eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Świadczenie usługi nadzoru inwestroskiego w trakcie realizacji zamówienia pn.Budowa hali sportowej w Bezledach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Bartoszyce: Świadczenie usługi nadzoru inwestroskiego w trakcie realizacji zamówienia pn.: Budowa hali sportowej w Bezledach
Numer ogłoszenia: 376896 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288938 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 77 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestroskiego w trakcie realizacji zamówienia pn.: Budowa hali sportowej w Bezledach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zamówienia pn.: Budowa hali sportowej w Bezledach, w następujących specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- obowiązki Wykonawcy 4.3.1 Wykonawca zapewni na swój koszt osoby do pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z zakresem określonym w punkcie 4.3.2 SIWZ oraz art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami),w specjalnościach konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4.3.2 Zakres obowiązków Wykonawcyinspektorów nadzoru inwestorskiego: 1) Objęcie przez jednego z inspektorów funkcji koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie. 2) Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. 3) Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę ( Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia-zgody, Zamawiającego), oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5) Udział w protokolarnym przekazywaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych wraz z Zamawiającym. 6) Zaopiniowanie planu BiOZ wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu. 7) Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, ustawą prawo zamówień publicznych, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 8) Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych- informowanie Zamawiającego o problemach. 9) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu- egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 10) Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 11) Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót budowlanych. 12) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót. 13) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanie wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14) Sprawdzanie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie partii materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 15) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych, urządzeń technicznych. 16) Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad)- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 17) Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołów odbiorów robót w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania. 18) Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbiorów robót. 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 21) Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 22) Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń- co jest obowiązkiem Wykonawcy. 23) Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 24) Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 25) Żądanie od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne zawiadamiając Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 26) Inspektor winien sprawdzić zgodność kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę robót z faktycznie wykonanymi robotami. 27) W przypadku nie wywiązania się z obowiązków Wykonawcy, Zamawiający ma prawo na koszt Wykonawcy do udzielenia zlecenia na wykonywanie tych obowiązków innemu Wykonawcy. 28) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonane w sposób wadliwy przez wykonawcę robót budowlanych roboty budowlane. 29) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady spowodowane wdrożeniem wadliwych rozwiązań projektowych oraz zastosowanie wadliwej technologii robót budowlanych jeżeli te rozwiązania są rozwiązaniami innymi niż przewidziane w dokumentacji projektowej a wykonano je bez zgody autora projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57766,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101475,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144771,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.