eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Świadczenie usługi transportu sanitarnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Numer ogłoszenia: 3812 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportu sanitarnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (pakietów): - Pakiet 1 - Transport sanitarny pacjentów (w pozycji leżącej lub siedzącej) z opieką średniego personelu medycznego - Pakiet 2 - Transport sanitarny pacjentów (w pozycji leżącej lub siedzącej) bez opieki medycznej - Pakiet 3 - Transport sanitarny materiałów biologicznych (np. krwi, preparatów krwiopochodnych, tkanek, kości, itp.) - Pakiet 4 - Transport sanitarny pacjentów dializowanych (bez opieki i z opieką - dotyczy pacjentów leżących) - Pakiet 5 - Transport sanitarny pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia) karetką T z zespołem lekarskim. 3.4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów zawierają Załączniki nr 14 a, 14b, 14c do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że posiada uprawnienia do wykonywania usług transportu sanitarnego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług transportu sanitarnego, Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodne w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Pakiet 1 - minimum jednej usługi transportu sanitarnego pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej z opieką średniego personelu medycznego sanitariusz lub pielęgniarka lub ratownik medyczny o wartości co najmniej 140 000,00 zł brutto - Pakiet 2 - minimum jednej usługi transportu sanitarnego pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej bez opieki medycznej o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto - Pakiet 3 - minimum jednej usługi transportu sanitarnego materiałów biologicznych np. krwi, preparatów krwiopochodnych, tkanek, kości, itp. o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto - Pakiet 4 - minimum jednej usługi transportu sanitarnego pacjentów dializowanych bez opieki i z opieką - dotyczy pacjentów leżących o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto - Pakiet 5 - minimum jednej usługi transportu sanitarnego pacjentów dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia karetką T z zespołem lekarskim o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować: - Pakiety 1, 2 i 3-odpowiednimi środkami transportu sanitarnego i w odpowiedniej ilości w celu należytego wykonywania usług transportu sanitarnego pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej z opieką średniego personelu medycznego sanitariusz lub pielęgniarka lub ratownik medyczny, pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej bez opieki medycznej i materiałów biologicznych np. krwi, preparatów krwiopochodnych, tkanek, kości, itp.- Załącznik nr 6a do SIWZ - Pakiet 4 - odpowiednimi środkami transportu sanitarnego (co najmniej 3 pojazdami, w tym jednym pojazdem dostosowanym do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej) w celu należytego wykonywania usług transportu sanitarnego pacjentów dializowanyc bez opieki i z opieką - dotyczy pacjentów leżących - Załącznik nr 6b do SIWZ - Pakiet 5 - odpowiednimi środkami transportu sanitarnego (co najmniej 1 pojazdem w celu należytego wykonywania usług transportu sanitarnego pacjentów dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia karetką T z zespołem lekarskim - Załącznik nr 6c do SIWZ - Pakiet 5 - wyposażeniem - respiratorem umożliwiającym wentylację od 3 kg wzwyż - 1 szt. - pompą infuzyjną zdolną do podaży płynów i leków z szybkością 0,10 ml/h do 200 mlh - 2 szt. - pełnym monitorowaniem podstawowych funkcji życiowych: akcja serca, saturacja, ciśnienie tętnicze - niezależnymi ssakami - 2 szt. - defibrylatorem - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponować: - Pakiet 1- odpowiednimi osobami (co najmniej 1 sanitariuszem lub pielęgniarką lub ratownikiem medycznym oraz co najmniej 1 kierowcą posiadającym prawo jazdy kategorii B) zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnieniai kwalifikacje zawodowe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa - Załącznik nr 7 do SIWZ - Pakiety: 2 i 3 - odpowiednimi osobami (co najmniej 1kierowcą posiadającym prawo jazdy kategorii B) zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa - Załącznik nr 7 do SIWZ - Pakiet 4 - odpowiednimi osobami (co najmniej 1 kierowcą posiadającym prawo jazdy kategorii Boraz co najmniej 1 osobą do pomocy w transporcie pacjentów leżących) zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa - Załącznik nr 7 do SIWZ - Pakiet 5 -odpowiednimi osobami (co najmniej 1 lekarzem z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy w OITD oraz 1 pielęgniarką lub ratownikiem medycznym oraz co najmniej 1 kierowcą posiadającym prawo jazdy kategorii B) zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa - Załącznik nr 7 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWz Wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu z ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w punktach 8. i 9. SIWZ pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia przykładowy wzór - Załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP należy przedłożyć: oświadczenie według Załącznika nr 3 do SIWZ dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania usług transportu sanitarnego, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji - jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług transportu sanitarnego, Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodne w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według Załącznika nr 10 do SIWZ oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykaz pojazdów oraz ich wyposażenia dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia - według Załącznika nr 6a, 6b, 6c do SIWZ Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - według Załącznika nr 7 do SIWZ. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, należy przedłożyć: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg Załącznika nr 5 do SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 Ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie wg Załącznika nr 8 do SIWZ w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, Zamawiający żąda złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). Uwaga Ww dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu wymienionym w pkt 7.4. SIWZ, przedstawione w formie kserokopii winny być poświadczone i opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 Ustawy PZP. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.10. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie traktowane będzie jak jego brak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wykaz środków transportu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie- Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat WSS nr 2, pokój A 1 (na I piętrze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (w pozycji leżącej lub siedzącej) z opieką średniego personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Formularz asortymentowo- cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wykaz środków transportu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (w pozycji leżącej lub siedzącej) bez opieki medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Formularz asortymentowo- cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wykaz środków transportu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport sanitarny materiałów biologicznych (np. krwi, preparatów krwiopodobnych, tkanek, kości itp).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Formularz asortymentowo- cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wykaz środków transportu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów dializowanych (bez opieki i z opieką- dotyczy pacjentów leżących).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Formularz asortymentowo- cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wykaz środków transportu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Transport sanitarny pacjentów (dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia) karetką T z zespołem lekarskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 (Formularz asortymentowo- cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wykaz środków transportu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.