szt.: rozdzielczość: 1280 x 800; kontrast: 10 000 : 1; jasność: 3000 lm; żywotność lampy: 5000 h; wejścia wideo: HDMI, S-VIDEO, VGA, wyjścia wideo: VGA; okablowanie, pilot , gwarancja, instrukcja w j. polskim. Oprogramowanie interaktywne tablicy w j. polskim na płycie CD wraz z licencją. oprogramowanie zestawu powinno być kompatybilne z oprogramowaniem 64 bit WINDOWS 7 i nowszym. Liczba zestawów:1. Okres gwarancji:1 rok. 5. Dostawa drukarki laserowej A3. Parametry drukarki: format wydruku A3, prędkość drukowania w kolorze min 15 stron/min przy miesięcznym obciążeniu max 3000 stron/miesiąc. Liczba sztuk: 1. Okres gwarancji:1 rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowa gwarancja na dostarczone produkty - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę oprogramowania specjalistycznego do projektowania i obsługi urządzeń i systemów OZE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania umożliwiającego projektowanie (2D oraz 3D) i tworzenie: dokumentacji technicznej instalacji mechanicznych, elektrycznych i kanalizacyjnych a także do kosztorysowania w budownictwie. Oprogramowanie powinno umożliwiać wydruk dokumentacji przy pomocy drukarki Laserowej. Zamawiający dopuszcza dostawę kilku programów spełniających wymaganie łącznie np: program kosztorysowy jako drugi. Oprogramowanie powinno zostać dostarczone do siedziby zamawiającego wraz z licencją/mi i kopiami oprogramowania na nośniku CD. Oprogramowanie powinno zostać zainstalowane i aktywowane na 20 stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego. Oprogramowanie powinno być kompatybilne lub działać w środowisku Windows 8 64 bit i nowszym. Oprogramowanie powinno działać poprawnie na komputerach opisanych w części 1 zamówienia - pkt. 3.2 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-0, 48.31.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowa licencja na 1 stanowisko bezterminowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i warsztatowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa stołu ślusarskiego. Stół ślusarski wraz z nadstawką. Nadstawka na stół o długości 1600 mm umożliwiająca zamontowanie zawieszek na narzędzia. Wysokość nadstawki min. 600 mm. Wielkość stołu minimum: długość 600mm, szerokość 1600 mm, wysokość 85 mm. Blat pozwalający na zamocowanie imadła i narzędzi stołowych np.: wiertarki lub szlifierki. Konstrukcja nośna wykonana z kształtownika stalowego, nośność blatu: min. 400kg Minimum 2 szuflady i jedna szafka jedno lub dwu komorowa, nośność szuflad: min. 20kg, Zamek centralny w systemie MASTER KEY, co daje możliwość zamówienia klucza pasującego do wszystkich zamków. Nogi stołów posiadające otwory pozwalające na zakotwienie stołu do posadzki. Elementy malowane trwałymi farbami proszkowymi strukturalnymi. Sztuk 4; gwarancja minimalna: 1 rok. 2 Dostawa stołu warsztatowego montażowego Wielkość stołu minimum: długość 600mm, szerokość 1400 mm, wysokość 85 mm. Stół wyposażony w szufladę oraz dwie komory szafki z półką wewnątrz każdej z nich. Nogi - podpory oraz stelaż ramy stołu wykonany ze stalowych profili zamkniętych o przekroju czworokątnym. Szuflady na prowadnicach rolkowych. Konstrukcja nośna wykonana z kształtownika stalowego. Nośność blatu: min 400kg, Nośność szuflady: min 20kg. Zamek centralny w systemie MASTER KEY, elementy malowane trwałymi farbami proszkowymi strukturalnymi. Sztuk 8; gwarancja minimalna: 1 rok. 3. Dostawa szafek narzędziowych. Szafki stacjonarne wykonane z blachy stalowej. Wysokość min. 1100 mm, szerokość min. 1000mm, głębokość min. 60 mm. - 2 szuflady 60 - 2 szuflady 120 - 3 szuflady 180 - 1 szuflada 240 - 1 drzwi: 557 x 600 [mm] - 1 półka: 560 x 540 [mm] - malowana trwałymi farbami proszkowymi strukturalnymi - powierzchnia górna szafki wyłożona gumą ryflowaną olejoodporną - centralne zamykanie szuflad zamkiem cylindrycznym w systemie Master Key - szuflady osadzone na prowadnicach rolkowych - stopki regulacyjne umożliwiają poziomowanie szafki - organizer do 1 szuflady 60 stołu warsztatowego. Sztuk 3; gwarancja minimalna: 1 rok. 4. Dostawa biurek komputerowych. Biurko komputerowe o wymiarach: szerokość blatu: 