eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › SERWIS DŹWIGÓW OSOBOWYCH - ZUS, ODDZIAŁY W BYDGOSZCZY, GDAŃSKU I TORUNIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Toruń: SERWIS DŹWIGÓW OSOBOWYCH - ZUS, ODDZIAŁY W BYDGOSZCZY, GDAŃSKU I TORUNIU
Numer ogłoszenia: 379736 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS DŹWIGÓW OSOBOWYCH - ZUS, ODDZIAŁY W BYDGOSZCZY, GDAŃSKU I TORUNIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie Serwisu, polegającego na konserwacjach* i przeglądach** dźwigów osobowych eksploatowanych w ZUS Oddział w Gdańsku; 2) wykonywanie Serwisu, polegającego na konserwacjach* i przeglądach** (zwanych łącznie konserwacjami) oraz naprawach*** dźwigów osobowych eksploatowanych w ZUS: a) Oddział w Bydgoszczy; b) Oddział w Toruniu; * KONSERWACJE to zespół czynności służących utrzymaniu urządzeń w sprawności bez konieczności przeprowadzania naprawy; ** NAPRAWY to zespół czynności, których celem jest przywrócenie sprawności urządzenia; *** PRZEGLĄDY to zespół czynności kontroli urządzeń, mający na celu wykrycie nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu lub uszkodzeń w ich strukturze;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali lub wykonują, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, co najmniej jedno zamówienie polegające na serwisowaniu co najmniej dwóch dźwigów osobowych, o udźwigu nie mniejszym niż 450 kg każdy. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) Wykaz zamówień, w którym winny zostać wymienione zamówienia spełniające kryteria określone w warunku i winny być podane informacje określone we wzorze Wykazu zamówień (ODSYŁACZ); 3) dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to jest: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanego zamówienia (usługi serwisowania) poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni wykazać, że dysponują lub będą dysponować osobą lub osobami - które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które łącznie lub pojedynczo posiadają kwalifikacje do wykonywania: 1) czynności, co najmniej na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz 2) czynności w zakresie konserwacji dźwigów oraz posiadają znajomość warunków technicznych dozoru technicznego, norm i przepisów prawnych, w zakresie konserwacji dźwigów. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: 3) oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu; 4) Wykaz osób, w którym należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, łącznie lub pojedynczo spełniające wymagania określone w warunku, z podaniem wymaganych informacji; 5) oświadczenie, że osoby wymienione w Wykazie osób posiadają, uprawnienia do wykonywania, odpowiednio: a) osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie czynności eksploatacji: - pracy, co najmniej na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV *; b) osoba, która będzie odpowiedzialna za wykonywanie konserwacji dźwigów: - konserwacji dźwigów **. - treść oświadczenia znajduje się w Wykazie osób; * O których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.). **Wydane przez Urząd Dozoru Technicznego pracownikom, który ukończyli szkolenie w tym zakresie i zdali egzamin przed komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty; 2) Formularz cenowy. 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów). Pełnomocnictwo winno: - być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; - wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas przystąpienia do naprawy - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY PRZEWIDYWANE W UMOWIE NA CZĘŚĆ 1 i 3 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonywać przeniesienia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 2. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna w przypadku: 1) wyłączenia dźwigu z eksploatacji, o wartość niezrealizowanych przeglądów wyłączonego dźwigu; 2) zmiany w okresie obowiązywania umowy: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - proporcjonalnie do wpływu wprowadzonych zmian na koszty realizacji umowy przez Wykonawcę. 3. Zmiana umowy w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 2 będzie dokonywana nie wcześniej niż po upływie jednego roku realizacji umowy, tylko w odniesieniu do części umowy jeszcze niezrealizowanej w chwili dokonywania zmiany umowy z wyłączeniem części, co do wykonania której wykonawca pozostaje w zwłoce, na następujących zasadach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - waloryzacji podlegać będzie wysokość wynagrodzenia za część pozostałą do wykonania; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - o iloczyn kwoty wzrostu/spadku kosztów wynagrodzenia za pracę i ilości pracowników (zatrudnionych na umowę o pracę) wykonawcy biorących udział w wykonywaniu umowy, którym Wykonawca zobligowany był podnieść wynagrodzenie w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę do wysokości wynagrodzenia minimalnego; 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o iloczyn kwoty wzrostu/spadku kosztów ponoszonych w związku z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym lub zdrowotnym i ilości pracowników wykonawcy lub osób zatrudnionych przez Wykonawcę na umowy cywilnoprawne, biorących udział w wykonywaniu umowy. 4. Zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 będą dokonywane na wniosek zainteresowanej Strony. 5. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany treści umowy w zakresie zmiany osób, numerów telefonów, faksów oraz adresów, wskazanych w niniejszej umowie, powiadamiając o tym pisemnie drugą stronę, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dokonania zmiany. Zmiany te nie wymagają formy aneksu do umowy. ZMIANY PRZEWIDYWANE W UMOWIE NA CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może dokonywać przeniesienia praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 2. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy jest dopuszczalna w przypadku wyłączenia dźwigu z eksploatacji, o wartość niezrealizowanych przeglądów wyłączonego dźwigu. 3. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany treści umowy w zakresie zmiany osób, numerów telefonów, faksów oraz adresów, wskazanych w niniejszej umowie, powiadamiając o tym pisemnie drugą stronę, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dokonania zmiany. Zmiany te nie wymagają formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: O/ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39, pokój nr 325 (piętro III)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w O/ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39 w pokoju nr 325 (piętro III)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWIS DŹWIGÓW OSOBOWYCH - ZUS, ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje Serwis dźwigów w wymienionych poniżej jednostkach ZUS: a) Oddział w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33 (3 szt.); b) Oddział w Bydgoszczy przy: - ul. Konopnickiej 18A, bud. A (4 szt.); - ul. Konopnickiej 18A, bud. B (1 szt.); c) Inspektorat w Nakle przy ul. Bohaterów 12a (2 szt.); d) Inspektorat w Świeciu przy ul. Wojska Polskiego 87A (1 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas przystąpienia do naprawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SERWIS DŹWIGÓW OSOBOWYCH - ZUS, ODDZIAŁ W GDAŃSKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga przedmiotu zamówienia obejmuje Serwis dźwigów w wymienionych poniżej jednostkach ZUS: a) Inspektorat w Tczewie przy ul. Jagiellońskiej 55 (1 szt.); b) Inspektorat w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Tuwima 9 (2 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas przystąpienia do naprawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SERWIS DŹWIGÓW OSOBOWYCH - ZUS, ODDZIAŁ W TORUNIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część trzecia przedmiotu zamówienia obejmuje Serwis dźwigów w wymienionych poniżej jednostkach ZUS: a) Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39 (2 szt.); b) Inspektorat w Grudziądzu przy: - ul. Wybickiego 30 (1 szt.); - ul. Wybickiego 39 (2 szt.); * * Dźwig produkcji GMV jest objęty gwarancją jakości producenta obowiązującą do 31.12.2018 r. - w celu utrzymania zobowiązań producenta wynikających z udzielonej przez niego gwarancji niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonywania napraw dźwigu GMV. Zamówienie obejmuje wyłącznie wykonywanie konserwacji (bez napraw), a Wykonawca winien posiadać autoryzację producenta dźwigu GMV na wykonywanie konserwacji tego dźwigu. c) Inspektorat we Włocławku przy: - ul. Płockiej 167 (1 szt.); - Pl. Wolności 18/19 (1 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas przystąpienia do naprawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.