eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Kazimierz Dolny: Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny
Numer ogłoszenia: 380758 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, faks 081 8810213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników zlokalizowanych na ulicach, placach, chodnikach w Kazimierzu Dolnym. Lokalizacja pojemników: a)na terenie miasta rozstawione są kosze wolnostojące na podstawie betonowej o poj. 80 litrów - szt. 4 - ul. Małachowskiego, o poj. 55 litrów - 77 sztuk ( ul. Browarna ze skwerkiem 5 szt., Mały Rynek z placem zabaw 8 szt., Rynek 19 szt., ul. Lubelska 6 szt., ul. Nadrzeczna 3 szt., ul. Cmentarna 1 szt., ul. Krakowska 4 szt., ul. Tyszkiewicza z dworcem PKS 5 szt., ul. Nadwiślańska ze skwerkiem koło poczty 12 szt., ul. Senatorska 8 szt., ul. Puławska 2 szt., ul. Zamkowa 4 szt.) i pojemnik na kółkach o poj. 110 litrów - szt. 1 (przy Wąwozie Korzeniowym), b)kosze o poj. 35 litrów - na promenadzie wału - szt. 37, w Mięćmierzu - szt. 3, c)kosze na odchody zwierzęce - szt. 4 na ul. Senatorskiej, ul. Mały Rynek, Nadwiślańskiej i na skwerku koło poczty, d)kosze do selektywnej zbiórki (szkło, papier, plastik-siatkowy) - 1 kpl. - przy ul. Senatorskiej, 2) Zakres usługi związany z opróżnianiem i utrzymaniem estetycznym pojemników. Pojemniki powinny być utrzymane przez okres realizacji umowy w dobrym stanie technicznym i estetycznym poprzez: a) mycie ( 2 razy w roku ) w terminach wskazanych przez Zamawiającego, b) dezynfekcję - w miesiącach maj i wrzesień, c)malowanie (oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie w kolorze określonym przez Zamawiającego) w terminach wskazanych przez Zamawiającego (1 raz w roku ), w cenie malowania należy uwzględnić malowanie słupka (z wyjątkiem pojemników o poj. 55 l), d) niezwłoczne wykonywanie napraw uszkodzonych koszy. Pojemniki powinny być opróżniane z taką częstotliwością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania - napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza. Oprócz wywozu nieczystości stałych z pojemników należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nieczystości znajdujących się w promieniu 1 m od pojemnika. 3) Minimalna częstotliwość opróżniania pojemników: - w okresie wiosenno-letnim (miesiące: marzec - wrzesień) - 2 razy w ciągu dnia, w okresie pozostałym - 1 raz na dzień, - kosze do selektywnej zbiórki: - 2 razy w tygodniu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 623304,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 660960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 660960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 660960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.