120 cm głębokość blatu: 60 cm wysokość (od ziemi): 75,5 cm szerokość wnęki na komputer: 27 cm szerokość słupka z szufladami i szafką: 35 cm Stoliki mogą posiadać wspólny blat łączonych w dwóch rzędach ze sobą, po połączeniu powinny utworzyć tzw. wyspę z 10 stanowisk komp., 1 stanowisko odrębne dla nauczyciela. Poszczególne blaty stołów powinny być skręcone w jeden rząd. Stoliki powinny posiadać kanał kablowy dla przeprowadzania przewodów sieci komputerowej z wyjściem dla każdego stanowiska (gniazdo sieciowe i dwa gniazda zasilające). Kolor płyty meblowej - buk. Grubość blatu min 2 cm, obrzeże PCV 2,0 mm. Sztuk 11; gwarancja minimalna: 1 rok. 5. Dostawa oświetlenia stanowisk biurowych. Dane techniczne lampy: Materiały: metal / tworzywo. Lampa z możliwością mocowania do blatu stołu oraz ustawiania oświetlenia pod różnym kątem. Kolor w kategorii: jasny, siwy metalik lub czarny. Pełny zestaw powinien składać się z jednego koloru. Wymiary: Wysokość całkowita lampki min: 70 cm. Źródło światła: żarówki energooszczędne 10W , 230V . Zestaw powinien zawierać instrukcję obsługi oraz elementy niezbędne do złożenia sprzętu. W skład zestawu wchodzi: lampa oraz żarówka energooszczędna 10W. Sztuk 20; gwarancja minimalna: 1 rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0, 36.12.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowa gwarancja na dostarczone produkty - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń i pomocy warsztatowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa imadła ślusarskiego. Imadło ślusarskie z wymiennymi wkładkami szczękowymi. Prowadnice pryzmowe, śruba pociągowa osłonięta przed wiórami i zanieczyszczeniami. Możliwość stosowania wymiennych wkładek szczękowych, które pozwalają na bezpieczne mocowanie rur, prętów, wałków i płaskowników. Szczęki hartowane i szlifowane, kowadło, min szerokość szczęk: 80 mm. Możliwość montażu na stole ślusarskim/warsztatowym, szt. 5 , 1 rok gwarancji. 2. Dostawa imadła instalatorskiego do rur. Imadło do rur na podstawie nośnej wykonanej z metalu, wys. podstawy min 1000 mm. Minimalny przekrój rur: do 50 mm, szt. 1 , 1 rok gwarancji. 3. Dostawa szlifierki kątowej. Szlifierka kątowa do cięcia metali i rur, o mocy min. 750W i tarczą min 115 mm. Zabezpieczenie przed pyłem i zatarciem. Kołnierz przeciwblokujący zapobiegający trwałemu blokowaniu się ściernic. Samo odłączające się szczotki zabezpieczające silnik przed uszkodzeniem. Urządzenie zasilane prądem o napięciu 230 V za pomocą przewodu o długości min. 2,5 metra. Szlifierka wykonuje min 10000 obr/ min. Wyposażona jest w beznarzędziową osłonę, wielopozycyjną rękojeść boczną, wewnętrzny i zewnętrzny kołnierz ściernic oraz klucz. Waga urządzenia do 3 kg., szt. 2, 1 rok gwarancji. 4.Dostawa zgrzewarki doczołowej do rur z tworzyw sztucznych. Zgrzewarka o mocy min 1500 W posłuży do polifuzyjnego doczołowego zgrzewania rur i kształtek z tworzyw termoplastycznych. Wyposażona w elektroniczny regulator temperatury (z kompensacją temperatury otoczenia) o zakresie regulacji od 50° do 300°C, z świetlną sygnalizacją gotowości do pracy. Zgrzewarka musi dawać możliwość użycia w trakcie montażu rurociągów bezpośrednio na ścianach lub konstrukcjach. Wymienne końcówki grzewcze pokryte warstwą przeciwprzyczepną. Zgrzewarka powinna posiadać nasadkę umożliwiającą przymocowanie jej do imadła lub na stojaku. Dane techniczne: moc: min.1500 W, napięcie znamionowe 230V ~ 50 Hz, temperatura matrycy: 50-300°C, czas nagrzewania: <15 min Wyposażenie zestawu: Zgrzewarka, Matryce: 16, 20, 25, 32, 40 mm, nożyce do cięcia rur PCV. Metalowa walizka do transportu i przechowywania, szt. 3, 1 rok gwarancji. 