eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Kołobrzeg: Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 378580 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zagospodarowania terenu wokół mola. W ramach zadania należy wykonać następujące elementy robót: 1.Dokumentacja projektowa i nadzór autorski Projekt budowlany wszystkich branż, projekt wykonawczy wszystkich branż, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu robót, nadzór autorski 2.Ciąg pieszo-jezdny - ul. Mickiewicza. Przebudowa nawierzchni o pow. ~ 1164,00 m2 i aranżacja odcinka ulicy Adama Mickiewicza (od skrzyżowania z ulicą Rodziewiczówny do molo) przekształcająca ją w deptak z ławkami, oświetleniem, stojakami dla rowerów i koszami na śmieci. 3.Plac przy molo. Przebudowa nawierzchni o pow. 2966,36 m2 w stylu i z materiałów opisanych w pkt 2. Stosować płyty z betonu architektonicznego białego i jasnoszarego rozmieszczonych co 12 płyta w szeregu i co 4 rząd. 4.Teren utwardzony przy schodach wschodnich.Powierzchnia ok. - 2020,94 m2. W tym wypadku stosować płyty z betonu architektonicznego białego i jasnoszarego rozmieszczonych co 6 płyta w szeregu i co 2 rząd. Przy schodach zachodnich nawierzchnia z kostki betonowej nawiązującej do istniejącej na Bulwarze Szymańskiego 5.Schody wschodnie Powierzchnia schodów - 3150,94 m2. Schody należy wykonać jako betonowe lub żelbetonowe monolityczne i wykończyć z prefabrykatów betonowych (beton architektoniczny) w tym samym kolorze co mur oporowy. Na części schodów przewidziano siedziska z desek kompozytowych w formie zamkniętych brył o wysokości 20cm. W schody wkomponowano zjazd przewidziany również dla dużych i ciężkich pojazdów do czego powinna być przystosowana jego konstrukcja. 6.Schody zachodnie.Powierzchnia - 119,53 m2. Schody wykonać jak schody wschodnie (bez siedzisk). 7.Oświetlenie terenu. Oświetlenie lampami ze źródłem światła LED 8.Sieci wodociągowe. Sieci wykonać z rur PE o średnicach wynikających z przewidzianego zapotrzebowania w wodę. Przewidzieć zasilenie z istniejącego wodociągu PE 63 (ul. Mickiewicza) do: a)budynku handlowego z toaletą publiczną, który będzie wykonany w terminie późniejszym (II Etap nie wchodzący w zakres zadania), b)planowanego do wykonania w terminie późniejszym budynku WOPR (przy schodach wschodnich), c)2 natrysków na plaży (przy schodach zachodnich), d)poidełek (1 - plac przed molem, 3 - teren przed schodami wschodnimi), e)4 punktów tymczasowego zasilania obiektów na placu przy molo. 9.Sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Sieć kanalizacji sanitarnej rozprowadzić przewodami PVC tak, by zapewnić odbiór ścieków z obiektów wskazanych w pkt 8 lit. a), b), d), e). Odprowadzenie ścieków do kanału PVC 200 w ul. Mickiewicza. Sieć kanalizacji deszczowej rozprowadzić w sposób zapewniający odwodnienie z terenów utwardzonych. Wody opadowe odprowadzić do kanału o 200 w ul. Mickiewicza. 10.Sieci gazowe. Zaprojektować i wykonać przyłącze gazowe do budynku handlowego z toaletą publiczną (realizacja budynku poza zadaniem - w terminie późniejszym) z rur PE - włączenie do gazociągu średniego ciśnienia). oraz do budynku WOPR (realizacja budynku poza zadaniem) 11.Sieci elektryczne. Sieci elektryczne wykonać zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energa-Operator S.A. w sposób umożliwiający przyłączenie do sieci nw. obiektów: a)budynku handlowego z toaletą publiczną, który będzie wykonany w terminie późniejszym (II Etap nie wchodzący w zakres zadania), b)planowanego do wykonania w terminie późniejszym budynku WOPR (przy schodach wschodnich), c)4 punktów tymczasowego zasilania obiektów na placu przy molo, d)oświetlenia placu przy molo, ciągu pieszo-jezdnego, placu przy schodach wschodnich oraz podświetlenie ławek. e)elektronicznego systemu wejścia na molo. f)tablica informacyjna 12.Sieci telekomunikacyjne. Wykonać przyłącza telekomunikacyjne zgodnie z warunkami Orange Polska S.A. do dwóch budynków, które realizowane będą w etapie późniejszym. 13.Elementy małej architektury. Elementy małej architektury: kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławki, poidełka. 14.Elektroniczny system wejściowy na molo. Przed wejściem na molo planuje się montaż elektronicznego systemu biletowego. System powinien być wyposażony w 2 bramki kołowrotkowe wykonane z blachy chromoniklowej gwarantującej wysoką odporność na trudne warunki zewnętrzne 15.Wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia. Zgodnie z zapisami zawartymi w pf-u 16.Tablica informacyjna.Tablicę należy wykonać jako dwustronną podświetlaną światłem LED. 17.Dokumentacja powykonawcza.