eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Budowa ulic w Racocie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-07

Ogłoszenie nr 38024 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.

Kościan: Budowa ulic w Racocie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny 41105058600000, ul. ul. Młyńska  15, 64000   Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 121 001, e-mail agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks 655 120 315.
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscian.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gminakoscian.pl/bip


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic w Racocie
Numer referencyjny: ZP.272.05.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45233220-7, 45231300-8, 45232130-2, 45232411-6, 45231000-5, 45316110-9, 45231400-9, 45232200-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 200 data zakończenia: 30/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Pierwszy z wymienionych w sekcji II pkt 8) terminów dotyczy I części zamówienia i jest to najdłuższy możliwy termin realizacji.Najkrótszy możliwy termin wynosi 160 dni. Drugi z wymienionych w sekcji II pkt 8) terminów dotyczy II części zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty na jaką przedłożony dokument będzie potwierdzał wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W przypadku składania oferty na część I określa się warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawcy Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) lub/i przebudowie drogi (dróg), gdzie powierzchnia wykonanych w ramach tej roboty budowlanej nawierzchni: bitumicznej lub/i z kostki (betonowej i/lub brukowej i/lub granitowej i/lub kamiennej) wyniosła minimum 15.000,00 m2, oraz - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości (bez długości przyłączy/przykanalików) minimum 1.500,00 mb. lub - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na: budowie (odbudowie, rozbudowie) lub/i przebudowie drogi (dróg), gdzie powierzchnia wykonanych w ramach tej roboty budowlanej nawierzchni: bitumicznej lub/i z kostki (betonowej i/lub brukowej i/lub granitowej i/lub kamiennej) wyniosła minimum 15.000,00 m2 oraz budowie (odbudowie, rozbudowie) sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości (bez długości przyłączy/przykanalików) minimum 1.500,00 mb. Do wskazania wielkości powierzchni nawierzchni należy przyjąć tylko wielkość powierzchni warstwy "wierzchniej", tzn. co do zasady np. w przypadku nawierzchni bitumicznych będzie to warstwa ścieralna. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej została określona w innej walucie niż PLN, to należy ją przeliczyć na zł wg średniego kursu NBP z dnia podpisania umowy dot. wykazanej roboty b) Osób Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Wykonawca musi wykazać dysponowanie podczas realizacji zamówienia minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu przedmiotową budową. W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz 290 z późn. zm.) w specjalności: a) inżynieryjnej drogowej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie); lub odpowiadające (tzn. umożliwiające pełnienie ww. samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na przedmiotowym zamówieniu) im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz 290 z późn. zm). Ponadto osoba/y ta/te powinna/y zostać skierowana do realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty na część II : "nie określa się"
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 8 ustawy PZP, a mianowicie Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających oferty na części I i/lub II zamówienia): 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt V.1.2), pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [ t.j. art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP], wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu, 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu, 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716) - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione powyżej 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.1.1) - VI.2.1.3) SIWZ [ t.j. w § 5 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów (...)] składa: 3.1. informację z odpowiedniego rejestru, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument w zakresie określonym w pkt V.1.2), pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [t.j. w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP] - wystawioną/-y nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.6.1. - VI.6.2. SIWZ (tj. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1-3.2 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem terminów, o których mowa w pkt VI.6.1. - VI.6.2. SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1-3.2 ogłoszenia]. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, o którym mowa powyżej w pkt VI.6. SIWZ, [tj. sekcja III pkt 4) ppkt. 3 ogłoszenia] Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, której dotyczy dokument wskazany w pkt VI.2.1.1) SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 1.1.) ogłoszenia), składa dokument, o którym mowa w pkt VI.6.1. SIWZ (tj. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1. ogłoszenia], w zakresie określonym w pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [t.j. w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy PZP] Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem terminu, o którym mowa w pkt VI.6.1. SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1 ogłoszenia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP [pkt V.7.1) - V.7.3) SIWZ; sekcja III.1.1)-III.1.3) ogłoszenia], a mianowicie (dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na część I zamówienia): a) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów [pkt V.7.1) SIWZ; III.1.1) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia: - nie dotyczy b) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej [pkt V.7.2) SIWZ; Sekcja III.1.2) ogłoszenia ] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnej na dzień złożenia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego powyżej warunku udziału w postępowaniu. c) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej [pkt V.7.3) SIWZ; sekcja III.1.3) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego na dzień złożenia: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania wartości), daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; wzór wykazu zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu,; - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania informacji na temat doświadczenia i wykształcenia) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ;wzór wykazu zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu. Powyższe dokumenty składa konsorcjum (spółka cywilna) jako całość.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 50.000,00 zł(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Część nr 2 - 5.000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zamawiającego: BS Kościan 08 8666 0004 0106 1997 2000 0006 z dopiskiem "Wadium - Budowa ulic w Racocie - część I lub/i II" w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią (potwierdzoną za zgodność) dołączany jest do oferty lub deponowany w Kasie Urzędu Gminy Kościan. W przypadku załączania oryginału wadium do oferty, prosimy o jego załączenie w taki sposób aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkadzania oferty. Zamawiającym (beneficjentem) jest: Gmina Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan UWAGA! W przypadku gdy wadium w innej formie niż pieniężnej wnoszą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), z treści odpowiedniego dokumentu winno wynikać, iż odnosi się on do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (wszystkich członków konsorcjum, wszystkich wspólników spółki cywilnej). 5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy - zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy PZP. 6 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 7.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 8 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegóły zawarte są w SIWZ - załączniki nr 5a-b (wzory umów)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: "Budowa ulic w Racocie(Roboty drogowe; kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kolizje wodociągowe)"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Część I pn.: "Budowa ulic w Racocie(Roboty drogowe; kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kolizje wodociągowe)" obejmująca: 1) przebudowę/budowę dróg na długości: - ok. 3.225,16 mb Na poszczególnych odcinkach ciągu dróg zakres prac obejmuje m.in: a) Przebudowa drogi gminnej nr 579543P - ul. Kręta - wykonanie odcinek drogi o długości 142,07 m. Nawierzchnię jezdni wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2; na całej długości trasy drogi gminnej w km od 0+000,00 do 0+142,07 należy wykonać jezdnię o szerokości min. 5,50 m, z wyjątkiem odcinka końcowego - zwężenie jezdni do 5,0 m (pomiędzy ściekami istn. nawierzchni) dla połączenia z istniejącą jezdnią na skrzyżowaniu z ul. Szkolną. Ponadto należy wykonać zatoki miejsc postojowych równoległych o szerokości 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm oraz zjazdy (zgodnie z planem sytuacyjnym). b) Przebudowa drogi gminnej nr 579545P - ul. Krótka - wykonanie odcinek drogi o długości 100,08 m. Nawierzchnię jezdni wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2; na całej długości trasy drogi gminnej w km od 0+000,00 do 0+100,08 należy wykonać jezdnię o szerokości min. 5,50 m, z wyjątkiem odcinka końcowego - zwężenie jezdni do 5,0 m (pomiędzy ściekami istn. nawierzchni) dla połączenia z istniejącą jezdnią na skrzyżowaniu z ul. Szkolną. Ponadto należy wykonać zatoki miejsc postojowych równoległych o szerokości 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm oraz zjazdy (zgodnie z planem sytuacyjnym) . c) Przebudowa drogi gminnej nr 579542P - ul. Ogrodowa - wykonanie przebudowy odcinka części drogi o długości 221,05 m na całej szerokościpasa drogowego oraz przebudowę odcinka chodnika dług. 48,8 m wzdłuż istniejącej jezdni onawierzchni bitumicznej. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579581P wykonać jako bitumiczną, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Drogę należy wykonać w przekroju ulicznym na całej długości projektowanej trasy. Na całej długości trasy drogi (z wyjątkiem odcinka początkowego dług. 5,05 m) w km od 0+005,05 do 0+221,05 szerokość jezdni 5,50 m. Należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki beton oraz chodnik. Ponadto należy wykonać próg zwalniający płytowy z przejściem dla pieszych w części środkowej. Nawierzchnia progu z kostki betonowej brukowej. Na długości projektowanej trasy należy wykonać zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości oraz obiektów (zgodnie z planem sytuacyjnym). d) Budowa drogi gminnej nr 579522P - ul. Działkowa - wykonanie części drogi na odcinku długości 45,16 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579543P wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m (z wyjątkiem strefy skrzyżowania z ul. Ogrodową). Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szerokości 2,5 m o nawierzchni z kostki brukowej i zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości. e) Budowa drogi gminnej nr 579538P - ul. Kutrzeby - wykonanie całego odcinka drogi o długości 154,72 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579538P wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 6,0 m (z wyjątkiem strefy skrzyżowania z ul. Ogrodową i drogą na działce 66/2). Nawierzchnia ulicy Kutrzeby ułożona na całej szerokości pasa drogowego zapewnia dostęp do przyległych nieruchomości. f) Przebudowa drogi nr 579537P - ul. Krasickiego - wykonanie całego odcinka drogi o długości 91,31 m. Droga przekracza istn. pas drogowy na końcu swego przebiegu -ze względu na to, że jest to droga bez przejazdu, na końcu drogi wykonać plac do zawracania dla samochodów osobowych o promieniu R= 6,0 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579537P wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2, szerokość jezdni 4,50 m ( szerokość zmienna - plac do zawracania). Ponadto należy wykonać zatokę z miejscami postojowymi równoległymi szer. 2,5 m, wysepkę poprzeczną dług. 5,0m i szerokości 1,50 m oraz zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). g) Przebudowa drogi na działce nr 66/2 - wykonanie części planowanej drogi - odcinek o długości 109,61 m. Nawierzchnię jezdni drogi wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2, szerokość jezdni 5,50 m (w km 0+000,00 ÷ 0+008,00 - szerokość zmienna od 19,21 m w km 0+000,00 do 5,50 m w km 0+008,00 m). Ponadto należy wykonać chodniki, miejsca postojowe równoległe szer. 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8, próg zwalniający, zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja znajduje się na planie sytuacyjnym) . h) Budowa drogi gminnej nr 579583P - wykonanie odcinka drogi o długości 672,53 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579583P wykonać jako bitumiczną, konstrukcja jak dla ruchu KR2,szerokość jezdni 4,50 mprzy jednoczesnym zastosowaniu rozwiązań uspokajających ruch- wysepki poprzeczne, próg zawalniający.W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna.Ponadto należy wykonać chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). i) Budowa drogi gminnej nr 579539P - wykonanie odcinka drogi o długości 849,74 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579539P wykonać jako: bitumiczną, konstrukcja jak dla ruchu KR2. szerokość jezdni 4,50 mprzy jednoczesnym zastosowaniu rozwiązań uspokajających ruch- progi zwalniające.W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać przejścia dla pieszych, chodniki o nawierzchni z kostki brukowej i zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). j) Budowa drogi gminnej nr 579581P (ul. Morelowa) - wykonanie całego odcinka drogi długości 231,51 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579581P