eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół położonych na terenie Gminy Wiskitki w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Wiskitki: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół położonych na terenie Gminy Wiskitki w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 380150 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiskitki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wiskitki.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół położonych na terenie Gminy Wiskitki w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy Wiskitki w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych Gminy Wiskitki i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 01 stycznia 2015 r. do 31grudnia 2015 r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2014/2015 i 2015/2016 oraz normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów zatrudnionych przez zamawiającego w celu sprawowania opieki w czasie przewozu z uwzględnieniem przerw i ferii przewidzianych w przepisach o organizacji roku szkolnego. 2. Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów wraz z opiekunami z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do placówek oświatowych na określoną godzinę i z powrotem. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych komunikacji zbiorowej oddzielnie na każdy miesiąc. 4. Wykonawca wykonywał będzie przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej - jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. 5. Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów. 6. Według zapotrzebowania zamawiającego wykonawca ma zapewnić wykonanie następującego przewozu: a) dowóz do szkół w godz. 6.30 - 11.30; 3 autobusy - ilość miejsc: 50 - 62; łączna ilość uczniów: 354. b) odwóz ze szkół w godz. 11.30 - 17.00; 3 autobusy - ilość miejsc: 50 - 62; łączna ilość uczniów: 406. c) łączna ilość km wynosi 482 km / dzień nauki szkolnej. 7. Szczegółowy wykaz kierunków i kursów przedstawia się następująco: Trasy dowozu uczniów do szkoły w godz. 6.30-11.30 KIERUNEK I Wiskitki - Różanów - Czerwona Niwa I, II, III - Kazimierzów - Aleksandrów I, II - Guzów - Wola Miedniewska -Wiskitki (2 kursy), ilość km dziennie - 48, liczba uczniów - 93 KIERUNEK II Wiskitki - Prościeniec - Franciszków - Franciszków Szkoła - Jesionka - Jesionka Kościół - Łubno - Sokule - Działki I, II - Wiskitki (2 kursy), ilość km dziennie - 51, liczba uczniów - 111 KIERUNEK III Wiskitki - Kozłowice Stare - Kozłowice Nowe - Feliksów I, II - Drzewicz Nowy - Drzewicz Stary - Oryszew Osada - Duninopol I, II - Nowy Oryszew - Janówek - Cyganka - Wiskitki (3 kursy), ilość km dziennie - 69, liczba uczniów - 150 RAZEM: 168 km, uczniów: 354 Trasy odwozu uczniów ze szkoły w godz. 11.30 -17.00 KIERUNEK I Wiskitki - Cyganka - Starowiskitki - Wola Miedniewska - Miedniewice - Kamionka - Powielarnia - Guzów - Aleksandrów I, II - Kazimierzów - Czerwona Niwa I, II, III - Różanów - Wiskitki 3 x kursy dziennie, ilość km dziennie - 109, liczba uczniów - 123 KIERUNEK II Wiskitki - Działki I, II- Sokole I,II - Łubno - Sucha Żyrardowska - Jesionka Kościół - Jesionka - Franciszków - Wiskitki 2x kurs dziennie, ilość km dziennie - 80, liczba uczniów - 105 KIERUNEK III Wiskitki - Zagródź - Stare Kozłowice - Nowe Kozłowice - Feliksów I, II - Nowy Drzewicz I, II - Stary Drzewicz - Oryszew - Podoryszew - Duninopol I, II - Nowy Oryszew - Janówek - Cyganka - Starowiskitki I, II - Wiskitki 4 x kursów dziennie, ilość km dziennie - 125, liczba uczniów - 178 RAZEM: 314 km, uczniów: 406 Dodatkowo do każdej trasy należy doliczyć zakup biletu miesięcznego dla opiekuna uczniów. 8. Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy, uwzględniające godziny rozpoczynania i kończenia zajęć w szkołach zostaną uzgodnione z wybranym wykonawcą na etapie podpisywania umowy ws. przedmiotowego zamówienia. 9. Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. 10. Liczba dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia wynosi 189, z uwzględnieniem przerw świątecznych, ferii, etc. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. Szczegółowo liczba dni nauki szkolnej wynosi: a) styczeń - 10; b) luty - 20; c) marzec - 22; d) kwiecień - 18; e) maj - 20; f) czerwiec - 19; g) wrzesień - 22 h) październik - 22 i) listopad - 20 j) grudzień - 16 11. Wykonawca wyceni ofertę wykorzystując formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego w przypadku awarii wskazanego pojazdu oraz kadry zastępczej w przypadku niemożności realizowania przewozów przez wskazanego kierowcę. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi m.in. z ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2011r. nr 5 poz. 13 z późn. zm.). 15. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym. 16. W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym lub inny wcześniej wydany równoważny dokument (licencję) zezwalający na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. zamówienia obejmującego usługę przewozu regularnego (tj. publiczny przewóz osób i ich bagażu w określonych odstępach czasu i określonymi trasami) w sposób nieprzerwany przez okres min. 6 miesięcy. Minimalna wartość zamówienia wskazanego w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania min. 3 pojazdami do przewozu osób, w tym przynajmniej jeden o pojemności 62 miejsc, jeden o pojemności 55 miejsc i jeden o pojemności 50 miejsc. Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać sprawną instalację grzewczą, pojazdy muszą być ogrzewane zimą, aby zapewnić niezbędne minimum komfortu cieplnego przewożonym pasażerom.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie usług oraz złożenia poświadczeń dotyczy usług określonych w rozdz. V pkt 2.2 siwz, tj.: 1 zamówienia obejmującego usługę przewozu regularnego (tj. publiczny przewóz osób i ich bagażu w określonych odstępach czasu i określonymi trasami) w sposób nieprzerwany przez okres min. 6 miesięcy, przy czym minimalna wartość zamówienia wskazanego w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia winna wynosić 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - doświadczenie w zakresie wykonywanych usług- ilość wykonywanych usług zgodnie z rozdziałem V pkt 2.2 SIWZ - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiskitki ul. Kościuszki 1 96-315 Wiskitki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 08:45, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wiskitkach, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.