eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadań obejmujących rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim oraz w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadań obejmujących rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim oraz w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 378402 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadań obejmujących rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim oraz w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadań obejmujących rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim oraz w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - wykonanie programu inwestycji (PI) i programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania obejmującego rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim. Część II - wykonanie programu inwestycji (PI) i programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania obejmującego rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie. 4. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 71.24.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 132.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. oraz załącznika nr 6 Instrukcji o Ochronie Obiektów Wojskowych OIN 5/2013.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części I i II zamówienia: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu programu inwestycji lub programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej dotyczących budowy lub przebudowy lub rozbudowy systemu ochrony obiektów obejmującego co najmniej dwa spośród trzech wymienionych systemów ochrony: system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system telewizji przemysłowej (CCTV), system kontroli dostępu (SKD).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia tj. własnym systemem teleinformatycznym dopuszczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - spełniającym wymagania określone w rozdz. 8 Bezpieczeństwo teleinformatyczne Ustawy oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 159, poz. 948).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odpowiedzialnymi za wykonanie usługi, tj.: dla części I i II zamówienia: a) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne i uprawnienia do projektowania systemów alarmowych SA-4, b) osobami odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych dla I i II części zamówienia, tj.: - pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, - osoba odpowiedzialna za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej ZASTRZEŻONE. Wymienieni powyżej pracownicy oraz kierownik firmy muszą posiadać ważne dokumenty upoważniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie także uznany za spełniony jeżeli będzie spełniony przez dwie osoby łącznie. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wszystkimi wymaganymi powyżej pracownikami wymienionymi w części III.3.4) pkt a) to może zaangażować pracowników spoza firmy, ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, ponadto na czas realizacji zadania musi ich związać z firmą umowami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty dopuszczające do pracy w zakresie wykonania tego zamówienia z dostępem do informacji niejawnych, określone w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia tj.: oświadczenie o posiadaniu: a) ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. oraz załącznika nr 6 Instrukcji o Ochronie Obiektów Wojskowych OIN 5/2013 b) własnego systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, tj. akredytowanego zestawu komputerowego, na którym można wytwarzać materiały o klauzuli tajności co najmniej ZASTRZEŻONE, zgodnie z pkt. III.3.3) niniejszego ogłoszenia c) pracowników przewidzianych do realizacji zadania, określonych w pkt. III.3.4) pkt a) niniejszego ogłoszenia d) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, e) osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, f) ważnych dokumentów upoważniających do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych przez: pracowników wymienionych w pkt III.3.4) niniejszego ogłoszenia, kierownika firmy, pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych, g) opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 5 Ustawy instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającej zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy dla części I i II zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - TERMIN dostarczenia opracowań (PI i PFU) do KOPIiR - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy z celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 4. Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 5. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 6. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiana danych teleadresowych, d) zmiana obowiązującej stawki VAT, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 7. Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych, koniecznych do wykonania zadania usług poprzez udzielenie zamówień dodatkowych. 8. Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym. 9. Pozostałe zmiany określone w umowie. 10. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust.1 ÷ 9 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 11. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Informacja na temat ZNWU dla cz. I i II zamówienia: Zamawiający żąda od Wykonawcy z którym podpisze umowę wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie programu inwestycji (PI) i programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania obejmującego rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania obejmującego rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynkach nr 1, 2, 3, 6, 11, 37 w Stargardzie Szczecińskim. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 71.24.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 132.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. TERMIN dostarczenia opracowań (PI i PFU) do KOPIiR - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie programu inwestycji (PI) i programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania obejmującego rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania obejmującego rozbudowę systemów ochrony technicznej w budynku nr 16 Rejonu Obsługi Abonentów w Szczecinie. Realizacja zadania wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 71.24.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 132.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. TERMIN dostarczenia opracowań (PI i PFU) do KOPIiR - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.