eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Bankowa obsługa budżetu Miasta Tomaszów Lubelski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Tomaszów Lubelski: Bankowa obsługa budżetu Miasta Tomaszów Lubelski
Numer ogłoszenia: 380548 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Miasta Tomaszów Lubelski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Miasta Tomaszów Lubelski i jednostek organizacyjnych w okresie od: 01.01.2015 do 31.12.2018. Zakres zamówienia obejmie: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych(15 szt.) i pomocniczych (ok. 37 szt. rachunków celowych, specjalnych i innych w tym związanych z obsługą środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej) budżetu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych - wykaz jednostek stanowi - załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Realizacja poleceń przelewu w banku obsługującym oraz na rachunki w innych bankach, 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych, 4. Wydawanie blankietów czekowych, 5. Wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych informacji o posiadanych rachunkach w zakresie objętym zamówieniem na wniosek zamawiającego i jednostek organizacyjnych, 6.Zapewnienie usługi rozliczania masowych płatności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, od środków transportowych jak również opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi, 7.Zerowanie rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek podległych polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy, 8.Oprocentowanie środków znajdujących się na rachunkach Zamawiającego oraz rachunkach jednostek podległych w oparciu o zmienną stawkę WIBID 1M powiększonej o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę, stałą w okresie trwania umowy. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bieżących będą naliczane i dopisywane do rachunków na koniec miesiąca, 9. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach typu overnight pozostających na koniec dnia na wszystkich rachunkach bankowych. Oprocentowanie liczone będzie w oparciu o stawkę WIBID O/N powiększonej o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach, 10.Udzielenie na żądanie zamawiającego krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego przejściowego deficytu budżetu Miasta Tomaszów Lubelski. Wysokość kredytu krótkoterminowego wynikać będzie corocznie z uchwały Rady Miasta w Tomaszowie Lubelskim w sprawie zaciągnięcia kredytu z przeznaczeniem na finansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta.(obecnie jest to kwota 5.000.000 zł słownie: pięć milionów złotych) Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa kredytu krótkoterminowego odnawialnego w rachunku bieżącym. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracja wekslową. Kredyt każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy Wysokość kredytu będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy: faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia. Kredyt oprocentowany będzie według stawki WIBOR 1M, powiększonego o marżę Banku w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania umowy. Marża Wykonawcy nie może być wyższa niż 1,1 p.p. Kredyt udzielony zostanie bez kosztów, prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Bank będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych za okres faktycznego wykorzystania środków kredytu i obciąża nimi automatycznie rachunek Zamawiającego. Spłata krótkoterminowego kredytu odnawialnego nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego. 11. Świadczenie usługi bankowości elektronicznej (lokalna aplikacja do obsługi)- na min. 4 stanowiskach komputerowych dla Miasta oraz 2 stanowiskach komputerowych dla każdej jednostki, umożliwiającej m.in. dokonywanie przelewów, uzyskiwanie informacji o stanie konta. W celu świadczenia usługi bankowości elektronicznej (lokalnej aplikacji do obsługi) Wykonawca - Oferent: - nieodpłatnie przekaże lub użyczy Zamawiającemu w użytkowanie niezbędny sprzęt (sprzęt niestandardowy) do prowadzenia usługi bankowości elektronicznej np.: modemy, czytniki kart, uzupełniające kable (taśmy) przesyłowe itp, - nieodpłatnie udostępnieni Zamawiającemu licencji na system informatyczny umożliwiający komunikację z bankiem, - dokona nieodpłatnie: instalacji systemu, uruchomienie i przeszkolenie pracowników, - zapewni nieodpłatnie stałe świadczenie usług serwisowych. System lokalnej aplikacji obsługi bankowości elektronicznej musi spełniać wymagania: - możliwość podpisu elektronicznego z min. 3 (trzech) innych stanowisk, - szyfrowanie danych i podpisów kluczem o długości min. 128 bitów, z dodatkowym zabezpieczeniem hasłem przed otwarciem bazy danych przez osoby nieupoważnione, - możliwość importu przelewów bankowych w innych systemach płacowych, księgowych wykorzystywanych przez Urząd i jednostki (np. plik tekstowy), - minimalne wymaganie sprzętowe systemu to: komputer typu Pentium III 550 MHz, pamięć RAM 256 MB, system operacyjny Windows XP lub nowszy, - możliwość tworzenia i podpisywania przelewów bez stałego dostępu do sieci Internet, zapewnienie łączności z bankiem za pomocą zwykłej linii telefonicznej przez okres przesyłania zleceń oraz pobierania sald z kont 12. Ze względu na codzienną gotówkową obsługę Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania lub otworzenia najpóźniej od dnia świadczenia usług bankowych- oddziału lub placówki banku w mieście Tomaszów Lubelski. 13.Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo otwarcia w razie potrzeby innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych na warunkach określonych w wybranej ofercie w niniejszym przetargu. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany ilości jednostek wykazanych w załączniku nr 5 do SIWZ ze względu na zmiany organizacyjne (łączenie, przekształcanie, likwidowanie). II.Preferowane warunki Zamawiającego: Wykonawca nie będzie pobierał przez okres obowiązywania umowy opłat i prowizji: - innych niż określone w formularzu ofertowym - z tytułu otwarcia, prowadzenia i zamykania rachunków podstawowych oraz rachunków pomocniczych, - za realizację poleceń przelewu na rachunki zamawiającego w banku obsługującymi oraz w innych bankach, - z tytułu obsługi lokat terminowych, - za zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania do obsługi systemu bankowości elektronicznej, - za przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, - za wpłaty gotówkowe w tym wpłaty osób fizycznych z tytułu opłaty za Przedszkole Samorządowe Nr 1, 2, 5 w banku Wykonawcy oraz wpłaty z tytułu opłaty skarbowej w banku Wykonawcy, - za wydawanie blankietów czekowych, - za wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń i innych informacji o posiadanych rachunkach w zakresie objętym zamówieniem na wniosek zamawiającego i jednostek organizacyjnych, - za czynności związane z obsługą kredytową w tym również za zmiany zawartej umowy kredytowej III. Zamawiający informuje: - średniomiesięczne obroty Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych za rok 2013 wyniosły: Wn - ok. 9 200 000 zł Ma - ok. 9 000 000 zł - wpłaty gotówkowe Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych za rok 2013 wyniosły: ok.4 900 000 zł. - wypłaty gotówkowe Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych za rok 2013 wyniosły: ok.3 800 000 zł. - przelewy bankowe do innych banków ok. 32 000 szt. - masowe płatności realizowane przez Urząd Miasta ok. 18 000 szt. w roku 2013. Powyższe szacunkowe wartości i ilości zostaną przyjęte do ustalenia i obliczenia ceny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.6.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym - 5
  • 3 - Kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym budżetu Miasta - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.