5. Dostawa zgrzewarki elektrooporowej. Zgrzewarka elektrooporowa. Zakres średnic rur - do 160 mm. Zgrzewarka powinna posiadać: końcówki kątowe (umożliwiające podpięcie kształtki do zgrzewarki nawet w trudno dostępnych miejscach); końcówki O4 i O5 w standardzie; metalowa skrzynia, przewód zasilający i przewody przyłączeniowe zamykane we wnętrzu skrzyni; port RS 232 umożliwiający podłączenie skanera kodów paskowych kształtek; system, chroniący zgrzewarkę przed przegrzaniem. Temperatura pracy °C - 5 ÷ + 40 C Powinna posiadać również sygnalizację optyczną i akustyczną procesu zgrzewania, automatyczną kompensację czasu zgrzewania w zależności od temp. otoczenia, system sterowania w czasie rzeczywistym reagujący na zmianę parametrów zasilania. Automatyczne wprowadzenie danych poprzez wprowadzenie barkodu , programowanie ręczne (wprowadzanie parametrów napięcia i kształtki), Praca z agregatem prądotwórczym. Wyświetlanie czasu zgrzewania, natężenia prądu w trakcie procesu, szt. 1, 1 rok gwarancji. 6. Dostawa wiertarki udarowej. Wiertarka udarowa o z uchwytem szybkomocującym. Zderzak do regulacji głębokości wiercenia; Dwa tryby pracy : wiercenie bez udaru oraz wiercenie z udarem.; Rękojeść antypoślizgowa; Przełącznik obrotu P/L; Blokada włącznika do pracy ciągłej. Moc: 600 W; Moment obrotowy: 7 Nm; Liczba udarów: 0 - 40000 min-1; Uchwyt wiertarski: 13; Typ uchwytu: samozaciskowy; Prędkość obrotowa: 0 - 2500 min-1, Napięcie zasilania: 230 V; Obroty: prawo / lewo, szt. 2, 1 rok gwarancji. 7. Dostawa wkrętarki elektrycznej z oprzyrządowaniem. Napięcie sieciowe 230 V ~ 50 Hz; Moc 720 W; Regulacja obrotów z preselekcja liczby obrotów; Przełącznik obrotów prawo/ lewo; Metalowa obudowa i głowica; Uchwyt ? cala (6,35 mm) sześciokątny; Ogranicznik głębokości; Blokada pracy ciągłej, szt. 3, 1 rok gwarancji. 8. Dostawa stacji lutowniczej z elektroniczną kontrolą temperatury. Stacja lutownicza: grzałka ceramiczna; Elektroniczna regulacja temperatury; Cyfrowa kalibracja temperatury; Kolba lutownicza; Cyfrowy wyświetlacz wskazujący temperaturę aktualną lub zadaną grota; Możliwość zapisania nastaw temperatury pracy; Komunikat wystąpienia usterek; Stojąca obudowa kompaktowa ; Podstawka z czyścikiem nie wymagającym zwilżania ani obniżania temperatury pracy grota; Zasilanie - 230~-240V 50Hz; Moc maksymalna - 40W; Zakres temperatury - do 450oC, szt. 3, 1 rok gwarancji. 9.Dostawa przecinaka do rur z mechanizmem zapadkowym.Przecinak do rur z mechanizmem zapadkowym, szer. rur: 28-67 mm. Tnie cienkościenne rury stalowe, miedziane oraz PCV bez konieczności obracania całego narzędzia, szt. 1, 1 rok gwarancji 10. Dostawa ręcznej giętarki do rur DANE TECHNICZNE Średnica rur - 12-15-18-22mm; Promień gięcia - 90 stopni; Przeznaczona do dokładnego gięcia rur pod kątem 90° wykonanych z miedzi i aluminium, rur z miedzi w otulinie oraz stalowych precyzyjnych oraz rur ze stali nierdzewnej (miękkich); Możliwość wykonywania łuków przejściowych, odwrotnych, odsadek i przyłączeniowych we wszystkich płaszczyznach. WYPOSAŻENIE: giętarka, walizka metalowa, elementy gnące 4 szt., szt. 1, 1 rok gwarancji. 11.Dostawa kalibratora do rur pex/al/pex.Kalibrator do rur PEX/AL/PEX o średnicach 12, 14, 16, 20, 26 mm. Kalibrator służy do fazowania i kalibrowania rur PEX/AL/PEX oraz przywróceniu okrągłego przekroju rury, szt. 1, 1 rok gwarancji. 12.Dostawa zestawu narzędzi montażowych. Skrzynka z narzędziami będzie zawierać komplet najczęściej używanych narzędzi ręcznych, przydatnych do utrzymania ruchu w hali produkcyjnej do drobnych prac w warsztacie mechanicznym lub garażu. Skrzynka wykonana z blachy. Nasadki wykonane z stali narzędziowej. Zawartość opakowania powinna zawierać: Nasadki 1/2 cala: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19 mm, L= 38 mm Nasadki 1/4 cala: 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm, L= 25 mm Nasadka do świec 1/2 cala, 21 mm Grzechotka 1/2cal, 72T, L= 255 mm Wkrętak do bitów 1/4cal, L= 150 mm Uchwyt 1/4cal do bitów 1/4cal Bity 1/4cal płaskie: 3 mm (2szt.), 4 mm (2szt.), 5 mm (2szt.), 5.5 mm (2szt.), 6 mm (2szt.) długość L= 25 mm Bity 1/4cal, PHILIPS: PH0, PH1 (2szt.), PH2 (2szt.), PH3 długość L= 25 mm Bity 1/4cal, POZIDRIVE: PZ0, PZ1 (2szt.), PZ2 długość L= 25 mm Wkrętaki płaskie: 5x75 mm, 6x100 mm, 8x150 mm Wkrętaki PHILIPS: PH1x75 mm, PH2x100 mm Klucze płasko-oczkowe: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19 mm Imbusy HEX: 1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5, 5.5, 6 mm Imbusy TORX: T10, T15, T20, T25, T27, T30, T40 Szczypce typ kombinerki 180 mm Szczypce tnące boczne 160 mm Szczypce wydłużone proste 160 mm Szczypce hydrauliczne nastawne 250 mm Młotek ślusarski 300g Nożyk z ostrzem łamanym 18mm SK2. 