eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zamówienia uzupełniające znak:PUP.2500.21.2014 - kurs motorniczy tramwaju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Gorzów Wielkopolski: Zamówienia uzupełniające znak:PUP.2500.21.2014 - kurs motorniczy tramwaju
Numer ogłoszenia: 377282 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69 , strona internetowa www.gorzow.pup.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia uzupełniające znak:PUP.2500.21.2014 - kurs motorniczy tramwaju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w szczególności dla osób do 25 roku życia, pow. 50 roku życia oraz osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: kurs motorniczy tramwaju 1. OPIS SZCZEGÓŁOWY ZAMÓWIENIA - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80 50 00 00-9 1) Liczba osób do przeszkolenia - 3 osoby. 2) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 19.12.2014r. 3) Czas trwania kursu do 7 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, min. 25 godzin zegarowych w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych - 60 min., wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami. W przypadku, jeśli powyższa liczba godzin jest niemożliwa do realizacji, ze względu na przepisy szczególne, określające warunki organizacji specyficznych szkoleń, np. szkoleń w zawodach regulowanych, gdzie program szkolenia, w tym wymiar i rozkład godzinowy szkolenia określił minister właściwy dla danego zawodu, zajęcia muszą odbywać się codziennie w liczbie godzin określonej w odrębnych przepisach. 4) Ilość godzin szkolenia - min. 60 godzin na 1 uczestnika. 5) Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 30 godzin. 6) Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 30 godzin. 7) Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku motorniczego tramwaju oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. 8) Szkolenie realizowane jest na potrzeby pracodawcy - Miejskiego Zakładu Komunikacji w Gorzowie Wlkp., który zatrudni osoby po szkoleniu i uzyskaniu uprawnień motorniczego tramwaju. 9) Zamawiający dopuszcza realizację szkolenia poza Gorzowem Wlkp. W przypadku realizacji szkolenia poza Gorzowem Wlkp. należy zapewnić uczestnikom szkolenia dodatkowo dowóz z Gorzowa Wlkp. do miejsca prowadzenia szkolenia i powrót lub dowóz z Gorzowa Wlkp. do miejsca prowadzenia szkolenia i powrót, zakwaterowanie oraz wyżywienie, w przypadku, gdy czas dojazdu z Gorzowa Wlkp. do miejsca prowadzenia zajęć i powrót przekracza łącznie 3 godziny dziennie. W cenie szkolenia należy uwzględnić ww. koszty. 10) Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, m. in. zgodnie z Ustawą z dnia 5 styczna 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30 z 2011r. poz. 151 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1019) oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego, zasady zachowania bezpiecznych odległości pomiędzy pojazdami, przy uwzględnieniu jazdy w różnych warunkach atmosferycznych, porach dnia i nocy i po różnych nawierzchniach jezdni, wpływ na funkcje percepcyjne, podejmowane decyzje, czas reakcji lub zmianę zachowania kierującego pojazdem, w szczególności: alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu, wahań stanu emocjonalnego, zmęczenia, zagrożenia związane z niedoświadczeniem innych uczestników ruchu drogowego, najbardziej podatnych na ryzyko, takich osób jak: dzieci, piesi, rowerzyści lub osoby o ograniczonej swobodzie ruchu, zagrożenia związane z ruchem drogowym i prowadzeniem różnego rodzaju pojazdów w różnorodnych warunkach widoczności, zasady korzystania z wyposażenia pojazdu związanego z zapewnieniem bezpieczeństwa jazdy, zasady użytkowania pojazdu, przewozu osób i rzeczy, z uwzględnieniem ochrony środowiska, zasady ruchu drogowego, w szczególności odnoszące się do ograniczeń prędkości, pierwszeństwa przejazdu, znaków i sygnałów drogowych oraz dokumentów uprawniających do kierowania i używania pojazdu, zasady postępowania w razie uczestniczenia w wypadku drogowym oraz zasady udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadku, rodzaje dróg i zagrożeń związanych ze stanem ich nawierzchni, zadania i kryteria oceny obowiązujące na egzaminie państwowym, przygotowanie się do jazdy i sprawdzenie stanu technicznego podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych bezpośrednio za bezpieczeństwo jazdy, posługiwanie się urządzeniami sterowania pojazdem podczas jazdy i parkowania, włączanie się do ruchu, zajmowanie właściwej pozycji na drodze, respektowanie praw innych uczestników ruchu oraz porozumiewanie się z nimi przy użyciu dopuszczalnych środków, bezpieczne wykonywanie wszelkich manewrów występujących w różnych sytuacjach drogowych, obserwowanie drogi i przewidywanie rzeczywistych lub potencjalnych zagrożeń, skuteczne reagowanie, w tym hamowanie awaryjne, w przypadku powstania rzeczywistego zagrożenia, jazda z prędkością nieutrudniającą ruchu i dostosowaną do warunków ruchu, jazda z zachowaniem obowiązujących przepisów ruchu drogowego, zachowanie środków ostrożności przy wysiadaniu z pojazdu, wykonywanie podstawowych czynności kontrolno-obsługowych tych mechanizmów i urządzeń pojazdu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy, podejmowanie działań w zakresie udzielenia przedlekarskiej pomocy ofiarom wypadków drogowych. 2. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą przedstawioną do postępowania przetargowego ogłoszonego w BZP pod nr 272970 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014, znak postępowania PUP.2500.10.2014, za cenę ustaloną po negocjacjach. 