eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Ziębice: Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 380306 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, adres: Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej, w tym dostępu do bazy materiałów edukacyjnych, jej wdrożenie i przetestowanie oraz usługę szkoleniową dla nauczycieli następująco: - dostęp do platformy e-learningowej dla 134 uczniów i zatrudnionych w szkole nauczycieli przedmiotowców, w tym dostęp do bazy materiałów edukacyjnych dla 90 uczniów oraz dla 6 nauczycieli, - usługę szkoleniową - szkolenie online 10h wraz z materiałami szkoleniowymi dla nauczyciela administratora z zasad funkcjonowania platformy e-learningowej, umieszczania materiałów dydaktycznych, przy czym materiały szkoleniowe mają być autorskie, przygotowane na potrzeby niniejszego szkolenia. Po zakończeniu szkolenia administrator między innymi: - będzie umiał umieszczać materiały przydatne dla uczestnika kursów, - zdobędzie umiejętności w zakresie pracy na platformie e-learning, - nabędzie umiejętności w zakresie metodologii i metodyki budowania kursów e-learningowych, - pozyska zdolności do komunikowania się poprzez Internet oraz komunikacji z wykorzystaniem możliwości e-learningowej platformy edukacyjnej. Postawienie platformy e-learningowej, na której odbywać się będą zajęcia praktyczne z zakresu użytkowania i stosowania nowych technologii oraz metod edukacji dla uczniów, ma na celu integrowanie bloków zajęć realizowanych w projekcie. Platforma ma pełnić funkcję organizacji zajęć w szkole z umieszczonymi tam efektami pracy uczniów i funkcje e-learningowe, która publikuje zasoby dydaktyczne z zajęć kół zainteresowań i zajęć wyrównawczych stworzone przez uczniów i nauczycieli do wykorzystania zarówno na tych zajęciach jak i do pracy w domu. Platforma ta ma być wykorzystywana także do testowania funkcjonalności poszczególnych składowych dostępnych na platformach tego typu. Zgodnie z założeniami edukacji zdalnej (e-learningu) platforma powinna być dostępna dla użytkowników stale, tzn. użytkownicy platformy (uczestnicy projektu) powinni mieć możliwość edukacji w dogodnych dla siebie godzinach. Zapewnienie dostępności platformy 24h/7d na hostingu wraz z domeną, na którym zostanie umieszczona i uruchomiona platforma wykorzystywana w projekcie. Dzięki funkcjom dostarczanym przez platformę (opis zakładanych funkcjonalności poniżej) będzie można, m.in.: przygotowywać zajęcia w postaci modułów tematycznych obejmujących treści, elementy multimedialne, zadania oraz testy i ćwiczenia w obrębie żądanych tematów. Ponadto platforma, dzięki jej funkcjom, dostarczać będzie harmonogramy zajęć, ważne komunikaty i informacje dla uczniów, tematy poszczególnych zajęć oraz polecenia, które należy wykonać. Platforma ma spełniać następujące funkcje: a) tworzyć i udostępniać uczestnikom wiele aktywności w tym: sprawdzać wiedzę lub generować popyt na nią za pomocą: quizów, krzyżówek, rozsypanek wyrazowych, zadań z lukami do uzupełniania, gier edukacyjnych, itp., b) przekazywać informacje lub wiedzę za pomocą prezentacji, różnego rodzaju dokumentów, plików dźwiękowych i wideo - te grupy składowych tworzące zasoby lekcyjne lub pojedynczych obiektów będą dostarczały określony zakres materiałów do danej lekcji, c) wprowadzać inne elementy aktywizujące uczestników do pracy indywidualnej lub grupowej, w tym ankiety, głosowania, dyskusje na łamach forów, itp., d) dzięki forum, mechanizmowi bazy oraz Wiki uczestnicy będą mieli możliwość prac w grupach nad wspólnymi projektami lub dzielenia się wiedzą merytoryczną. Musi spełniać również następującą funkcjonalność: 1) poprawne wyświetlanie w przeglądarkach: Firefox, Microsoft Internet Explorer i Google Chrome; 2) platforma musi udostępniać narzędzia służące do zarządzania użytkownikami oraz gospodarowania treściami edukacyjnymi; 3) w ramach zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na dodawanie różnych typów użytkowników (uczniów, nauczycieli, administratora), rejestrację użytkowników, tworzenie i edycję użytkowników, nadawanie użytkownikom loginów i haseł z opcją samodzielnej zmiany hasła przez danego użytkownika; 4) w ramach tworzenia i zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na przydzielanie uczniów i nauczycieli do wirtualnych grup przedmiotowych, przypisywanie zadań, testów oraz ich ocenianie, monitoring aktywności uczestników oraz ich wyników, archiwizowanie pracy ucznia i rezultatów jego nauczania; 5) platforma musi pozwalać na bieżące monitorowanie i uzyskiwanie raportów w zakresie: rejestrowania i archiwizowania w bazie danych systemu czynności wykonywanych przez użytkowników, monitorowania postępów poszczególnych użytkowników w obrębie danego kursu lub zadania, generowania raportów; 6) na platformie powinna być zamieszczona aktualna, szczegółowa instrukcja jej obsługi; 7) platforma e-learningowa musi być zabezpieczona przed awarią systemem kopii zapasowych, kopia zapasowa musi być