5 zestawów, 1 rok gwarancji. 13. Dostawa skrzynek narzędziowych. Pojemniki na narzędzia (przenośne) Skrzynka na narzędzia powinna być wykonana z elastycznego plastiku lub metalu odpornego na pęknięcia, posiadać składany uchwyt oraz zamknięcie. Wymiary minimum-415x220x190mm, szt. 5, 1 rok gwarancji. 14. Dostawa odzieży ochronnej BHP 10 szt. roz. XL (do188cm), 10 Szt. roz. L (do180cm), Jednoczęściowy kombinezon ochronny wykonany z tkaniny typu rip-stop - poliester, bawełna - tkanina zabezpieczająca przed rozdarciem - zapinany na suwak z dodatkowym zapięciem na rzepy - dwie kieszenie w górnej części, - dwie podwójne kieszenie z tyłu oraz dwie podwójne boczne - kieszeń na nogawce na rzepy z dodatkowymi kieszonkami na akcesoria w tym na telefon - ściągany w pasie, dzięki czemu dopasowuje się do sylwetki - rękawy z regulacją na rzep - odblaskowe lamówki zwiększające widoczność użytkownika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowa gwarancja na dostarczone produkty - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń oraz systemów odnawialnych źródeł energii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż zestawu solarnego. 1.W ramach zamówienia wykonawca powinien dostarczyć i zamontować w szkole (siedziba Zamawiającego) niżej opisany zestaw solarny do wspomagania podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Działający zestaw będzie użytkowany jako pomoc dydaktyczna do praktycznej prezentacji działania sytemu solarnego. Przed przystąpieniem do montażu systemu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu projekt instalacji uwzględniający zapisy SIWZ. 2.Zakres prac związanych z montażem obejmuje miedzy innymi: - podłączenie medium grzewczego do dolnej wężownicy zasobnika c.w.u (obieg glikolowy) - podłączenie dopływu wody zimnej z wymaganą armaturą bezpieczeństwa - podłączenie ciepłej wody wychodzącej z zbiornika z istniejącą instalacją oraz doprowadzenie jej do odbiornika - podłączenia istniejącej instalacji kotłowej z instalacją solarną (poprzez górną wężownicę w podgrzewaczu cwu) - rozprowadzenie wewnętrznej instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej do odbiornika znajdującego się w klasopracowni OZE - Wykonawca dostarczy i zamontuje na swój koszt wszystkie elementy składowe instalacji solarnej, które są niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi, bezpieczeństwa i jakości. Instalacja solarna będzie musiała zostać podłączona do sytemu wod-kan szkoły (zasilanie w wodę zasobnika i odbiór ciepłej wody z zasobnika). Ujścia wody (zasilanie i odpływ) znajdują się w klasopracowni OZE. Wykonując instalację przyłączeniową wody do zasobnika Wykonawca poprowadzi ją na/po ścianach klasopracowni. Wykonawca uwzględni w systemie solarnym wykonanie 3-ch podejść pod ciepłomierz.) 3. W skład zestawu solarnego wchodzi: 1.Rurowy kolektor próżniowy - 2 szt. 2.Zasobnik z dwiema wężownicami, emaliowany 3.Kompaktowa Solarna grupa pompowa ze zintegrowanym sterownikiem solarnym 4.Solarne naczynie wzbiorcze 5.Pierścieniowa złączka zaciskowa z odpowietrznikiem 6.Naczynie zrzutowe na płyn solarny 7.Zestaw tulei zanurzeniowych: 8.Czujka temperatury cieczy w kolektorze 9.Czujka temperatury wody w podgrzewaczu 10.Nośnik ciepła - 20l. 11.Przewody podłączeniowe systemu solarnego (preizolowane, elastyczne rury wykonane z miedzi lub ze stali nierdzewnej) 12.Zestaw przyłączeniowy 13.Konstrukcja wsporcza kolektorów 14.Termostatyczny automat mieszający 15.Zawór bezpieczeństwa na wodzie zimnej 15.Zawór zwrotny 17.Regulator ciśnienia 18.Zawór antyskażeniowy na wodzie zimnej 19.Zawór termostatyczny zapobiegający przegrzaniu poprzez zrzut wody z podgrzewacza 20.Zawór zwrotny Zalecane ciśnienie instalacji ok. 2,1 bar - wysokość kolektorów względem zasobnika ok. 6m. Wykonawca dobierze parametry techniczne zaworów i innych części i elementów instalacji do założonego ciśnienia. Elementy należy ująć w dostarczonym przed montażem projektem instalacji zawierającym schemat i opis instalacji a także wykaz materiałów, urządzeń i robót wchodzących w skład instalacji. 