eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi w latach 2015 - 2016



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Rawicz: Ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi w latach 2015 - 2016
Numer ogłoszenia: 381610 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rawiczu , Rynek 17, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462211, faks 0-65 5462211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi w latach 2015 - 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi w latach 2015 - 2016 obejmujące: - ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, - ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie komunikacyjne (OC, NNW, AC). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie trwania umowy, do wysokości 10 % zamówienia podstawowego i dotyczącego tego samego rodzaju usługi zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia: 1) wypełnionego i podpisanego oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 2) dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień - zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VI i VII należy dołączyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku Nr 1.1 i 1.2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, bądź ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Pełnomocnictwo powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii, a także powinno jednoznacznie określać: a) nazwę postępowania, do którego zostało wystawione, b) dane pełnomocnika oraz zakres umocowania, c) dane wszystkich Wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie wraz z ich podpisami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki ochrony ubezpieczeniowej - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień umowy ubezpieczenia w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy, 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z określonymi w Specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia, 3) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie, 5) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczana bądź naliczana zgodnie z określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf, b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej, d) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki, e) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian przepisów prawnych, f) zmiany wysokości składki w związku z aktualizacją przedmiotu ubezpieczenia, g) rozszerzenia zakresu ubezpieczenia, na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się, bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego w Specyfikacji, h) korzystnych dla Zamawiającego zmian zakresu ubezpieczenia, które wynikać będą ze zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawiczu ul. Rynek 17 63-900 Rawicz Pokój Nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rawiczu ul. Rynek 17 63-900 Rawicz Pokój nr 2 - Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.