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Handlowy SA w Warszawie nr 82 1030 1263 0000 0000 9020 1085 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzegu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty, 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia:1.w zakresie wykonania projektów - jeżeli wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., wykonania projektów, polegających na zaprojektowaniu placów lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej lub płyt kamiennych lub z betonu architektonicznego o powierzchni min. 3.000m2 każdy z podaniem rodzaju, daty i miejsca usługi wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy zostały one wykonane lub wykonywane w sposób należyty 2.w zakresie robót budowlanych - jeżeli wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie placu lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej lub płyt kamiennych lub z betonu architektonicznego o powierzchni min. 3.000m2, o wartości co najmniej 3 mln zł brutto z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację załącznika nr 5 oraz dołączonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu warunku dotyczącego potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a)kierownika budowy - posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub drogowej bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia oraz wymagane ubezpieczenie OC. b)projektanta - posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej lub drogowej bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia oraz wymagane ubezpieczenie OC. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację załącznika nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę 5.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. Należy przedłożyć dowód wniesienia wadium Należy przedłożyć Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ Należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 5
  • 3 - Termin wykonania umowy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których będzie zagrożone dotrzymania terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami i innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, długotrwałe i obfite opady deszczu i śniegu), b) gdy warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy, c) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne) d) z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, e) gdy wystąpi opóźnienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeśli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) gdy wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji pozwolenia na budowę w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym. g) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy h) jeśli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia oraz związanym z tym zmniejszeniem wartości umowy, 3) w zakresie wykonania robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane, 4) w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy- nie przewiduje się zmiany wynagrodzenia (z wyłączeniem zapisów zawartych w ust. 2).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Armii Krajowej 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013. 2.Termin realizacji zamówienia do- 05 lipca 2015r. w tym: wykonanie dokumentacji projektowej -31 stycznia 2015r.; uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę- 10 marca 2015r. 3.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie : 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: a)Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) - 90% b)Kryterium okresu gwarancji (OG) - 5% c)Kryterium terminu wykonania umowy (T) - 5% 2.Ocena kryterium C zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: C = (Cn : Cb) x 100% x 0,9 (waga kryterium); gdzie: Cn - cena najniższa za realizację przedmiotu zamówienia, Cb - cena badana za realizację przedmiotu zamówienia. 3.Ocena kryterium OG zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: OG = (OGb : OGn)* x 100% x 0,05 (waga kryterium); gdzie: OGb - okres gwarancji badanej oferty, OGn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert. Uwaga! * zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 30 miesięcy. Oferty proponujące gwarancje krótszą niż 30 miesięcy będą odrzucane. Maksymalny okres gwarancji wynosi 66 miesięcy. Oferty proponujące 66 miesięczny okres gwarancji otrzymają najwyższą ilość punktów. Oferty proponujące okres gwarancji dłuższy niż 66 miesięcy będą liczone jak oferty proponujące maksymalny okres gwarancji. 4.Ocena kryterium T zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: T = (Tn : Tb)* x 100% x 0,05 (waga kryterium); gdzie: Tn - najkrótszy termin wykonania zadeklarowany w ofertach, Tb - termin realizacji zadeklarowany w badanej ofercie. Uwaga! * Zaoferowany termin wykonania nie może być dłuższy niż 05 lipca 2015r. i krótszy niż 15 maja 2015r. Oferty wskazujące terminy wykonania poza przedziałem wskazanym powyżej będą odrzucane. 5.Ocena zostanie wyliczona wg wzoru: O = C + OG + T 6.Obliczenia ceny należy dokonać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Proponowany okres gwarancji należy wskazać w miesiącach Termin wykonania zadania należy wskazać jako datę (dzień, miesiąc i rok). Zamawiający wyliczy termin realizacji jako ilość dni realizacji, pomiędzy datą 01 grudnia 2014r. a terminem wskazanym przez oferenta (np. 30 czerwca 2015r. - 211 dni) 7.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. 4.8. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.