wykonać z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m. W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki beton oraz zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). k) Budowa drogi gminnej nr 579582P (ul. Czereśniowa) - wykonanie całego odcinka drogi o długości 211,25m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579582P wykonać z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m. W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki betonowej, zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). l) Budowa drogi gminnej nr 579541P (os. 2000) - wykonanie całego odcinka drogi - 3 odcinki o długości łącznej 396,13 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579541P wykonać z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m. W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki beton., plac do zawracania o wymiarach 20,0 x 20,0 m w przekroju ulicznym o nawierzchni z kostki betonowej, chodnik, zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). 2) Wykonanie/montaż kanalizacji deszczowej obejmującej m.in.: a) - rurociąg grawitacyjny PVC D 315 mm L = 202,00 m - rurociąg grawitacyjny PVC D 250 mm L = 620,00 m - rurociąg grawitacyjny (przyłącze wpustu ulicznego) PVC D 200 mm L = 91,00 m - studzienka kanalizacyjna betonowa D 1000 mm - 36 szt. - wpusty uliczne betonowe D 500 mm - 32 szt. - rura ochronna (przewiert) stalowa D 508 mm L = 19,0 m b) - rurociąg grawitacyjny PVC D 630 mm L = 22,00 m - rurociąg grawitacyjny PVC D 400 mm L = 304,00 m - rurociąg grawitacyjny PVC D 315 mm L = 432,50 m - rurociąg grawitacyjny PVC D 250 mm L = 521,00 m - rurociąg grawitacyjny (przyłącze wpustu ulicznego) PVC D 200 mm L = 107,50 m - drenaż - rurociąg grawitacyjny (rura perforowana w otulinie z geowłókniny) z PVC 100 mm L = 445,00 m - studzienki kanalizacyjne betonowe D 1500 mm - 1 szt. - studzienka kanalizacyjna betonowa D 1200 mm - 7 szt. - studzienka kanalizacyjna betonowa D 1000 mm - 36 szt. - studzienki chłonne betonowe D 1500 mm - 5 szt. - wpusty uliczne betonowe D 500 mm - 34 szt. - rura ochronna (przewiert) stalowa D 635 mm L = 14,0 m 3) Budowę oświetlenia ulicznego, którą należy wykonać: a) w rejonie ulic Ogrodowej, Kutrzeby, Krasickiego, Działkowej oraz ul. Krótkiej i Krętej liniami kablowymi. Należy wykonać budowę linii kablowej oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości 986 (1110) m. Dla potrzeb oświetlenia należy zamontować słupy oświetleniowe z zabudowanym wysięgnikiem o wysokości 8 m, słupy proste bez wysięgnika o wysokości 7 m oraz słupy parkowe o wysokości 6 m. Oprawy oświetleniowe - zamontować uliczne oprawy oświetleniowe LED. b) w rejonie ulic Osiedle 2000, ul. Czereśniowa oraz ul. Morelowa liniami kablowymi. Należy wykonać budowę linii kablowej oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości 1506 (1702) m. Dla potrzeb oświetlenia należy zamontować słupy oświetleniowe z zabudowanym wysięgnikiem o wysokości 8 m, słupy proste bez wysięgnika o wysokości 7 m. Oprawy oświetleniowe - zamontować uliczne oprawy oświetleniowe LED 4) Usunięcie kolizji urządzeń wodno- kanalizacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45231300-8, 45232130-2, 45232411-6, 45231000-5, 45316110-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 200
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 20
Termin realizaci zamówienia20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Najdłuższy możliwy termin realizacji - 200 dni od dnia podpisania umowy, najkrótszy - 160 dni od dnia podpisania umowy


Część nr: 2    Nazwa: Budowa ulic w Racocie(Przebudowa linii nn i SN/ usunięcie elektroenergetycznej kolizji sieci napowietrznej nn 0,4 kV)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II pn.: "Budowa ulic w Racocie(Przebudowa linii nn i SN/ usunięcie elektroenergetycznej kolizji sieci napowietrznej nn 0,4 kV)" obejmująca m.in.: 1) usunięcie kolizji istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej z planowanym układem drogowym poprzez rozbiórkę istniejących elementów i budowę nowej sieci kablowej wraz z szafami kablowymi i złączami kablowo-pomiarowymi. W ramach zadania należy zdemontować całość sieci napowietrznej nn-0,4kV i wybudować w jej miejsce podziemne sieci kablowej wg. aktualnego standardu ENEA Operator Sp. z o.o. Przyłącza do każdej posesji należy zakończyć szafkami złączowo-pomiarowymi z zestawem zabezpieczeń przed licznikowych oraz głównych do których przewidziano przeniesieni układów pomiaroworozliczeniowych. Ze stacji nr ST 05-1123 należy wyprowadzić dwa nowe obwody. Pierwszy obwód typu NAY2Y-J 4x150mm^2 zakończony szafą SK-4 zlokalizowaną w działce publicznej na skrzyżowaniu drogi dojazdowej do stacji oraz