eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › Dostawa energii elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Jonkowo: Dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 381582 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015 r. do 31 grudnia 2015 r., na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla Zamawiającego oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo: a) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, b) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, c) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, d) Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, e) Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11 - 042 Jonkowo, f) Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, g) Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11 - 042 Jonkowo, 2. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych wynosi: 1 377 642 kWh, w tym: a) oświetlenie uliczne: ­- strefa dzienna - 110 161 kWh, - strefa nocna - 199 075 kWh. b) Budynki, lokale i pozostałe obiekty - strefa całodobowa - 1 068 406 kWh. 3. Szczegółowe dane dot. punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ stanowiący jej integralną część. 4. Zamawiający preferuje dostawy energii elektrycznej wytwarzanej z udziałem odnawialnych źródeł energii. 5. Wobec postanowienia ust. 4 Zamawiający od Wykonawców przystępujących do postępowania wymaga: 1) wskazania w formularzu oferty procentowego udziału energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii w strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez siebie w 2013 r., 2) dołączenia do oferty Informacji o strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez Wykonawcę/ców/ w 2013 r. zgodną z § 37 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.) ze wskazaniem dokładnego adresu strony internetowej, na której Informację umieszczono. 6. Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 7. Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż od 01.01.2015 r., po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również, na podstawie pełnomocnictw udzielonych odpowiednio przez Wójta Gminy Jonkowo oraz kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, do: a) zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, b) składania oświadczeń woli w zakresie: ­ wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w przypadku wystąpienia takich umów lub ­ złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej, c) reprezentowania Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć odpowiednio Zamawiającemu/kierownikom jednostek organizacyjnych Zamawiają-cego do podpisania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 9. Od Wykonawcy wymaga się również pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną (ważną) koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne; Zamawiający poprzez analizę złożonych dokumentów tj: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną oceni czy Wykonawca warunek spełnia. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej wytwarzanej z udziałem odnawialnych źródeł energii lub bez udziału odnawialnych źródeł energii należy złożyć z ofertą: - Informację o strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez Wykonawcę-ców w 2013 r. zgodną z § 37 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.) ze wskazaniem dokładnego adresu strony internetowej, na której Informację umieszczono. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udział energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku, od terminu jej obowiązywania - na wniosek zainteresowanej strony umowy. 2) zmiany cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku akcyzowego, od terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron umowy. 3) zmiany ilości i rodzaju punktów poboru energii wskazanych w Załączniku Nr 1. do Umowy. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej może nastąpić w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu albo przejęcia obiektu przez Zamawiającego a także w przypadku przyłączenia do sieci punktu poboru energii obiektu nowopowstałego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcie odbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg odpowiedniej dla punktu poboru energii stałej ceny jednostkowej wskazanej w ofercie przez cały okres realizacji umowy. 4) zmiany danych adresowych dotyczących stron umowy - w razie zmiany ich siedziby. Forma zmian umowy: pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, w postaci kolejno numerowanych aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9, parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11 - 042 Jonkowo pok. nr 16 (piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.