eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego jazu kozłowego zlokalizowanego w km 32+000 rzeki Czarna Staszowska, m. Kurozwęki, gm. Staszów wraz z 5-letnią oceną stanu technicznego obiektu i instrukcją obsługi i eksploatacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Kielce: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego jazu kozłowego zlokalizowanego w km 32+000 rzeki Czarna Staszowska, m. Kurozwęki, gm. Staszów wraz z 5-letnią oceną stanu technicznego obiektu i instrukcją obsługi i eksploatacji.
Numer ogłoszenia: 37713 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego jazu kozłowego zlokalizowanego w km 32+000 rzeki Czarna Staszowska, m. Kurozwęki, gm. Staszów wraz z 5-letnią oceną stanu technicznego obiektu i instrukcją obsługi i eksploatacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 1. Przedmiot zamówienia (nazwa). Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego jazu kozłowego zlokalizowanego w km 32+000 rzeki Czarna Staszowska, m. Kurozwęki, gm. Staszów wraz z 5-letnią oceną stanu technicznego obiektu i instrukcją obsługi i eksploatacji. 2. Przedmiot zamówienia (opis). 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie ekspertyzy stanu technicznego jazu kozłowego zlokalizowanego w km 32+000 rzeki Czarna Staszowska, m. Kurozwęki, gm. Staszów; b) sporządzenie niezbędnych przedmiarów robót remontowych i naprawczych do wykonania na jazie w celu doprowadzenia obiektu do stanu zgodnego z prawem; c) wykonanie 5-letniej oceny stanu technicznego jazu; d) instrukcji obsługi i eksploatacji jazu; Opracowanie należy wykonać w czterech egzemplarzach + wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD. 2.2 Charakterystyka obiektu. Parametry jazu kozłowego w km 32+000 rzeki Czarna Staszowska, m. Kurozwęki, gm. Staszów: - całkowite światło jazu B=8,40m; - wysokość normalnego piętrzenia h=1,05m; - wzniesienie kładki nad progiem h=1,97m; - długość pierwotnego jazu L=7,08m; - długość pierwotnej niecki l=4,0m; - głębokość niecki pierwotnej hn=0,21m; - szerokość niecki dolnej B=8,30m; - długość niecki dolnej L=12,0m; piętrzenie jazu: - kozły stalowe - 3 szt. - zamknięcia stawidła stalowe (3 światła) - 3 szt. - zamknięcia szandorowe - 2 szt. Jaz został wybudowany w latach 1952-53 a w roku 1971 dobudowany został dok z niecką wypadową. 2.3. Wymagania w zakresie opracowań. Ekspertyza winna szczegółowo ocenić istniejący stan techniczny jazu pod względem spełnienia wymagań zawartych w art. 5 Prawa budowlanego ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa użytkowania oraz stanu konstrukcji wymaganymi zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami a także określenie robót budowlanych i rozwiązań naprawczych (przedmiary robót) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu zgodnego prawem. Należy dokonać badań geotechnicznych korpusu i podłoża w obrębie jazu z określeniem stopnia zagęszczenia gruntu oraz statyki budowli a także przeglądu podwodnej i nadwodnej części jazu z badaniem betonu pod względem wytrzymałości (metoda sklerometryczna). Ocenić stan zamknięć (część opisowa i rysunkowa) z uwzględnieniem ich szczelności. Pięcioletnia ocena stanu technicznego jazu powinna zawierać wnioski końcowe i zalecenia dotyczące: - sposobu likwidacji stwierdzonych nieprawidłowości, - czas i kolejność ich uzupełnienia, - konieczność wykonania dodatkowych badań. Instrukcja obsługi i eksploatacji jazu ma określać zasady postępowania oraz obowiązki użytkownika jazu w zakresie: - gospodarki wodnej w poszczególnych okresach eksploatacyjnych, - utrzymania i konserwacji jazu, - prowadzenia obserwacji mających na celu utrzymanie należytego stanu technicznego jazu dla zapewnienia bezpieczeństwa i właściwego wykorzystania jazu. Część graficzna: - oznaczenie jazu na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:1000; - rysunki budowli w skali 1:100 wraz z oznaczeniem rzędnych dowiązanych do niwelacji sieci państwowej ze wskazaniem części budowli do remontu; - wyniki badań geotechnicznych korpusu i podłoża jazu; - dokumentacja fotograficzna. Opracowania powinny być wykonane w 4 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej (zapisanej na płycie CD lub DVD). 2.4 Opracowania powinny być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami oraz wymaganiami technicznymi, m.in.: - Wytycznymi Kontroli Bezpieczeństwa Budowli Piętrzących Wodę, wydanych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Władysław Jankowski, Warszawa 2008, i na podstawie art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawa budowlanego - ustawy z dn. 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409); - Prawa wodnego - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z poźn.zm.) - Prawa ochrony środowiska - ustawy z dnia 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn zm.); - Prawo ochrony przyrody - ustawy z dnia 16.04.2004 r. (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 627). - Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647); - Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579). - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający, t.j. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowań oświadczenie o sporządzeniu Ekspertyza... zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. Ekspertyza... powinna być przekazana Zamawiającemu wraz z wykazem opracowań oraz oświadczeniem jw i że zostały one wykonane w stanie zupełnym tj. jako kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 3. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: do dnia 21-05-2014 r. W tym ustala się termin na przekazanie Zamawiającemu kompletnych opracowań do dnia 30.04.2014 r. Po przekazaniu Zamawiającemu kompletnych opracowań wykonana zostanie opinia odnosząca się do zgodności wykonania w/w dokumentacji ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia a także z obowiązującymi przepisami po opracowaniu której zwołane zostanie posiedzenie ZOPI. W/w termin do 21.05.2014 r. uwzględnia w sobie czasookres wykonywania przez ZOPI ŚZMiUW oceny przekazanego opracowania. Za termin wykonania całego przedmiotu zamówienia uznaję przyjęcie opracowania bez zastrzeżeń przez Zespół Opiniowania Projektów Inwestycyjnych przy Świętokrzyskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach Jeżeli przedłużenie terminu oceny opracowania nie jest wynikiem wadliwego wykonania przedmiotu umowy skutek tego stanu nie obciąża Wykonawcy, a przedmiot umowy uważa się za wykonany zgodnie z niniejszą umową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem 30-to dniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1.1. Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przynależnym do właściwej izby samorządu zawodowego; Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.5. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 4 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.5.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.5.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) - Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.5.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5.2. 1.6. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach §8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.