eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrzycko › DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W MIEŚCIE OBRZYCKO ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W SZAMOTUŁACH Z TERENU MIASTA OBRZYCKO W LATACH 2015 I 2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Obrzycko: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W MIEŚCIE OBRZYCKO ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W SZAMOTUŁACH Z TERENU MIASTA OBRZYCKO W LATACH 2015 I 2016
Numer ogłoszenia: 377874 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Obrzycko , Rynek 19, 64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie, tel. 61 2913187, 2913248, faks 61 2913248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W MIEŚCIE OBRZYCKO ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W SZAMOTUŁACH Z TERENU MIASTA OBRZYCKO W LATACH 2015 I 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w mieście Obrzycko oraz dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z terenu Miasta Obrzycko w latach 2015 i 2016. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) od 01 stycznia 2015 r. wykonywanie usług przewozowych na rzecz Zamawiającego polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu Miasta Obrzycko do Zespołu Szkół w mieście Obrzycko oraz na dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu Miasta Obrzycko do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach po drogach o nawierzchni utwardzonej lub asfaltowej w latach szkolnych 2015 i 2016 z wyłączeniem dni wolnych od nauki, zgodnie z opisem tras : a/trasa I: Obrzycko-Piotrowo-Obrzycko-ok.50 uczniów ,16 km(8 km dowóz,8 km odwóz), b/trasaII:Obrzycko-Koźmin-Obrowo-Dobrogostowo-Kobylniki-Słopanowo-Słopanowo- Słopanowo Huby-Obrzycko-ok.50 uczniów,38 km(19 km dowóz,19 km odwóz), c/trasa III: Obrzycko-Stobnicko I-Stobnicko II-Obrzycko-ok.10 uczniów,18 km(9 km dowóz,9 km odwóz), d/trasa IV:Obrzycko-Brączewo-Jaryszewo-Obrzycko-ok.25 uczniów,40 km(20 km dowóz,20 km odwóz), e/trasa V: Obrzycko-Szamotuły- ok. 5 uczniów,30 km(15 km dowóz,15 km odwóz), 2) przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2005r. Nr 108,poz.908 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zm.), 3) zapewnienie opieki wykwalifikowanego opiekuna i bezpieczeństwa w czasie przewożenia, wsiadania i wysiadania ze środka transportu uczniów z przystanków do i ze szkoły, 4) zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów do pierwszego przystanku, a także przejazdu do bazy po zakończonym dowożeniu, 5) zapewnienie minimum trzech środków transportu umożliwiających przewóz uczniów w jednym czasie, zarejestrowanych na co najmniej: 25 osoby - 1 autobus lub typu BUS, 50 osób - 1 autobus(z miejscami siedzącymi),1 typu BUS przystosowany do przewożenia osób niepełnosprawnych posiadający wystarczającą liczbę miejsc siedzących nie mniej niż 5, 6) środki transportu nie powinny być starsze niż 20 lat tj. 1994r. z tym, że BUS do przewozu osób niepełnosprawnych nie powinien być starszy niż 12 lat tj.2002 r. 7) wykonawca zapewnia dyspozycyjność wykorzystania środków transportu codziennie w godzinach: 6:00 - 16:00, 8) zapewnienie co najmniej 3 kierowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia do przewozu wskazanymi środkami transportu dzieci i młodzieży, 9) zapewnienie co najmniej 3 pełnoletnich opiekunów spełniających warunki do bycia opiekunem i zapewniający opiekę nad dziećmi i młodzieżą podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania dzieci i młodzieży (opiekunem nie może być kierowca), 10) sprawowanie nadzoru i kontroli pracowników, którymi będzie się posługiwał przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązanie się do stałej kontroli trzeźwości kierowcy i opiekuna, 11) utrzymywanie w odpowiednim stanie technicznym taboru przeznaczonego do dowozów, 12) ubezpieczenie przewozów na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego przez wykonawcę w wysokości co najmniej 50.000,00 zł, 13) właściwą jakość obsługi, regularność i punktualność kursów oraz czystość pojazdu, 14) zagwarantowanie, aby busy i autobusy wyjeżdżające z bazy w celu wykonywania niniejszej umowy były sprawne technicznie, posiadające aktualne badania techniczne, ubezpieczenie, wyposażony w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia, itp. 15) ponoszenie odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody wynikłe z prowadzonej przez Wykonawcę działalności przewozowej, 16) dysponowanie taborem w ruchu i taborem rezerwowym w celu usunięcia zakłóceń, 17) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy tj. awaria autobusu, kolizja drogowa, itp. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia środka transportu zastępczego o takiej samej ilości miejsc siedzących, w czasie do 60 min. od chwili wystąpienia zakłócenia. 18) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami, normami i normatywami. 19) Wykonawca przedmiotu niniejszej umowy nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków wynikających z umowy w całości. 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin pojazdu typu Bus do przewozu osób niepełnosprawnych przedstawionego w ofercie przed podpisaniem umowy. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. W latach 2015 oraz 2016 - liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół w mieście Obrzycko szacunkowo wynosić będzie około 130,liczba uczniów dowożonych do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach wynosić będzie ok.5 w tym jeden uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim. 5. Wykonawca wykonuje przewozy sam, przy pomocy swoich pracowników lub innych osób i przy użyciu autobusu i typu BUS środka transportu - posiadających parametry techniczne zgodne ze złożoną ofertą. Podwykonawców może zaangażować wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada - certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.Ocena według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, wykonał przewozy osób autobusem w ilości co najmniej10.000 km rocznie z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane w ilości co najmniej 10.000 km rocznie oraz należycie lub wykonywał przewozy osób autobusem - np. dowóz dzieci do szkół przez okres nie krócej niż 6 miesięcy.Ocena według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy, Wykonawca wykaże, że dysponuje 3 środkami transportu umożliwiającymi przewóz uczniów w jednym czasie zarejestrowanych na co najmniej: 25 osób - 1 autobus lub typu BUS, 50 osób - 1 autobus i 1 typu BUS przystosowany do przewożenia osób niepełnosprawnych posiadający wystarczającą liczbę miejsc siedzących nie mniej niż 5 przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim, dyspozycyjność wykorzystania środków transportu codziennie w godzinach 6:00 - 16:00.Środki transportu nie powinny być starsze niż 20 lat tj,1994 r. z tym, że BUS do przewozu osób niepełnosprawnych nie powinien być starszy niż 12 lat tj. 2002 r.Ocena według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek zostanie spełniony gdy, Wykonawca zapewni na własny koszt 3 kierowców niekaranych, posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami kat. D,, ważne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, ważne orzeczenie psychologiczne stwierdzające brak przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie przewozu osób, przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i opieki nad dziećmi, które będą wykonywać zamówienie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.Warunek zostanie spełniony gdy, Wykonawca zapewni na własny koszt 3 opiekunów- pełnoletnich, niekaranych, posiadających przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i opieki nad dziećmi, które będą wykonywać zamówienie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób-opiekunem nie może być kierowca.Ocena według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy, Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł.ocena według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty-zał.nr 1 do SIWZ 2.Podpisany regulamin dowożenia uczniów-zał.nr 11 do SIWZ 3.Podpisane oświadczenia pracowników o niekaralności-zał.nr 9 do SIWZ 4.Podpisane oświadczenia przez opiekunów-zał.nr.10 do SIWZ 5.Podpisane oświadczenie wykonawcy o niekaralności-zał.nr 13 do SIWZ 6.Podpisane oświadczenie wykonawcy-zał nr.13a do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Emisja spalin - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w sposób zgodny z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą być wprowadzone w przypadkach niżej opisanych. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego : a) Opis propozycji zmiany b) Uzasadnienie zmiany c) Opis wpływu zmiany na sposób dowożenia uczniów. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy dotyczące : a) przebiegu i długości trasy zgodnie z potrzebami organizacyjnymi, b) rozkładu jazdy, c) terminu wykonania usługi, 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w takim przypadku strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto- dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 2) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi, 3)zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady świadczonej usługi, zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 4)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 5)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 6)zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty realizacji usług. - jeżeli zmiany wymienione w pkt 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7)zmiana zakresu rzeczowo- finansowego zamówienia w przypadku: a) konieczności ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, b) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonywania umowy w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w celu usprawnienia procesu realizacji zamówienia, c) konieczności zmiany sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia usługi w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływających na sposób spełnienia świadczenia. Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego §12 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrzycko.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA OBRZYCKO UL.RYNEK 19 64-520 OBRZYCKO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIASTA OBRZYCKO UL.RYNEK 19 64-520 OBRZYCKO SEKRETARIAT I PIĘTRO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.