Leśna: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Leśna
Numer ogłoszenia: 378844 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl, http://bip.umlesna.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Leśna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Leśna w terminie: od 01.01.2013r. do 31.03.2013r., od 01.11.2013r. do 31.12.2013r., od 01.01.2014r. do 31.03.2014r., od 01.11.2014r. do 31.12.2014r., od 01.01.2015r. do 31.03.2015r., od 01.11.2015r. do 31.12.2015r. (dla poszczególnych części) Dla poszczególnych części zakres prac będzie obejmował: Odśnieżanie dróg ze śniegu; Zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, śliskości pośniegowej; Utrzymywanie w pełnej gotowości taboru specjalnego do zimowego utrzymania dróg; Zabezpieczenie środków i materiałów do posypywania dróg; Oczyszczenie dróg z piasku po zakończonej akcji zimowej (dot. dróg o nawierzchni bitumicznej); Informowanie sołtysów poszczególnych wsi o wykonaniu usługi, uzyskiwanie od nich potwierdzeń wykonania usługi i składanie Zamawiającemu tygodniowego raportu z przebiegu wykonywania usługi w formie pisemnej. Szczegółowy wykaz dróg w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi będące przedmiotem zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych, tylko w przypadku bezwzględnej konieczności zwiększenia zakresu umowy poprzez wskazanie wykonawcy (dla danej części) drogi do zimowego utrzymania która nie została ujęta w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do siwz
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł dla każdej części na jaką składana jest oferta. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej WADIUM i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna że Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny, jeżeli (dla poszczególnych części) wykaże że dysponuje co najmniej: - jednym pojazdem o napędzie na dwie osie służącym do odśnieżania dróg oraz dysponuje co najmniej jednym pojazdem służącym do posypywania dróg lub dysponuje jednym środkiem transportu z napędem na dwie osie z zestawem służącym do posypywania i odśnieżania dróg - jednym pojazdem ciężkim typu: fadroma, pług wirnikowy, koparka. WYKONAWCA SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA KILKA CZĘŚCI MUSI SPEŁNIAĆ POWYŻSZE WARUNKI NA KAŻDĄ Z CZĘŚCI ODDZIELNIE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie o treści załącznika nr 1 do siwz
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy - zgodnie ze wzorem załącznika Nr 5 do siwz; Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- jeżeli dotyczy - zgodnie ze wzorem załącznika Nr 6 do siwz; Dowód wniesienia wadium; Formularz oferty;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) Likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy. 2) Zmiany Podwykonawców robót - jeżeli dotyczy 3) Zmiany nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 4) Ustawowej zmiana stawki podatku VAT 5) Wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 6) Wystąpienia konieczności udzielenia zamówień uzupełniających 7) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu konieczności zimowego utrzymania poza okresami zawartymi w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej Rynek 19 59-820 Leśna pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej Rynek 19 59-820 Leśna sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Złotniki, Stankowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Złotniki, Stankowice - łączna długość: 8,800 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Złoty Potok, Bartoszówka, Zacisze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Złoty Potok, Bartoszówka, Zacisze - łączna długość: 7,380 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Grabiszyce Dolne, Grabiszyce Średnie, Grabiszyce Górne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Grabiszyce Dolne, Grabiszyce Średnie, Grabiszyce Górne - łączna długość: 18,810 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Kościelniki Górne i Janówka, Kościelniki Średnie, Szyszkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowościach: Kościelniki Górne i Janówka, Kościelniki Średnie, Szyszkowa - łączna długość: 7,520 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Miłoszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Miłoszów - łączna długość: 7,020 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Pobiedna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Pobiedna - łączna długość: 8,000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Smolnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Smolnik- łączna długość: 10,900 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Świecie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Świecie - łączna długość: 10,260 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Wolimierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości: Wolimierz - łączna długość: 11,050 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.