4. Opis instalacji solarnej i sposobu zamontowania. Elementem łączącym instalację solarną z istniejącą instalacją ciepłej wody użytkowej będzie zasobnik z dwiema wężownicami, emaliowany 250 l. Pełni on funkcję podstawowego zbiornika ciepłej wody, zasilającego instalację cwu. W przypadku, gdy instalacja solarna nie zapewni wymaganej temperatury ciepłej wody użytkowej, podgrzewanie odbywać się będzie poprzez górną wężownicę w zasobniku, zasilaną z istniejącego kotła c.o. na peleks. Wykonawca wykona także podłączenie pieca do zasobnika c.w.u. Aby ograniczyć temperaturę wody użytkowej do 60°C przewidziano montaż zaworu mieszającego na wyjściu z podgrzewacza po stronie instalacji ciepłej wody. 5. Sterowanie układu solarnego odbywa się przez regulator solarny połączony z czujnikiem temperatury wody w zasobniku oraz czujnikiem cieczy w kolektorze oraz z pompą solarną wchodząca w skład grupy pompowej. Regulator solarny po zarejestrowaniu odpowiedniej różnicy temperatur pomiędzy kolektorem a podgrzewaczem, uruchamia pompę obiegu solarnego. Pompa pracuje do momentu zrównania się temperatur lub uzyskania wymaganej temperatury c.w.u. w zasobniku. 6.Kolektory słoneczne. Minimalne parametry: Sprawność optyczna min 60%, min. powierzchnia czynna kolektora: 0,95 m2. Kolektory powinny posiadać certyfikat SolarKeymark. Kolektory zostaną zainstalowane na odpowiednim zestawie montażowym w miejscu wskazanym w (zał. nr 1a,1b, SIWZ). Warunki i wytyczne montażu opisane w SIWZ oraz umieszczone w instrukcji montażu producenta stanowiącej oddzielny dokument dołączany bezpośrednio do urządzenia. Baterię kolektorów należy posadowić na dachu szkoły, na przygotowanej do tego celu konstrukcji wsporczej. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt przygotuje konstrukcję wsporczą pod 2 płyty kolektorów próżniowych oraz niezbędny pod nią fundament/kotwienie. 7.Grupa pompowa powinna zawierać minimum: 1.Pompę obiegową 2.Rotametr 3.Zawór bezpieczeństwa 4.Manometr 5.Termometry 6.Separator powietrza 7.Zawory kulowe zintegrowane z zaworami zwrotnymi 8.Kurek napełniająco-opróżniający 9.Króciec do przyłączenia naczynia wzbiorczego 10.Izolację cieplną 11.Sterownik solarny. Sterownik powinien 12.1x czujnik kolektora 13. 1x czujnik zbiornika solarnego. 14. Wyświetlacz LCD, 15. Obudowa 16.Funkcje sterownika: - pomiar przepływu cieczy - pomiar ilości energii/ciepła - pomiar temperatury - zabezpieczenie przed przegrzaniem/przeciążeniem systemu - urlop (chłodzenie zasobnika) - dane wyświetlane na wyświetlaczu LCD, język polski; kalkulacja, statystyka pomiaru, pamięć programowalna z ustawieniami automatycznymi oraz możliwością ręcznego wprowadzania parametrów sterowania. 8.Zabezpieczenie instalacji solarnej. Przy założonych w regulatorze parametrach temperatury automatyka steruje pracą pompy obiegowej (obniża lub zwiększa prędkość obrotową pompy - dba o to aby nie przekroczyć temp. 130 - 140°C glikolu) co powoduje zwiększenie strat do otoczenia tak aby na wyjściu z kolektora glikol był w postaci cieczy a nie pary. Zawór bezpieczeństwa jest elementem wyposażenia grupy pompowej wchodzącej w skład zestawu solarnego. Na króćcu wylotowym zaworu bezpieczeństwa należy zamontować przewód zrzutowy do zbiornika wyłapującego. Zbiornik zrzutowy należy ustawić przy zaworze bezpieczeństwa. Zabezpieczenie przed przegrzaniem wody w zasobniku pełni termostatyczny zawór zrzutowy montowany na króćcu ciepłej wody zasobnika c.w.u. Rurę zrzutową zaworu termostatycznego należy wyprowadzić nad najbliższy odpływ kanalizacyjny. Przed zaworem termostatycznym należy zamontować zawór zwrotny. Do wykonania przewodów hydraulicznych przeznaczonych do transportu cieczy solarnej należy zastosować fabrycznie preizolowane, elastyczne rury wykonane z miedzi lub ze stali nierdzewnej. Przewody hydrauliczne powinny być poprowadzone nieprzerwanie na całej długości, tj bez połączeń pośrednich wraz z izolacją od kolektora do pomieszczenia klasopracowni OZE, gdzie zabudowane będą podgrzewacze ciepłej wody użytkowej, pompy czynnika solarnego oraz pozostała armatura. Fragmenty przewodów hydraulicznych