ul. Krętej przy bud. nr 5, skąd dalej należy wyprowadzić dwa kolejne obwody w przeciwne strony ul. Krętej liniami kablowymi typu NAY2Y-J 4x150mm^2. Drugi obwód ze stacji ST 05- 1123 należy poprowadzić linią kablową typu NAY2Y-J 4x240mm^2 przez ul. Kościańską w kierunku ul. Ogrodowej, kończąc szafą kablową SK-6 na skrzyżowaniu ul. Ogrodowej i Działkowej. Ze wspomnianej szafy kablowej należy przełożyć istniejący kabel typu YAKY 4x70mm^2 kierunek ul. Działkowa oraz wyprowadzić dwa obwody do zasilania ul. Ogrodowej i dwa do zasilania ul. Kutrzeby, wszystkie typu NAY2Y-J 4x150mm^2. Na ul. Kutrzeby wykonać kolejną szafę SK-4 z ew. rezerwą na przyszły podział sieci skąd należy wyprowadzić linię kablową typu NAY2Y-J 4x150mm^2 układaną po stronie nowych działek budowlanych w kierunku ul. Krasickiego (równoległa do ul. Kościańskiej). Na ul. Krętej występuje kolizja z istniejącym kablem SN-15kV typu HAKnFTA 3x50mm2 który przebiega częściowo w granicy projektowanego z kostki betonowej pasa drogowego więc przewidziano odkopanie i zabezpieczenie dwudzielną rurą osłonową na całej długości w granicy opracowania. W przypadku zlokalizowana wspomnianego kabla na niedostatecznej głębokości należy go pogłębić co najmniej do 0,8m licząc od górnej krawędzi rury ochronnej do górnej krawędzi projektowanej nawierzchni. Długość linii kablowej 1562mb. 2) Przebudowę linii kablowych nn i SN w ul. Morelowej, Czereśniowej, Działkowej, Krasickiego i Krętej w Racocie - ul. Morelowa ul. Czereśniowa Przy skrzyżowaniu ul.Morelowej z ul. Os.2000 należy odkopać odcinek linii kablowej SN 15 kV typu HAKnFtA3x70 (zasilanie od l. napowietrznej kier. stacja 05-069 do stacji 05-0875) na odcinku i ułożenie w trasie nie kolidującej z nową drogą. Kabel SN należy ułożyć na odcinkuskrzyżowania z nową jezdnią w rurze ochronnej fi160. Przełożenie kabla SN wykonać bez zmiany jego długości i przecinania kabla. Dla likwidacji kolizji istniejących linii nn 0,4 kVnależy w ul. Morelowej pobudować nowy odcinek linii kablowej NAY2Y-J 4x150 poza obszarem nowej jezdni o dł. 130 m od złącza ZKP na dz. 261/5 do miejsca zmufowania z istniejącym kablem YAKY 4x120 (zasilanie z szafki 08-5125/2/2 ze stacji 05-0875). Na odcinku 70m kabel ułożyć w rurze ochronnej z tworzywa o średnicy fi 110. W ul. Czereśniowej należy pobudować nowy odcinek linii kablowej NAY2Y-J 4x150 poza obszarem nowej jezdni o dł. 31 m poprzez wcięcie w istniejący kabel YAKY 4x120(zasilanie z szafki 08-5126/1/1 ze stacji 05-0875). Istniejące przyłącza kablowe dodz. 261/56, 261/51, 261/48 i 261/50 należy przedłużyć odcinkiem kabla NAYY-J 4x35 i połączyć poprzez mufę odgałęźną z nowym kablem NAY2Y-J 4x150. Istniejące przyłącza do dz. 261/36 i 261/69 należy po przecięciu przepiąć poprzez mufy odgałęźnena nowy kabel zasilający NAY2Y-J 4x150. Dla w/w przyłączy należy zabudować dodatkowe odcinki rur ochronnych fi 110 w przejściach przez projektowaną jezdnię. Na przyłączu kablowym do dz. 261/81 oraz na istniejącym kablu YAKY 4x120 (zasilanie z szafki 08-5125/2/2 ze stacji 05-0875) należy w przejściu przez drogę dobudować odcinek rury dwudzielnej fi 110. - ul. Działkowa i Krasickiego kolizję w ul. Działkowej należy usunąć poprzez przebudowę istniejącej linii kablowej YAKY 4x50 od słupa nr 5/4 (zasilanie ze stacji 05-1123) do złącza ZKP 1/2 dla dz. 59/6 i 59/7 W tym celu należy ułożyć dla w/w odcinka nowy odcinek kabla NAYY-J 4x70 poza obszarem projektowanej jezdni. Na odcinku 21 m kabel ułożyć wrurze ochronnej fi 110. Istniejące przyłącze dla dz. 59/10 i 59/11 należy przedłużyć kablem NAYY-J 4x35 i połączyć poprzez mufę odgałęźną z projektowanym kablem NAYY-J 4x70. Dla istniejącego przyłączy należy zabudować rurę ochronną fi 110 w przejściu przez projektowaną jezdnię. Dla usunięciu kolizji w ul. Krasickiego należy ułożyć istniejący kablaYAKY 4x50 w sposób nie kolidujący z projektowana jezdnią i zabudować odcinkiem rury fi 110 ochronnej przez nową jezdnię. - ul. Kręta W ul. Krętej należy przełożyć odcinki istniejącychkabli nn 2xYAKY 4x150 +YAKY 4x25 poza projektowaną jezdnię. Na istniejącym kablu YAKY 4x150 obw. 2 (pod planowanym parkingiem) należy zabudować rurę ochronną dwudzielną fi 110 dł. 46 m. Istniejące przyłącze kablowe YAKY 4x25 ze słupa nr 3/1 (zasilanie ze stacji 05-1123) do dz. 38/30 należy przełożyć poza planowane miejsca parkingowe. Na istniejącym kablu SN 15 kV od słupa linii napowietrznej do stacji 05-1123 na odcinku projektowanej drogi (jezdnia+miejsceparkingowe) po odkopaniu należy zabudować dodatkową rurę ochronną dwudzielną fi 160.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9, 45232200-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Przedłużenie okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.