2) Koszt szkolenia finansowany będzie przez Zamawiającego ze środków publicznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatków od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r., poz. 1722) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane, w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usługi i dostaw ściśle z tymi usługami związanymi zwolnione są z podatku VAT. 3) Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z wzorem umowy, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji zamówienia w zakresie określonym we wzorze umowy. 5) Osoby bezrobotne lub poszukujące pracy zostaną skierowane do Wykonawcy w celu przeszkolenia w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. 6) Wykonawca może realizować szkolenie w grupie szkoleniowej max 15-osobowej, wraz z osobami z wolnego naboru, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnego stanowiska szkoleniowego, wymaganego przez Zamawiającego określonego w Rozdziale V pkt. 3 c siwz postępowania znak PUP.2500.10.2014. 7) Wykonawca przedstawi program szkolenia opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres szkolenia, w tym: plan nauczania oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, czas trwania szkolenia, sposób organizacji szkolenia, w tym zajęć praktycznych, cel szkolenia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych wykonawca zobowiązany będzie określić i zawrzeć w Programie szkolenia, po podpisaniu umowy, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 8) Program szkolenia uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp. 9) Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia. 10) Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. 11) Uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający; numer rejestru, imię i nazwisko oraz pesel uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 12) Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. 13) Wykonawca zapewnia do realizacji szkolenia wykładowców / instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, m.in. wykształcenie, zawód, doświadczenie zawodowe, uprawnienia, zgodne z tematyką zajęć, które będzie realizował, w tym, co najmniej 1 osobę spełniającą warunki Rozdział V pkt. 3d siwz postępowania znak PUP.2500.10.2014. 14) Dla zapewnienia jakości szkolenia Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegający na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 15) Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia. 16) Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia na własność materiały dydaktyczne odpowiadające tematyce realizowanego szkolenia, nowe, nieużywane, z obowiązującym stanem prawnym, czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości, minimum książkę lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis oraz poczęstunek w trakcie trwania szkolenia (kawę, herbatę, wodę mineralną, sok, ciastka, kanapkę lub inny posiłek). 17) Na potrzeby realizacji szkolenia wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz niezbędny potencjał techniczny (pomieszczenia, pracownie, sprzęt, materiały, pomoce naukowe, itp.), w takim zakresie, aby zapewnić prawidłową realizację szkolenia - ich ilość nie może być mniejsza niż podana w Rozdziale V pkt. 3 c siwz postępowania znak PUP.2500.10.2014. 18) Sale, w których będą realizowane zajęcia muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny ze swobodnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody, środki czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki lub suszarkę do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbat, kubki do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, spełniające wymogi BHP i ppoż. 19) Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany: a) na wniosek Zamawiającego ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkoleń zarejestrowanych, jako poszukujący pracy lub osób bezrobotnych, które podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w trakcie trwania szkolenia i wyraziły chęć jego ukończenia, b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. c) kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane. d) sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów. e) przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia. f) oznaczyć sale, w których prowadzone będą zajęcia emblematami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Kapitał Ludzki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Z uwagi na zapotrzebowanie tego typu szkoleniem ze strony pracodawcy - MZK, który wystąpił do PUP z wnioskiem o organizację ww. szkolenia oraz dostępność środków finansowych na ten cel, postanowiono zorganizować tego typu szkolenie dla 3 osób, w ramach zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podstawowym - Nr ogłoszenia w BZP: 272970 - 2014, Data zamieszczenia: 14.08.2014 r., znak postępowania PUP.2500.10.2014. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usługi w ramach zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, ponieważ wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przy czym zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie to zgodne jest z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: kurs motorniczy tramwaju

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o. o., ul. Kostrzyńska 46, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.