eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (nr ref. ZP/18/2014)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Kraków: Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (nr ref. ZP/18/2014)
Numer ogłoszenia: 376522 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221769 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724, ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki (nr ref. ZP/18/2014).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia oraz materiałów jednorazowego użytku Służby Łączności i Informatyki: Zadanie nr 1 - Wyposażenie I; Zadanie nr 2 - Wyposażenie II; Zadanie nr 3 - Wyposażenie III; Zadanie nr 4 - Wyposażenie IV; Zadanie nr 5 - Wyposażenie V; Zadanie nr 6 - Wyposażenie VI; Zadanie nr 7 - Materiały jednorazowego użytku. 2)Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 3)Cena jednostkowa zamawianego sprzętu/ wyrobu/ materiału musi być niższa od kwoty 3 500,00 zł brutto. 4)Dostarczony sprzęt będzie oznakowany kodem kreskowym, zgodnie z: Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (poz. 11) oraz dodatkowo w odniesieniu do sprzętu informatyki zgodnie z Wymaganiami w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczanego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi załącznik nr 1 do OPZ:a)Wykonawca jest zobowiązany - zgodnie z zasadami, o których mowa w ww. Wytycznych - do opracowania Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do OPZ; b) w Karcie wyrobu Wykonawca umieści numery GTIN i dane uzupełniające wyrobu w całej hierarchii opakowań handlowych; c) Karta wyrobu zostanie przekazana do Odbiorcy najpóźniej 14 dni roboczych przed dostawą; d) Odbiorca dokonuje oceny właściwego, zgodnego z dokumentacją oznakowania wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę; e) Odbiorca odmówi przyjęcia towaru, jeżeli oznaczenia wyrobu/opakowań w kodzie kreskowym: nie są zgodne z zasadami określonymi w ww. Wytycznych oraz Wymaganiach; nie są zgodne z zasadami systemu GS1; są nadrukowane nieczytelnie i umieszczone w sposób uniemożliwiający ich wykorzystanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Wyposażenie V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMTIME, ul. Conrada 8/15, 01-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48402,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80122,20

  • Oferta z najniższą ceną: 57768,98 / Oferta z najwyższą ceną: 80122,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wyposażenie VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMTIME, ul. Conrada 8/15, 01-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191240,40

  • Oferta z najniższą ceną: 158363,93 / Oferta z najwyższą ceną: 191240,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.