eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 2 125 800,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Jordanów: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 2 125 800,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014
Numer ogłoszenia: 379636 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 2 125 800,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiot zamówienia a.Nomenklatura wg CPV 66130000-0 Usługi udzielania kredytu. b.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego 2 125 800,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014. c.przy następujących założeniach 1. termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - jedna transza w wysokości 2 125 800,00 zł. przelana na rachunek najpóźniej do 5 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 31.12.2014 r. 2. Okres kredytowania lata 2014-2023, z zastrzeżeniem możliwości wcześniejszej spłaty. 3. spłata kapitału w dziewięciu ratach : 1. rata w wysokości 200 000,- zł płatna do dnia 31 lipca 2015 r. 2. rata w wysokości 200 000,- zł. płatna do dnia 31 lipca 2016 r. 3. rata w wysokości 200 000,- zł. płatna do dnia 31 lipca 2017 r. 4. rata w wysokości 250 000,- zł. płatna do dnia 31 lipca 2018 r. 5. rata w wysokości 250 000,- zł płatna do dnia 31 lipca 2019 r. 6. rata w wysokości 250 000,- zł płatna do dnia 31 lipca 2020 r. 7. rata w wysokości 250 000,- zł płatna do dnia 31 lipca 2021 r. 8. rata w wysokości 250 000,- zł płatna do dnia 31 lipca 2022 r. 9. rata w wysokości 275 800,- zł płatna do dnia 31 lipca 2023r. Zapis do dnia 31 lipca danego roku wskazuje na ostatni dzień roboczy lipca danego roku. d. prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo, e. odsetki będą naliczane i spłacane kwartalnie, od kapitału niespłaconego. Do wyliczania odsetek należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. aktualną liczbę dni w miesiącu, f. marża banku jest stała przez okres kredytowania , g. spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia, przesłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie do 25 dnia roboczego ostatniego miesiąca każdego kwartału. Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, poza ostatnimi odsetkami, które zostaną spłacone wraz z ostatnią ratą kredytu. Spłata odsetek rozpocznie się od kwartału w którym nastąpi uruchomienie całego kredytu lub jego pierwszej transzy. h. zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisane przez Wójta z kontrasygnatą skarbnika, i. zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. Wysokość kredytu może ulec zmianie bez dodatkowych opłat i prowizji. j. w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, W sytuacji niewykorzystania części kredytu nastąpi zmiana harmonogramu w zależności od potrzeb i polegać będzie albo na skróceniu okresu kredytowania albo na obniżeniu wszystkich lub kilku rat kapitałowych. k.w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu , a nie do końca okresu umowy , bez prowizji rekompensacyjnej, W sytuacji wcześniejszej spłaty części kredytu nastąpi zmiana harmonogramu w zależności od potrzeb i polegać będzie albo na skróceniu okresu kredytowania albo na obniżeniu wszystkich lub kilku rat kapitałowych l.rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. ł.Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji kredytu w transzach. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa 31.12.2014 r. Nie uruchomienie części kredytu w ostatecznym terminie spowoduje zmniejszenie łącznej kwoty kredytu o wartość nie uruchomionej części. m. Zamawiający informuje, że nie zostanie złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawo bankowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) - Aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. 2012 . 1376).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oprócz oświadczenia na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia na podstawie art.22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oprócz oświadczenia na podstawie art.22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oprócz oświadczenia na podstawie art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ , Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie dodatkowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo tylko w sytuacji gdy jest wymagane, projekt umowy, harmonogram

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas uruchomienia kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jordanowie ul. Mickiewicza 3,34-240 Jordanów,pok.nr 9 , III piętro, od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jordanowie, ul. Mickiewicza 3, 34-240 Jordanów, pok. nr 9 , III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.