Kraków: Pełnienie obowiązków Inwestora zastępczego - inspektora nadzoru przy realizacji zadania p.n. Współudział w budowie budynku laboratorium dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Krakowie i Krajowego Laboratorium Referencyjnego i Wzorcującego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska z siedzibą w Krakowie
Numer ogłoszenia: 381040 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie , Plac Szczepański 5, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4224895, 4213469, faks 012 4223612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inwestora zastępczego - inspektora nadzoru przy realizacji zadania p.n. Współudział w budowie budynku laboratorium dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Krakowie i Krajowego Laboratorium Referencyjnego i Wzorcującego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska z siedzibą w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie usługi Inwestora zastępczego - inspektora nadzoru w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie obiektu laboratorium w ramach zadania pn. Współudział w budowie budynku laboratorium dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Krakowie i Krajowego Laboratorium Referencyjnego i Wzorcującego Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska z siedzibą w Krakowie przy ul. Półłanki 78 (Płaszów-Rybitwy) w Krakowie. Wielkość zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy prawo zamówień publicznych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających i dodatkowych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zmiany przepisów dotyczących tego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego inspektora nadzoru lub inżyniera kontraktu podczas budowy lub przebudowy budynków o powierzchni użytkowej minimum 1 000 m2 każdy, z których przynajmniej jeden posiadał laboratorium o powierzchni co najmniej 500 m2, w całym okresie od rozpoczęcia do zakończenia zadania inwestycyjnego i przekazania budynku do użytkowania bez uwag Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, według zapisów punktu 9.1. niniejszej SIWZ. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany będzie do zaangażowania tego podmiotu bezpośrednio, osobiście w realizację zamówienia na zasadzie faktycznego udziału w realizacji zamówienia poprzez podwykonawstwo lub doradztwo wraz z przekazaniem odpowiedniej wiedzy w zakresie organizacji, logistyki i technologii w całym okresie realizacji zamówienia oraz w zakresie realizacji zamówienia odpowiednim do tego, w jakim polegał na zdolności innego podmiotu wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia ocena wypełnienia warunku dotyczyć będzie tych wykonawców łącznie powyższy warunek wypełniać musi co najmniej jeden z wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. koordynatorem inspektorem nadzoru uprawnionym do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej który posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i w okresie ostatnich 3 lat wykonywał taką usługę przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji obejmujących budowę przebudowę rozbudowę obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 każdy, gdzie przynajmniej jeden z nich zawierał laboratorium o powierzchni co najmniej 500 m2; osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalności: architektonicznej konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej, telekomunikacyjnej, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień i pełniły w tym okresie co najmniej dwa nadzory inwestorskie oraz w specjalnościach architektonicznej konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jeden z tych nadzorów obejmował budowę przebudowę rozbudowę obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej minimum 1000m2 zawierającego laboratorium o powierzchni minimum 500 m2. Jako stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej inspektora nadzoru w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, rozumieć należy: prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w wyżej wymienionych specjalnościach wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1409) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, to jest m.in. w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63 poz.394) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013r. poz.932 z późn.zm.). Na potwierdzenie spełniania w/w wymagań przez wskazane przez Wykonawcę osoby, o których mowa powyżej, należy wypełnić i złożyć Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości połączenia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w różnych specjalnościach/branżach, w przypadku spełnienia przez jedną osobę wszystkich wymagań dla każdej odrębnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą oni łącznie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedstawionym wyżej. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. koordynatorem - inspektorem nadzoru uprawnionym do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej który posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe i w okresie ostatnich 3 lat wykonywał taką usługę przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji obejmujących budowę przebudowę rozbudowę obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 każdy, gdzie przynajmniej jeden z nich zawierał laboratorium o powierzchni co najmniej 500 m2; osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego w specjalności: architektonicznej konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej, telekomunikacyjnej, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie posiadanych uprawnień i pełniły w tym okresie co najmniej dwa nadzory inwestorskie oraz w specjalnościach architektonicznej/konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych jeden z tych nadzorów obejmował budowę/przebudowę/rozbudowę obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej minimum 1000m2 zawierającego laboratorium o powierzchni minimum 500 m2. Jako stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej inspektora nadzoru w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, rozumieć należy prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w wyżej wymienionych specjalnościach wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1409) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, to jest m.in. w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63 poz.394) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013r. poz.932 z późn.zm.). Na potwierdzenie spełniania w/w wymagań przez wskazane przez Wykonawcę osoby, o których mowa powyżej, należy wypełnić i złożyć Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości połączenia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w różnych specjalnościach branżach, w przypadku spełnienia przez jedną osobę wszystkich wymagań dla każdej odrębnie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą oni łącznie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedstawionym wyżej. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie o posiadaniu polisy winno być złożone przez wykonawcę spełniającego warunek bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach kredytowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach ekonomicznych i finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że posiada realny dostęp do finansowego i ekonomicznego zasobu tego podmiotu gwarantujący należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, według zapisów punktu 9.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach kredytowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach ekonomicznych i finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że posiada realny dostęp do finansowego i ekonomicznego zasobu tego podmiotu gwarantujący należyte wykonanie zamówienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług głównych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - doświadczenie - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach a) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy) b) zmiany terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy ze względu na zmiany terminów w umowie o dofinansowanie zadania przez NFOŚiGW.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie
ul. Lipowa 4c
30-702 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Krakowie ul. Lipowa 4c 30-702 Kraków piętro II pok. 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.