eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przetarg nieograniczony prowadzony w procedurze o wartości poniżej 207 tys. EURO na przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Gdańsk: Przetarg nieograniczony prowadzony w procedurze o wartości poniżej 207 tys. EURO na przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską
Numer ogłoszenia: 381084 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony prowadzony w procedurze o wartości poniżej 207 tys. EURO na przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących (zwanych dalej Zajęciami) dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas II gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską (zwanym dalej Projektem). 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest do: 1) przedstawienia listy osób prowadzących Zajęcia, 2) opracowania scenariusza Zajęć, 3) ustalenia harmonogramu Zajęć, 4) przeprowadzenia zajęć w oparciu o opracowany scenariusz i harmonogram. Wykonawca nie ponosi kosztu wynajmu sal. Zapewnienie pomieszczeń, w których odbywać się będą Zajęcia, leży po stronie Zamawiającego, 5) zapewnienie materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do przeprowadzenia Zajęć, 6) prowadzenia dokumentacji Zajęć. 7) zapewnienie na każde trzy spośród siedmiu części zamówienia jednego opiekuna merytorycznego 3. Opiekun merytoryczny powinien posiadać poniższe kwalifikacje oraz doświadczenie: 1) minimum 5-letnie doświadczenie w pracy psychologa szkolnego lub pedagoga szkolnego 2) doświadczenie w zakresie nadzoru merytorycznego w co najmniej jednym projekcie dotyczącym wsparcia pedagogiczno-psychologicznego dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjów lub szkoły ponadgimnazjalnej, 4. Zadania opiekuna merytorycznego: 1) opracowanie scenariusza Zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 8. SOPZ , 2) przeprowadzenie dla osób prowadzących Zajęcia w każdej części, jednego spotkania warsztatowego 4-godzinnego dotyczącego scenariusza Zajęć oraz sposobu realizacji Zajęć oraz sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego spotkania, 3) opracowanie raportu merytorycznego podsumowującego Zajęcia, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia Zajęć przez opiekuna merytorycznego. 5. Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy przekaże do akceptacji Zamawiającemu listę osób wskazanych do prowadzenia zajęć. Lista będzie zawierać: 1) imię i nazwisko prowadzącego, 2) kwalifikacje. 6. Osoby do prowadzenia zajęć powinny posiadać kwalifikacje: 1) studia magisterskie na kierunku pedagogika w specjalności odpowiadającej prowadzonym Zajęciom lub 2) studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika w specjalności odpowiadającej prowadzonym Zajęciom lub 3) studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym Zajęciom lub 4) studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu prowadzonych Zajęć lub 5) studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu prowadzonych Zajęć 7. Wykonawca przedstawi dla: 1) części nr 1 - co najmniej 12 osób prowadzących Zajęcia, 2) części nr 2 - co najmniej 10 osób prowadzących Zajęcia, 3) części nr 3 - co najmniej 12 osób prowadzących Zajęcia, 4) części nr 4 - co najmniej 12 osób prowadzących Zajęcia, 5) części nr 5 - co najmniej 10 osób prowadzących Zajęcia 6) części nr 6 - co najmniej 8 osób prowadzących Zajęcia. 7) części nr 7 - co najmniej 8 osób prowadzących Zajęcia 8. Przy opracowaniu scenariusza Zajęć Wykonawca powinien: 1) uwzględniać założenia oraz cele projektu Pomorskie dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie takie jak kształtowanie u uczniów kompetencji kluczowych w szczególności w zakresie: umiejętności uczenia się, kompetencji społecznych i obywatelskich, inicjatywności i przedsiębiorczości, świadomości i ekspresji kulturalnej, 2) uwzględnić założenia zawarte w Pomorskim Programie Edukacji Morskiej (szkoły podstawowe) oraz Programie Edukacji Morsko-Rzecznej (szkoły gimnazjalne). Programy są umieszczone do pobrania na stronie projektu: www.edukacjamorska.pomorskie.eu 3) dostosować scenariusz, harmonogram zajęć oraz liczbę osób prowadzących do liczebności grup w szkole oraz poziomu edukacyjnego uczniów. 4) uwzględnić dramę pedagogiczną - jako główną metodę pracy z uczniami podczas Zajęć. 9. Zajęcia psychologiczno-pedagogiczne realizowane zgodnie z opracowanym scenariuszem powinny być ukierunkowane na: 1) kształtowanie pozytywnego stosunku do własnej osoby, 2) rozwijanie poczucia tożsamości i niezależności, 3) podsycanie wiary we własne możliwości, akcentowanie mocnych stron ucznia, 4) kształtowanie poczucia sprawstwa, bycia autorem wydarzeń, 5) motywowanie do realizacji indywidualnych zainteresowań, pomysłów, 6) rozbudzanie inicjatywy w kontaktach z innymi, z jednoczesnym respektowaniem granic i praw drugiej osoby, 7) naukę radzenia sobie w sytuacjach trudnych, wyrażania protestu, aprobaty, 8) rozwijanie kompetencji społecznych w takich sferach jak współpraca z rówieśnikiem, dawanie i przyjmowanie wsparcia, współzawodnictwo, komunikacja interpersonalna 9) wspomaganie wychowania dzieci przez sport pozytywny. 