eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Siedlce: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach
Numer ogłoszenia: 379768 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość - zajęcia dodatkowe w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2. Zajęcia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowych Iganiach. Odbywać się będą bezpośrednio po lub przed zajęciami dydaktycznymi oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach. Zamówienie obejmuje: zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum, zajęcia z biologii i geografii w gimnazjum, zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum. Przedmiot zamówienia dzieli się na części: Część 1. Zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 40 godzin (16 godzin w roku 2014 r. i 24 godzin w 2015 r.). Część 2. Zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 40 godzin (16 godzin w roku 2014 r. i 24 godzin w 2015 r.). Część 3. Zajęcia z biologii i geografii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 50 godzin (20 godzin w roku 2014 r. i 30 godzin w 2015 r.). Część 4. Zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 50 godzin (20 godzin w roku 2014 r. i 30 godzin w 2015 r.). 1. Całość zamówienia należy zrealizować w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach, ul. Siedlecka 113, 08-110 Siedlce. 2. Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487). 3. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć. 4. Zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia w projekcie: 1) Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w języku polskim (z wyjątkiem zajęć z języka angielskiego) zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w pkt 2) poniżej. 2) Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i asystentowi koordynatora projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu; 3) Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności, harmonogramy wypełnione zgodnie z wzorem z strony www.mp.mazovia.pl); 4) Sporządzanie i przekazanie asystentowi koordynatora sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpracy z asystentem koordynatora i dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 5) Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu; 6) Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; 7) Udział w zebraniach zwoływanych przez asystenta koordynatora; 8) Opieka nad uczniami podczas zajęć; 9) Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu; 10) Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć; 11) Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia; 12) Nadzorowanie frekwencji uczestników i przekazywanie tych danych do asystenta koordynatora; 13) Współpraca z rodzicami; 14) Przy wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsca i dokumentacji Projektu logotypami Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Mazowsze Serce Polski oraz nazwą Projektu; 15) Promowanie projektu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: oferta nie musi być zabezpieczona wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dla części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą: - stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciela kontraktowego w rozumieniu przepisu art. 9a ust. 1 pkt 2 i nast. ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 3, poz. 19 z późn. zm.) z rocznym stażem; - kwalifikacje do nauczania języków obcych w szkołach, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, tj. osobą, która: 1) ukończyła: studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski nauczany w kolegium, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. lub 2) ukończyła studia pierwszego stopnia: - na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub - w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 3) ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub 4) ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: - świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli , lub - świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 5) ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się: - świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli , lub - świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 6) legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli b) Dla części 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą: - stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciela kontraktowego w rozumieniu przepisu art. 9a ust. 1 pkt 2 i nast. ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 3, poz. 19 z późn. zm.) z rocznym stażem; - kwalifikacje do nauczania języków obcych w szkołach, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, tj. osobą, która: 1) ukończyła: studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski nauczany w kolegium, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. lub 2) ukończyła studia pierwszego stopnia: - na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub - w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub 3) ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub 4) ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: - świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli , lub - świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 5) ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się: - świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli , lub - świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 6) legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli c) Dla części 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą: - stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciela kontraktowego w rozumieniu przepisu art. 9a ust. 1 pkt 2 i nast. ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 3, poz. 19 z późn. zm.) z rocznym stażem; - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku biologia; - wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku geografia; d) Dla części 4: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą: - stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciela kontraktowego w rozumieniu przepisu art. 9a ust. 1 pkt 2 i nast. ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 3, poz. 19 z późn. zm.) z rocznym stażem; - wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku chemia; - wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku fizyka;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu oraz zaznaczeniem, której część dotyczy oferta - załącznik nr 1 do oferty. 2) Dokumenty do oceny wiarygodności wymienione w pkt 5 i 6. 3) Wypełnione załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6 do oferty. 4) Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 7 do oferty. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - staż pracy na stanowisku nauczyciel kontraktowy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku, gdy: - wystąpi niemożność przeprowadzenia zajęć w terminach określonych w harmonogramie uzgodnionym z Partnerem Projektu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę na przeprowadzenie niezrealizowanych przez Wykonawcę zajęć z innym Wykonawcą lub może dokonać korekty w harmonogramie realizacji zajęć umożliwiającej przeprowadzenie zajęć przez Wykonawcę w innym terminie (zgodnym z wytycznymi Departamentu Edukacji Publicznej i Sportu Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie); - wystąpi zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca będzie realizował zamówienie (przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyrażenia zgody na zastąpienie osób, których kwalifikacje będą niższe niż określone w ofercie) spowodowane wymienionymi niżej okolicznościami: a)śmiercią, b)rozwiązaniem stosunku pracy, c)utratą uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d)choroby trwającej powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim, e)innych zdarzeń losowych spowodowanych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak i Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. f)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu umowy w przypadku wyrażenia zgody przez Instytucję finansującą projekt to jest Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, pokój nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego w szkole podstawowej liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 40 godzin (16 godzin w roku 2014 r. i 24 godzin w 2015 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. staż pracy na stanowisku nauczyciel kontraktowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z języka angielskiego w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 40 godzin (16 godzin w roku 2014 r. i 24 godzin w 2015 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. staż pracy na stanowisku nauczyciel kontraktowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z biologii i geografii w gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z biologii i geografii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 50 godzin (20 godzin w roku 2014 r. i 30 godzin w 2015 r.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. staż pracy na stanowisku nauczyciel kontraktowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z fizyki i chemii w gimnazjum liczba uczestników: 15 uczniów, łącznie 50 godzin (20 godzin w roku 2014 r. i 30 godzin w 2015 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. staż pracy na stanowisku nauczyciel kontraktowy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.