eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawy preparatów chemicznych, filtrów i wkładów do osmozy, etykiet do drukarek, testów kontroli zgrzewów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Bydgoszcz: Dostawy preparatów chemicznych, filtrów i wkładów do osmozy, etykiet do drukarek, testów kontroli zgrzewów
Numer ogłoszenia: 381044 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy preparatów chemicznych, filtrów i wkładów do osmozy, etykiet do drukarek, testów kontroli zgrzewów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów chemicznych, filtrów i wkładów do osmozy, etykiet do drukarek, testów kontroli zgrzewów, w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ. Asortyment pogrupowany w następujących pakietach: Pakiet nr 1 - Preparaty chemiczne, Pakiet nr 2 - Testy kontroli zgrzewów, Pakiet nr 3 - Etykiety do drukarek, kalka, Pakiet nr 4 - Filtry i wkłady do osmozy, Pakiet nr 5 - Preparaty chemiczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a-deklaracja zgodności w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 ( Dz.U. nr 107 poz.679), dotyczy pakietu nr 1 pozycji 1,2,3,4,5,6,7,8,9, pakietu nr 5 poz. 1,2. b-celem potwierdzenia bójczego działania preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć końcowe wyniki badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE ( posiadający certyfikat jakości ISO ), zgodnie z Normami Europejskimi lub Normami Polskimi- normy co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W przypadku preparatów do dezynfekcji narzędzi wymagane badania fazy II, etap 2 przeprowadzone w warunkach zanieczyszczeń organicznych. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż oferowany preparat spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywne metody badań zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy pakietu nr 1 poz. 1,3,4,5,6,7,8,9, pakietu nr 5 poz. 2 c-w zakresie pakietu nr 1 poz.1 i 2 oświadczenie, że oferowany preparat może być użyty manualnie i w myjni ultradźwiękowej d-wymagana pozytywna opinia producenta endoskopów elastycznych - dotyczy preparatu z pakietu nr 1 poz. 3 e-oświadczenie, że narzędzia medyczne mogą w danym preparacie leżakować do 72 h - dotyczy preparatu z pakietu nr 1 poz. 4 f-wymagana pozytywna opinia kliniczna Instytutu Matki i Dziecka - dotyczy preparatu w pakiecie nr 1, poz. 7 g-w zakresie pakietu nr 1 poz. 9 wymagana pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka h-w zakresie pakietu nr 1 i pakietu nr 5 dołączyć do oferty karty charakterystyki preparatów zgodnie z wymaganiami REACH i-załączyć ulotki informacyjne i etykiety w języku polskim, potwierdzające wymagania określone w formularzu cenowym/przedmiot zamówienia j-wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim - Zamawiający oczekuje, aby tłumaczenie na język polski dokumentów składane były w następującej kolejności: tłumaczenie, bezpośrednio po nim - jego wersja oryginalna k-w zakresie pakietu nr 5 Wykonawca winien załączyć autoryzację producenta lub dystrybutora w Polsce myjni Belimed, potwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ustawienia programów mycia, kalibracji układu dozowania dla wyżej wymienionej myjni ( ustawienie programów mycia i kalibracja układu dozowania dla oferowanych preparatów w cenie oferty) l-do oferty należy dołączyć próbki ( po 1op. ) do oferowanego asortymentu w ramach pakietu nr 1 poz. 5,6. Dostarczone próbki zostaną sprawdzone pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie możliwości łatwego wyjmowania pojedynczych sztuk z opakowania oraz rozmiaru oferowanych chusteczek dezynfekcyjnych- przez personel specjalistyczny Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, Zamówienia publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego, ul: Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Preparaty chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w pakiecie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Testy kontroli zgrzewów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Etykiety do drukarek, kalka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Filtry i wkłady do osmozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w pakiecie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Preparaty chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.