prowadzonych ponad dachem należy dodatkowo zabezpieczyć płaszczem z blachy aluminiowej lub ocynkowanej. W przypadku gdy producent udzieli wymaganej gwarancji na zewnętrzny płaszcz ochronny izolacji rury preizolowanej można zrezygnować z dodatkowego płaszcza z blachy aluminiowej lub ocynkowanej. Izolacja cieplna preizolowanych przewodów hydraulicznych powinna być pokryta zewnętrznym płaszczem ochronnym odpornym na działanie czynników zewnętrznych jak promieniowanie UV, insekty, gryzonie oraz ptaki. Preizolowane przewody hydrauliczne powinny zawierać fabrycznie zabudowany przewód elektryczny do połączenia regulatora instalacji solarnej z czujnikiem temperatury cieczy solarnej w kolektorze. Przy czym przewód elektryczny winien być poprowadzony tak, aby nie dotykał wewnętrznej rury transportującej czynnik solarny oraz nie naruszał ciągłości materiału izolacyjnego. Przejścia rurociągów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych umożliwiających swobodne przemieszczenie przewodów, wypełnionych kitem plastycznym odpornym na wysoką temperaturę. Przewody instalacji solarnej należy wyprowadzić z budynku na dach poprzez przebicie w suficie klasopracowni/dachu szkoły i doprowadzenie do kolektorów słonecznych, ustawionych na konstrukcji wsporczej na dachu/platformie. Przejścia rurociągów solarnych przez połać dachową Wykonawca powinien uszczelnić. 9.Odpowietrzenie instalacji solarnej. W najwyższym punkcie instalacji należy zamontować odpowietrznik automatyczny do układów solarnych wyposażony w zawór odcinający i pierścieniową złączkę zaciskową. Jako armaturę odcinającą na rurociągach glikolowych należy zamontować zawory kulowe przystosowane do pracy z czynnikiem glikolowym i odporne na temp. 150°C. 10.Armatura kontrolno-pomiarowa wchodzi w skład zestawu pompowego. Zestaw armatury do napełniania instalacji z pompką ręczną wchodzi w skład zestawu pompowego. Grupa bezpieczeństwa na wodzie zimnej. - zawór bezpieczeństwa na wodzie ziemnej, - zawór zwrotny, - regulator ciśnienia -. - zawór antyskażeniowy - naczynie wzbiorcze ze stałą poduszką gazową do systemów wody użytkowej. Przewody instalacji ciepłej wody użytkowej, wychodzące z podgrzewacza, należy podłączyć do istniejącej w budynku instalacji c.w.u. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić do miejsca lokalizacji zbiornika przewody instalacji wody zimnej i ewentualnej cyrkulacji oraz zakończy je zaworami odcinającymi. - Wykonawca instalacji solarnej dokona montażu elementów sterowania oraz montażu i włączenia istniejącej instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej i uruchomienia zestawu solarnego w klasopracowni OZE. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do montażu przed zasobnikiem c.w.u. opomiarowania instalacji solarnej (ciepłomierz) oraz naczynia o pojemności min. 30l ustawionego pod termostatycznym zaworem zrzutowym montowanym na króćcu ciepłej wody zasobnika c.w.u. 11.Wykonawca dostarczy także wszelkie inne elementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji nie wymienione w powyższym opisie a niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji w oparciu o wymienione zalecenia (cena tych elementów powinna być ujęta w cenie oferty). 12.Odbiór materiałów, elementów i urządzeń. Odbiór materiałów powinien być dokonany bezpośrednio po ich dostarczeniu do siedziby Zamawiającego. Odbiór materiałów powinien obejmować sprawdzenie ich właściwości technicznych zgodnie z wymaganiami odpowiednich norm przedmiotowych, aprobat technicznych, dokumentacji i innych dokumentów odniesienia. Jakość materiałów musi być potwierdzona właściwymi dokumentami dopuszczającymi materiały do obrotu i stosowania w budownictwie, którymi są: certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności z dokumentem odniesienia (PN, aprobata techniczna, itp.). Materiały dostarczone muszą być właściwie oznakowane, odpowiednio znakiem bezpieczeństwa, znakiem budowlanym lub znakiem zgodności z PN. Ponadto na materiałach lub opakowaniach muszą znajdować się inne informacje, w tym instrukcja określająca zakres stosowania i sposób stosowania w języku polskim. - Odbiór