10. Zajęcia aktywizujące powinny być ukierunkowane na: 1) poznawanie cech swojego charakteru, 2) naukę autoprezentacji, 3) rozwijanie kreatywności, wyobraźni, 4) samoocenę, 5) naukę radzenia w sytuacjach stresowych, 6) poznawanie swoich predyspozycji zawodowych. 11. Zajęcia dla jednej grupy uczniów trwają 4 godz. lekcyjne (4 x 45 min.), przy czym mogą zostać zaplanowane przez Wykonawcę na jedno lub dwa spotkania (do wyboru: 2 spotkania po 90 min. lub 1 spotkanie po 180 minut (2 x 90 min.). 12. Zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej, w okresie od daty zawarcia umowy do 10 marca 2015 r. Możliwa jest realizacja Zajęć w soboty, jeśli termin zostanie zaakceptowany przez dyrektora szkoły. 13. Wykonawca w porozumieniu z dyrekcją szkół ustali harmonogram Zajęć, który przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. 14. Określenie liczby grup w szkole podstawowej: liczba grup w szkole podstawowej jest podana w pkt 27 w opisie Części nr 1-6. Maksymalna liczba uczniów na jedną grupę to 24 uczniów. 15. Określenie liczby grup w gimnazjum: liczba grup w gimnazjach jest podana w pkt 27. w opisie Części nr 7. Wykonawca zapewni 2 (dwóch) prowadzących na każdą grupę uczniów w gimnazjum. 16. Wykonawca w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże do akceptacji Zamawiającemu drogą mailową harmonogram zajęć, zawierający: 1) nazwę szkoły, 2) dzień, godziny zajęć, 3) imię i nazwisko osoby prowadzącej 17. Zamawiający dopuszcza w harmonogramie zmianę daty oraz godzin pod warunkiem poinformowania przez Wykonawcę o planowanej zmianie w harmonogramie Zajęć Zamawiającego drogą mailową najpóźniej na 2 dni przed planowanym terminem Zajęć. 18. Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu drogą mailową scenariusz zajęć celem stwierdzenia zgodności zaplanowanych Zajęć z wytycznymi zawartymi w SIWZ. Scenariusz Zajęć powinien obejmować 4 godz. lekcyjne, być dostosowany do liczebności grupy, poziomu edukacyjnego uczniów oraz zawierać następujące elementy: 1) temat, 2) opis celów, 3) metody i techniki pracy, 4) poszczególne elementy Zajęć z czasem ich trwania, 5) opis materiałów i pomocy dydaktycznych 19. Zamawiający dokona weryfikacji scenariusza pod kątem jego zgodności z wytycznymi zawartymi w pkt. 6, 7, 8, dla danej części przedmiotu zamówienia. 20. Informację o wyniku weryfikacji scenariusza Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą mailową w terminie do 2 dni od daty otrzymania scenariusza do weryfikacji. Brak informacji od Zamawiającego o wyniku weryfikacji w ww. terminie traktuje się jako weryfikację pozytywną. 21. W przypadku negatywnej weryfikacji scenariusza Wykonawca poprawi zgłoszone uchybienia w terminie do 2 dni od daty uzyskania informacji o negatywnej weryfikacji. 22. Wykonawca przed rozpoczęciem Zajęć w szkole przeprowadzi spotkania warsztatowe dla osób prowadzących Zajęcia. Spotkania warsztatowe poprowadzi opiekun merytoryczny dla danej części zamówienia. Spotkania warsztatowe odbędą się dla każdej części oddzielnie w wymiarze 4 godzin. Wykonawca poinformuje o terminie spotkań warsztatowych Zamawiającego na 5 dni przed spotkaniem. Zamawiający ma prawo do wizytacji ww. spotkań warsztatowych. 23. Wykonawca zapewni materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia Zajęć. 24. Zamawiający w ciągu 7 dni po zawarciu Umowy przekaże Wykonawcy dokumentację do prowadzenie Zajęć. 25. Opiekę nad uczniami - uczestnikami Zajęć w trakcie ich trwania sprawują wyznaczone osoby przez Wykonawcę. 26. Powrót uczniów do domu jest realizowany zgodnie z zasadami obowiązującymi w szkole. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 części. Poniżej przedstawiony jest opis poszczególnych części.: Część 1 obejmuje powiaty: gdański, miasto Gdańsk, Część 2 obejmuje powiaty: bytowski, lęborski, słupski, miasto Słupsk, Część 3 obejmuje powiaty: pucki, wejherowski, Sopot, Gdynia, Część 4 obejmuje powiaty: kartuski, kościerski, Część 5 obejmuje powiaty: kwidzyński, malborski, sztumski, starogardzki, tczewski, nowodworski, Część 6 obejmuje powiaty: człuchowski, chojnicki, Część 7 obejmuje powiaty: nowodworski, gdański, kwidzyński, malborski, Gdańsk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w § 5 ust.1a SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu udziału warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w § 5 ust.1a SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu udziału warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w § 5 ust.1a SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu udziału warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą - opiekunem merytorycznym posiadającym doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, takie jak: 1) minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku psychologa szkolnego lub pedagoga szkolnego, 2) doświadczenie w pełnieniu nadzoru merytorycznego w co najmniej jednym projekcie dotyczącym wsparcia pedagogiczno-psychologicznego dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjów lub szkoły ponadgimnazjalnej. Osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób nie może uczestniczyć w więcej niż 3 częściach zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w § 5 ust. 1a SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu udziału warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz przedstawionego przez Wykonawcę wykazu osób, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt. b SIWZ (wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w § 5 ust.1a SIWZ tj. oświadczenia o spełnianiu udziału warunków w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku spółki cywilnej zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Upoważnienie dla lidera musi być udokumentowane pełnomocnictwem tj. dokumentem stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) 5. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1 (powyżej), ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych podmiotów 7. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty o których mowa w § 5 ust. 2 a-b SIWZ , oraz ust. 3 SIWZ. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 a-b SIWZ. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 2b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 2b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis § 5 ust. 6 SIWZ stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów , na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z § 5 ust. 10 SIWZ, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 3. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć 1) któregokolwiek z terminów, o których mowa w Umowie, lub 2) warunków wypłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub 3) przedstawionych przez Wykonawcę osób - opiekunów merytorycznych. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 (powyżej), mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 - w przypadku przedłużenia lub przedłużania się terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy Umowa, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa - z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, 3) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 - jeżeli osoba-opiekun merytoryczny nie może wykonywać swoich ustalonych obowiązków z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierci lub nieplanowanej zmiany miejsca pobytu/ zamieszkania/ pracy osoby-opiekuna merytorycznego) lub udokumentowanego przez Wykonawcę ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobą-opiekunem merytorycznym (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę - opiekuna merytorycznego), 4) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej. 5. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiana osób, o których mowa w Umowie lub ich danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, pok. 133H.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27 pok. 4a. Otwarcie ofert nastąpi 04.12.2014 r. o godz. 10:30 w pok. 133H.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 63 grupy = 252 godzin Część 1 obejmuje powiaty: gdański, miasto Gdańsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów w regionie poprzez edukację morską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 44 grupy = 176 godziny Część 2 obejmuje powiaty: bytowski, lęborski, słupski, miasto Słupsk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 60 grupy = 240 godzin Część 3 obejmuje powiaty: pucki, wejherowski, Sopot, Gdynia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 54 grupy = 216 godzin Część 4 obejmuje powiaty: kartuski, kościerski.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 51 grupy = 204 godzin Część 5 obejmuje powiaty: kwidzyński, malborski, sztumski, starogardzki, tczewski, nowodworski..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 32 grupy = 128 godzin Część 6 obejmuje powiaty: człuchowski, chojnicki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dodatkowe kwalifikacje osób - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz zajęć aktywizujących dla uczniów klas piątych szkół podstawowych oraz uczniów klas drugich gimnazjum biorących udział w projekcie systemowym Pomorskie - dobry kurs na edukację. Kształtowanie kompetencji kluczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 Liczba godzin Zajęć ogółem: 4 godz. x 49 grupy = 196 godzin Część 7 obejmuje powiaty: nowodworski, gdański, kwidzyński, malborski, Gdańsk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.52.10.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.