Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Strzyżów: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego, przyłącza światłowodowego
i dostawę urządzeń sieciowych, rozbudowę istniejącego okablowania
wraz z budową bezprzewodowej sieci dostępowej
Numer ogłoszenia: 37976 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci okablowania strukturalnego, przyłącza światłowodowego i dostawę urządzeń sieciowych, rozbudowę istniejącego okablowania wraz z budową bezprzewodowej sieci dostępowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na cztery etapy, tj: Etap I: Budowa przyłącza światłowodowego pomiędzy budynkami Szpitala Powiatowego w Strzyżowie przy ul. 700-lecia 1 a budynkiem Administracji ZOZ Strzyżów przy ul. Dąbrowskiego 10. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, wskazówkami Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dot. tego etapu znajduje się w załącznikach: 2a. ETAP I-PW-01-2014 2b. ETAP I-Przedmiar ZOZ Strzyżów budowa światowodu 2c. ETAP I-PB_01_2014 Etap II: Budowa okablowania strukturalnego wraz z dostawą i konfiguracją urządzeń sieciowych na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno Użytkowego wg formuły zaprojektuj i wybuduj w budynku administracji przy ul. Dąbrowskiego 10. Wykonawca wykona budowę okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej na podstawie PFU oraz wykona dokumentację powykonawczą oraz niezbędne pomiary dla całości inwestycji. W ramach tego etapu nastąpi również instalacja i konfiguracja wymaganych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych. Szczegółowy opis zamówienia dot. tego etapu znajduje się w załącznikach: 3a. ETAP II-PFU_08_2014 3b. ETAP II-przedmiar_lan 6. Specyfikacje techniczne urzadzeń sieciowych-załącznik do oferty nr 2 Etap III: Rozbudowa okablowania strukturalnego w Szpitalu Powiatowym w Strzyżowie na ul. 700-lecia 1, w budynku Przychodni Powiatowej w Strzyżowie na ul. 700-lecia 1 oraz w budynku Przychodni Powiatowej na ul. Parkowej 4. Wykonawca wykona budowę okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej na podstawie załączonych dokumentów oraz wykona dokumentację powykonawcza oraz niezbędne pomiary dla całości inwestycji. Szczegółowy opis zamówienia dot. tego etapu znajduje się w załącznikach: 4a. Etap III - PFU 4b. ETAP III-podkłady 4c. Etap III- Rozbudowa istniejącego okablowania-zał. do oferty 1c Etap IV: Budowa bezprzewodowej sieci dostępowej na terenie Szpitala Powiatowego w Strzyżowie na ul. 700-lecia 1. Wykonawca wykona budowę okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej na podstawie załączonych dokumentów oraz wykona dokumentację powykonawcza oraz niezbędne pomiary dla całości inwestycji. Szczegółowy opis zamówienia dot. tego etapu znajduje się w załącznikach: 5a. ETAP IV-budowa bezprzewodowej sieci dostępowej-zał. do oferty nr 1d 5b. ETAP IV Podkłady.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.74.00 - Instalowanie urządzeń filtrujących 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy, którzy przystąpią do przetargu obowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 3.500 PLN. 2. Wadium należy złożyć najpóźniej w terminie składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm). 4. Środki pieniężne należy wpłacić na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego o/Rzeszów, nr rachunku: 04 1130 1105 0005 2048 4920 0004 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub wręczyć Zamawiającemu przy składaniu oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków - zał. nr 3 do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 instalacji bezprzewodowych sieci dostępowych składających się co najmniej z 1 kontrolera i 10 Access-Pointów- oprócz ilości zainstalowanych kontrolerów i Access-Pointów, należy podać nazwy i adresy obiektów referencyjnych oraz daty i numery udzielonych gwarancji producenta. Ocena spełniania warunku na podstawie załącznika nr 4 - wykaz robót wraz z dokumentami. 2 instalacje (w tym co najmniej jedna ekranowana) zbudowane w systemie Kategorii co najmniej 6 zawierające minimum 20 linii transmisyjnych miedzianych oraz szkielety światłowodowe. Podane instalacje referencyjne muszą być objęte w całości przez producenta okablowania programem 25-letniej gwarancji systemowej - oprócz ilości zainstalowanych linii kablowych (linii torów miedzianych i światłowodowych oddzielnie), należy podać nazwy i adresy obiektów referencyjnych oraz daty i numery udzielonych gwarancji producenta. Ocena spełniania warunku na podstawie załącznika nr 4 - wykaz robót wraz z dokumentami
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków - zał. nr 3 do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku (dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wymagane jest od Wykonawcy: 1) Wykazanie możliwości dysponowania przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) Wykazanie możliwości dysponowania przez cały okres realizacji zamówienia osobami posiadającymi doświadczenie i wiedzę, które zapewnią uzyskanie 25-letniej gwarancji na sieć, jeżeli warunki gwarancji przedstawione w ofercie będą tego wymagały Ocena spełniania warunku na podstawie załącznika nr 5 - wykaz osób oraz załącznika nr 6 - oświadczenie o uprawnieniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków - zał. nr 3 do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kosztorys ofertowy - Budowa kabla światłowodowego do budynku ZOZ w Strzyżowie przy ul. Dąbrowskiego 10 - Dzierżawa kanalizacji Orange Polska S.A - załącznik nr 1a; Kosztorys ofertowy - Budowa okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji elektrycznej w budynku ZOZ Strzyżów ul Dąbrowskiego 10 - załącznik nr 1b; Rozbudowa istniejącego okablowania - załącznik nr 1c, Budowa bezprzewodowej sieci dostępowej w budynku Szpitala Powiatowego w Strzyżowie przy ul. 700-lecia 1 - załącznik nr 1d; Specyfikacje techniczne urządzeń sieciowych - Załącznik nr 2; Zaświadczenia (certyfikaty) wydane przez akredytowane niezależne laboratoria w zgodzie z wymaganiami Normy międzynarodowej, tj. ISO-IEC 11801:2011; gwarantujące powtarzalne parametry minimum kategorii 6A oraz potwierdzające zgodność parametrów elektrycznych proponowanych modułów gniazd z obowiązującymi normami - Wykonawca może zamiast zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - załącznik nr 14 Jeżeli wykonawca zaproponuje zastosowanie rozwiązania zamiennego (alternatywnego), powinien przedstawić listę zamienionych materiałów (wraz z zaprojektowanymi odpowiednikami np. w formie tabeli - nr katalogowy producenta, opis produktu, ilość), jak również wszelkie karty katalogowe i certyfikaty wystawione przez akredytowane niezależne laboratoria testowe oraz inne dokumenty pozwalające Projektantowi i Zamawiającemu (Inwestorowi) ocenić zgodność proponowanego rozwiązania ze wszystkimi wymaganiami SIWZ i dokumentacji projektowej - załącznik nr 11 Uprawnienia, procedura, warunki i tryb udzielenia gwarancji przez producenta oraz zobowiązania stron - załącznik nr 12
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 9 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej, Dowód wniesienia wadium w wymaganej wielkości i formie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany określone zostały w SIWZ - projekt umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompleksowa informatyzacja ZOZ w Strzyżowie jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej (PSIM) dofinansowany ze środków Unii Euroepejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 3 Społeczeństwo informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Dostawa opatrunków i akcesoriów do podciśnieniowej terapii ran wraz z dzierżawą urządzeń
- "Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Strzyżów"
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.