częściowy, końcowy oraz rozliczanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed zgłoszeniem do odbioru instalacji zobowiązany jest wykonać dokumentację powykonawczą i dostarczyć ją do sprawdzenia i odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w formie schematu wykonanych instalacji wraz z przyłączeniem do istniejącego systemu ogrzewania wody użytkowej wraz z przygotowaniem instrukcji użytkowania - Dokumentacja odbiorowa będzie zawierała także: - protokół z przeprowadzonego instruktarzu dla użytkownika, - protokół wykonanych prób szczelności, badań i sprawdzeń elektrycznych - gwarancje (karty gwarancyjne) na poszczególne urządzenia części składowe instalacji, 1 zestaw, gwarancja 5 lat na kolektory i po 1 roku na pozostałe elementy. 2.Dostawa zestawu instalacji solarnej.W ramach zamówienia wykonawca powinien dostarczyć do szkoły (siedziba Zamawiającego) niżej opisany zestaw solarny do wspomagania podgrzewania ciepłej wody użytkowej. W skład zestawu wchodzi: 1. Kolektor słoneczny próżniowy - 1 szt. Sprawność optyczna min 60%, min. powierzchnia czynna kolektora: 0,95 m2 oraz kolektor płaski 1- szt. o parametrach: min. sprawność optyczna: 72%, min. powierzchnia czynna : 0,95 m2. Dostawca zamontuje w klasopracowni OZE 2 kolektory na ramie (aluminium, stal nierdzewna) pod kątem 45 stopni, kolektory powinny posiadać certyfikat SolarKeymark. 2. Zasobnik z dwiema wężownicami, emaliowany 200 l. Zasobnik cwu - powinien zostać osadzony na stelażu naziemnym. 3.Zestaw do montażu kolektorów solarnych na dachu skośnym. 4. Pozostałe elementy zestawu powinny być tożsame z elementami zestawu solarnego który zostanie zamontowany w szkole (pkt.1) w tej samej ilości i tych samych parametrach. 5. Do zestawu wykonawca dołączy: gwarancje na urządzenia/części składowe systemu, instrukcje obsługi w j. polskim, 1 zestaw, gwarancja 5 lat na kolektory i po 1 roku na pozostałe elementy 3. Dostawa i montaż zestawu do produkcji prądu z wiatru i słońca.W ramach zamówienia wykonawca powinien dostarczyć i zamontować na dachu szkoły oraz w pracowni OZE działający zestaw do produkcji prądu z wiatru i słońca . Działający zestaw będzie użytkowany jako pomoc dydaktyczna do praktycznej prezentacji działania sytemu uzyskiwania energii elektrycznej z wiatru i ogniw fotowoltaicznych skład zestawu wchodzi: 1.Ogniwo polikrystaliczne 190W 2 szt. Ogniwo montowane na dachu na regulowanej konstrukcji (aluminium lub stal nierdzewna, zał. nr. 1a,1b,1d do SIWZ). 2. Inwerter on/off grid 3 kW. Inwerter ma zawierać oprogramowanie do podłączenia do komputera wraz z okablowaniem. Możliwość zasilania sieci i ładowania akumulatorów. Moc wyjściowa 3000W, Max napięcie wejściowe 500 V, Max napięcie wyjściowe 240. Ogniwo powinno zostać podłączone do inwertera a następnie do zestawu akumulatorów. 3. Zestaw akumulatorów - 4 szt. o pojemności 105 Ah wraz z okablowaniem z przeznaczeniem do pracy z fotoogniwami i generatorem wiatrowym. Akumulatory podłączone do ogniw fotowoltaicznych i generatora wiatrowego. 4. Generator wiatrowy - 1 szt, o mocy od 0,4KW do 06 KW. Generator wraz z masztem i okablowaniem o napięciu 48 V. 5.Kontroler pracy i ładowania akumulatorów (podłączony do generatora i akumulatorów). 6. Instalacja powinna zostać podłączona do instalacji elektrycznej szkoły za pośrednictwem licznika dwukierunkowego. Instalacja powinna umożliwiać produkcję, pomiar i przekaz energii elektrycznej do sieci elektrycznej szkoły. Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie instalacji elektrycznej posiadającej niezbędne zabezpieczenia . Podłączenie elektryczne instalacji powinno być wykonane przez elektryka posiadającego stosowne kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien dostarczyć urządzenia i wykonać instalację w taki sposób aby było możliwe: produkowanie prądu z wiatru i słońca, magazynowanie prądu oraz jego dystrybucja do sieci elektrycznej szkoły. Instalacja musi umożliwić: pomiar produkowanego i zużytego prądu. Połączenia instalacji elektrycznej powinny zostać wykonane na tynkowo.7. Wykonawca przeszkoli/udzieli instruktażu dla 5 nauczycieli ZSTiA w zakresie montażu i obsługi systemu (minimum 10h). 