eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Przemyśl: Usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
Numer ogłoszenia: 380082 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Odpady niebezpieczne pochodzenia medycznego - zakaźne, Pakiet II. Inne odpady medyczne niebezpieczne i inne niż niebezpieczne, Pakiet III. Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne z działalności Pomocniczej Szpitala, Pakiet IV. Inne odpady medyczne niebezpieczne i inne niż niebezpieczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia przedstawia Załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.4) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu, stosownie do ilości wytworzonych odpadów. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. Odbiór i transport odpadów wykonywany będzie przez Wykonawcę. Wykonawca wliczy w ceny jednostkowe odpadów ceny transportu i unieszkodliwiania odpadów. Każdorazowo, odbiór odpadów, będących przedmiotem zamówienia, będzie potwierdzony na karcie przekazania odpadu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić do odbioru odpadów pojazd wyposażony w wagę elektroniczną (z załączonym potwierdzeniem legalizacji). Wykonawca zapewni komplet kontenerów na wymianę - dezynfekcja kontenerów wliczona w cenę odpadów. Odbiór odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego, wyszczególnionych w załączniku nr 3.1 do SIWZ, odbywał się będzie dwa razy w tygodniu, tj. w każdy wtorek i piątek, a jeśli w/w dzień odbioru będzie dniem wolnym od pracy, to w dzień przed lub po dniu wolnym. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy, zmiana terminu odbioru zostanie uzgodniona telefonicznie. (dotyczy Pakietu nr I) Odbiór odpadów kuchennych, wyszczególnionych w załączniku nr 3.4 do SIWZ, odbywał się będzie codziennie. Składowanie, załadunek i transport odpadów dokonywany będzie w pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę. (dotyczy Pakietu nr IV) Odpady kuchenne winny być przeznaczone do przetwarzania w biogaz lub skarmiania zwierząt futerkowych, stosownie do przepisów Rozporządzenia (WE) nr 1069/2009. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o rodzaju prowadzonej działalności i przeznaczenia odpadów na działalność, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. (dotyczy Pakietu nr IV) Odbiór pozostałych odpadów, tj. wyszczególnionych w załącznikach nr 3.2 i 3.3 do SIWZ, odbywał się będzie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru przez Zamawiającego z Wykonawcą. (dotyczy Pakietu nr II i III) Do odbioru odpadów medycznych o kodzie 180102 oraz 180103 - Pakiet I, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nieodpłatnie odpowiednie kontenery lub inne zamykane pojemniki z przeznaczeniem na składowanie w nich, a następnie załadunek i dalszy transport tych odpadów. Przewidywana wielkość odpadów: odpady o kodzie 180102 - średnio 10 kg w odstępach co 72 godz., odpady o kodzie 180103 - średnio 400 kg w odstępach co 72 godz. (dotyczy Pakietu nr I).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, - zezwolenie właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach podanych w Załączniku nr 3 (odpowiednio nr 3.1 - 3.4) do SIWZ, w zakresie odpowiadającym ofercie, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), - zezwolenie Głównego Inspektora Sanitarnego na dopuszczenie do funkcjonowania instalacji lub urządzenia do unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych, (dotyczy Pakietu Nr I) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów w biogaz lub skarmiania zwierząt futerkowych i przeznaczeniu odpadów kuchennych na produkcje biogazu lub skarmianie zwierząt futerkowych. (dotyczy Pakietu Nr IV)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 , - wykaz środków transportu - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu spełniających wymogi transportu odpadów medycznych niebezpiecznych i innych. Z wykazu winno wynikać, iż Wykonawca posiada co najmniej dwa pojazdy do realizacji usługi, a wszystkie środki transportu wykorzystywane do realizacji usługi wyposażone są w wagę z aktualną jej legalizacją

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zezwolenie właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach podanych w Załączniku nr 3 (odpowiednio nr 3.1 - 3.4) do SIWZ w zakresie odpowiadającym ofercie, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). (W przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę); Zezwolenie Głównego Inspektora Sanitarnego na dopuszczenie do funkcjonowania instalacji lub urządzenia do unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych. (W przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę); (dotyczy Pakietu Nr I) Wykaz środków transportu - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu spełniających wymogi transportu odpadów medycznych niebezpiecznych i innych. Z wykazu winno wynikać, iż Wykonawca posiada co najmniej dwa pojazdy do realizacji usługi, a wszystkie środki transportu wykorzystywane do realizacji usługi wyposażone są w wagę z aktualną jej legalizacją. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów w biogaz lub skarmiania zwierząt futerkowych i przeznaczeniu odpadów kuchennych na produkcje biogazu lub skarmianie zwierząt futerkowych. (W przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę); (dotyczy Pakietu Nr IV)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania przedmiotowego zamówienia, a także w odniesieniu do tych podmiotów: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. (jeśli dotyczy) Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do tych podmiotów następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - odległość od miejsca wytworzenia do miejsca utylizacji odpadów - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany wysokości podatków pośrednich Wykonawca zmieni cenę, proporcjonalnie do dokonanych w tym zakresie zmian, począwszy od następnej usługi po zmianie wysokości podatków, 2) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany cen w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.) oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w pkt 1) i 2), łączna wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie całej umowy nie może przekroczyć 110% ceny zaproponowanej w ofercie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I. Odpady niebezpieczne pochodzenia medycznego - zakaźne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (bez VAT): 260.000,00 - 300.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość od miejsca wytworzenia do miejsca utylizacji odpadów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II. Inne odpady medyczne niebezpieczne i inne niż niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (bez VAT): 31.000,00 - 35.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość od miejsca wytworzenia do miejsca utylizacji odpadów - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III. Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne z działalności Pomocniczej Szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (bez VAT): 18.000,00-22.000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość od miejsca wytworzenia do miejsca utylizacji odpadów - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV. Inne odpady medyczne niebezpieczne i inne niż niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi odbioru odpadów powstających w wyniku bieżącej działalności Szpitala Miejskiego, tj. odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (bez VAT): 1,00 - 100,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość od miejsca wytworzenia do miejsca utylizacji odpadów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.