wykonywana przynajmniej raz dziennie; 8) rejestrowanie i śledzenie aktywności użytkowników, możliwość generowania statystyk, możliwość eksportowania wyników do pliku formatu .xls lub .ods; 9) platforma musi umożliwiać przypisanie następujących ról wewnątrz systemu: a) Administrator: administruje platformą e-lerningową i jej użytkownikami, zapewnia poprawność i bezpieczeństwo działania systemu, tworzy kopie zapasowe, współpracuje z pozostałymi użytkownikami systemu, udziela pomocy użytkownikom w zakresie działania i poruszania się oraz kompleksowej obsługi platformy e-learningowej, tworzy, aktualizuje, umieszcza na stronie platformy e-learningowej materiały, instrukcje dla poszczególnych typów użytkowników. b) Nauczyciel (osoba prowadząca zajęcia on-line): tworzy i modyfikuje program zajęć składający się z wybranych jednostek e-learningowych w ramach określonych kursów dostępnych w systemie i przypisanych danej grupie przedmiotowej bądź uczniowi oraz z dowolnych innych materiałów, kontaktuje się z uczniami za pomocą wiadomości wysyłanych do grupy oraz indywidualnie do uczniów w obrębie systemu, administruje kursem, w tym określa sposoby zapisu, i zapisem użytkowników, nadzoruje postępy oraz weryfikuje postępy pracy uczniów, tworzy zadania do samodzielnego opracowania przez uczniów, ocenia zadania uczniów za pomocą zawartych w systemie narzędzi, przegląda raporty z postępów uczniów indywidualnych i grupowych, wykonuj kopie zapasowe swojego kursu. c)Uczeń: realizuje poszczególne jednostki e-learningowe, zadania przydzielone przez nauczyciela, komunikuje się z nauczycielem, a także z innymi uczniami w ramach grup przedmiotowych, przegląda uzyskane wyniki, korzysta z przydzielonych zasobów edukacyjnych, korzysta z zasobów archiwum. 10) Na platformie e-learningowej muszą się znaleźć: a) logotypy oraz informacje o współfinansowaniu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; b) treść merytoryczna dotycząca rodzajów zajęć w ramach projektu dostarczona przez Zamawiającego. 11) Obsługa platformy w języku polskim. Zainstalowana platforma ma być dostosowana do potrzeb szkoły zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej. Standardowa funkcjonalność platformy ma zostać rozszerzona o moduły dodatkowych raportów, dodatkowe typy pytań quizowych, w tym pozwalające na umieszczanie quizów HotPotatoes, możliwość tworzenia map myśli, list kontrolnych, galerii obrazów, generowania certyfikatów i dodatkowy moduł pozwalający na tworzenie gier edukacyjnych. Platforma ma zostać skonfigurowana pod potrzeby szkoły tak, aby była od razu gotowa do użycia. W zakres konfiguracji wchodzi: instalacja dodatkowych modułów, dostosowanie ustawień do preferencji szkoły, konfiguracja rozsyłania poczty, uwierzytelniania, funkcji zaawansowanych związanych z dostępem warunkowym, uaktywnienia statystyk, wstępnym importem kont, ustawieniami regionalnymi, modyfikacjami lub dodaniem tłumaczeń widocznych z frontu (dla użytkownika), dostosowaniem ustawień wybranych modułów, dostosowaniem wyglądu strony głównej, konfiguracja opcji wsparcia. Po instalacji i konfiguracji wszystkich elementów platforma zostanie przetestowana. Platforma dostarczona w ramach projektu ma posiadać moduł administracyjny pozwalający na łatwe zarządzanie poprzez stronę www - obejmujący: a) zarządzanie użytkownikami, w tym dodawanie, samorejestracje, filtrowanie, import z pliku, definiowanie pól profilu, b) zarządzanie grupami użytkowników, c) tworzenie i zarządzanie rolami, w tym przypisywanie im uprawnień, d) tworzenie kursów i grupowanie ich w struktury, e) automatyzacje w zakresie wykonywania kopii zapasowych, f) możliwość definiowania skali ocen, g) określenie danych lokacyjnych i językowych, h) możliwość zarządzania funkcjami modułów, i) dostęp do funkcji raportowania i logów. Dostarczone oprogramowanie (platforma) ma pozwalać na rozmieszczanie obiektów w co najmniej dwóch pozycjach (np. kolumnach), a także umieszczanie w nich obiektów. 12) W ramach wdrożenia platformy e-learningowej wykonawca musi zapewnić ponadto: a) administrowanie, wsparcie metodyczne na czas projektu tj. do dnia 30.06.2014 roku, b) hosting i domenę na czas projektu, c) aktywny link strony po zakończeniu projektu - 2 lata, d) instalację i konfigurację, parametryzację, dostosowanie szaty graficznej, wsparcie techniczne. Wdrożenie platformy e-learningowej do zajęć z uczniami musi nastąpić do 22 listopada 2013 roku. Platforma powinna spełniać swą funkcjonalność również dwa lata po zakończeniu realizacji projektu tj. do 30.06.2016 r. Zamawiający staje się właścicielem oprogramowania platformy, plików źródłowych, zawartości stworzonych baz danych w ramach platformy i innych plików koniecznych do prawidłowego działania platformy. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w/w plików na nośniku CD/DVD po zakończeniu projektu. 13) Gwarancja. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez co najmniej 12 miesięcy od dnia stworzenia platformy w zakresie: a) zapewnienia możliwości odbierania zgłoszeń usterek w działaniu platformy e-learningowej (co najmniej drogą elektroniczną, telefoniczną), b) usuwania usterek w działaniu platformy w trybie do 48h, c) serwis techniczny dostępny co najmniej od poniedziałku do piątku. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 709 ze zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie a) zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu platformy e-learning dla szkół, w tym co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł. b) zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na przeszkoleniu min. 6 nauczycieli każda usługa w zakresie blended learning , dotyczących nauczania z wykorzystaniem platformy e-learning. c) zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na tworzeniu pakietów edukacyjnych, obejmujące min 1 materiał szkoleniowy i 50 scenariuszy zajęć blended learning dla nauczycieli d) zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych realizuje przez min. 12 miesięcy co najmniej jedną usługę polegającą na opiece platformy e learning (tj. utrzymaniu systemu, wprowadzaniu poprawek do systemu, wykonywaniu czynności administracyjnych )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa, że usługi, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń dotyczy: a) zrealizowania co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu platformy e-learning dla szkół, w tym co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł. b) zrealizowania co najmniej 2 usługi polegające na przeszkoleniu min. 6 nauczycieli każda usługa w zakresie blended learning , dotyczących nauczania z wykorzystaniem platformy e-learning. c) zrealizowania co najmniej 2 usługi polegające na tworzeniu pakietów edukacyjnych, obejmujące min 1 materiał szkoleniowy i 50 scenariuszy zajęć blended learning dla nauczycieli d) zrealizowania a w przypadku świadczeń okresowych realizacji przez min. 12 miesięcy co najmniej jedną usługę polegającą na opiece platformy e learning (tj. utrzymaniu systemu, wprowadzaniu poprawek do systemu, wykonywaniu czynności administracyjnych) Zamawiający nie żąda wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem na zał. 6 do SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który powołuje się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, wykazał czynny udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia Odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich jest uprawnieniem wykonawcy. Jeżeli z niego korzysta, zobowiązany jest zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca musi po pierwsze: wskazać zasoby którymi będzie dysponował a zamawiający oceni, czy są one wystarczające do należytego wykonania zamówienia, po drugie: wykonawca zobowiązany jest wykazać dostępność tych zasobów, a więc określić m.in. stosunek łączący go z podmiotem trzecim. Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające, tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich, może żądać właściwych dowodów, a w szczególności zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których ich skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, 2) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w szczególności Instytucją Pośredniczącą, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących programu, 5) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu, wówczas termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 6) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego, Wykonawcy i Płatnika. 2.Zamawiający nie przewiduje zmian do umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeśli usługa jest objęta podatkiem VAT) 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4.W przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego potrzeby nabycia praw do utworu na innych polach eksploatacji niż określone w § 17 ust. 2 i § 18 ust. 2 umowy, zamawiający zgłosi taką potrzebę Wykonawcy i strony w terminie 14 dni zawrą aneks do umowy przekazujący autorskie prawa majątkowe na tych polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego bez zmiany wynagrodzenia 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6.Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. 7.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (pokój nr 20b- II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10, 57-220 Ziębice sekretariat (I piętro - pok. Nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH 3. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH 4. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN 5. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ 6. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 7. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. 8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 września 2013 roku o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10 w Ziębicach, w pokoju nr 2 (sala narad), Informacje o finansowaniu projektu: projekt Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.