9. Do instalacji wykonawca dołączy: gwarancję na urządzenia/części składowe systemu, instrukcje obsługi w j. polskim, 1 zestaw , 1 rok gwarancji. 4.Dostawa kotła na biomasę z automatycznym podawaniem paliwa. Kocioł 16 kW z podajnikiem i zasobnikiem przeznaczony do spalania pelets-u z zapalarką automatyczną i sterowaniem. Możliwość sterowania 4 pompami; Kocioł posiada sprawność min 80 %. Paliwo : pellets. Przeznaczenie: układy grzewcze, wodne, otwarte zgodnie z PN-91/B-02413. (przy montażu w układzie zamkniętym wymagane zabezpieczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Dz.U. nr 56/ 2009 poz. 461). Zasilanie i powrót C.O. Możliwość demontażu zasobnika oraz podajnika. Funkcje realizowane przez sterownik kotła: sterowanie wentylatorem nadmuchowym; sterowanie podajnikiem głównym; sterowanie pompą CO, CWU; możliwość sterowania dwoma zaworami za pomocą dodatkowych modułów zaworu; możliwość podłączenia modułu ST-500 Ethernet; możliwość podłączenia modułu ST-65 GSM; współpraca z regulatorem pokojowym z komunikacją RS lub tradycyjną; automatyczne rozpalanie od grzałki; tygodniowy program pracy. Wyposażenie sterownika: wyświetlacz LCD ; czujnik temperatury spalin; czujnik temperatury CO; czujnik temperatury CWU; czujnik ognia; czujnik zasobnika; czujnik rusztu. Kocioł powinien zostać podłączony do zasobnika cwu do którego jest podłączony kolektor słoneczny, szt. 1, 1 rok gwarancji. 5.Dostawa pompy ciepła.Pompa ciepła wody użytkowej min. 2,5kW, szt. 1,1 rok gwarancji. 6.Dostawa ciepłomierza. Ciepłomierz z modułem RS 232 lub USB i oprogramowaniem umożliwiającym podłączenie do komputera i sczytywaniem danych, zasilanie bateryjne. Rejestrowane dane tj. energia, objętość, temperatura zasilania i powrotu zapisywane są w trwałej pamięci w rejestrach miesięcznych oraz rejestrach wartości średnio dobowych, godzinowych. Wyświetlacz LCD; gwint umożliwiający wpięcie do instalacji solarnej dostarczonej przez Wykonawcę, szt. 3, 1 rok gwarancji. 7.Dostawa luksomierza.Minimalny zakres pomiarowy: 1 ÷ 200,000 Lux; rozdzielczość: 0.1 Lux ; zasilanie bateryjne, wyświetlacz LCD. W zestawie: luksomierz, bateria, futerał, instrukcja w j. polskim, gwarancja, szt. 3, 1 rko gwarancji. 8.Dostawa rotametru.Zakresy pomiarowe: do 140 l/h (woda); przyłącze procesowe: gwint umożliwiający wpięcie do instalacji solarnej dostarczonej przez Wykonawcę . Temperatura i ciśnienie pracy: t. maks 100°C , p. maks 6 bar; pozycja montażowa: pionowa i/lub pozioma,szt. 3, 1 rok gwarancji. 9.Dostawa sprężarki. Moc silnika: 2.0 kW, Napięcie znamionowe: 230 V ~ 50 Hz, Pojemność zbiornika: min 50 l Wydajność : 250-400 L-min, Max. ciśnienie robocze: max. 8 bar, WYPOSAŻENIE: Uchwyt do transportowania, Włącznik ciśnienia, Zawór bezpieczeństwa, Filtr ssania, Kontrola stanu oleju , koła do transportowania, Kurek do odprowadzania wody, Manometr i szybkozłączka do regulacji ciśnienia roboczego, Reduktor ciśnienia, Zawór zwrotny, Pompa smarowana olejem, możliwość regulacji ciśnienia, szt. 1, 1 rok gwarancji. 10. Dostawa pompy do napełniania instalacji wodą lub glikolem z oprzyrządowaniem.Pompa ręczna do napełniania instalacji solarnej nośnikiem ciepła.Pompa ręczna tłokowa ze zbiornikiem o pojemności min. 3 dm3. Wytworzone nadciśnienie powietrza nad lustrem cieczy w zbiorniku, powinno umożliwiać wtłoczenie płynu do instalacji. Pompa umożliwia wytworzenie nadciśnienia w instalacji do 3 bar, szt. 2, 1 rok gwarancji. 11.Dostawa licznika energii elektrycznej dwukierunkowego.Licznik dwukierunkowy posłuży do odczytu przekazu elektrycznego wytwarzanego przez urządzenia znajdujące się w pracowni OZE. Licznik zostanie zamontowany w klasopracowni OZE i wpięty do instalacji elektrycznej, szt. 1 , 1 rok gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.20.00-5, 44.60.00.00-6, 09.33.11.00-9, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowa gwarancja na dostarczone produkty - 10
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy w montażu instalacji solarnych, wiatrowych lub fotowoltaicznych o wartości minimum 80 000,00 zł - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.