eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376353 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Przemyśl: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
Należy wskazać projekt/program: Kształcenie zawodowe szansą dla Ciebie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335066 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 350166 - 2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych, krajowy numer identyfikacyjny 65097613700000, ul. ul. Bakończycka  11, 37700   Przemyśl, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486, e-mail dyrektor@zsu-hig.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsu-hig.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część I Dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz sprzętu biurowego: 1. Laserowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka 2. Laserowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 sztuka 3. Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką A4 - 3 sztuki 4. Komputer typ 1 - 18 sztuk 5. Monitor - 30 sztuk 6. Tablet graficzny - 3 sztuki 7. Komputer typ 2 - 12 sztuk 8. Ekran rozwijalny (elektryczny) - 10 sztuk 9. Projektor multimedialny - 9 sztuk 10. Zestaw montażowy do projektora - 1 sztuka 11. Komputer przenośny - 16 sztuk 12. Wizualizer - 1 sztuka 13. Zestaw głośników komputerowych - 1 sztuka 14. Zestaw nagłaśniający dla przewodnika turystycznego - 1 sztuka 15. Niszczarka do papieru typ 1- 1 sztuka 16. Niszczarka do papieru typ 2- 1 sztuka 17. Bindownica typ 1 - 1 sztuka 18. Bindownica typ 2- 1 sztuka 19. Gilotyna typ 1 - 1 sztuka 20. Gilotyna typ 2 - 1 sztuka 21. Tablica Flipchart - 5 sztuk 22. Aparat telefoniczny z faxem 23. Zasilacz awaryjny UPS - 1 sztuka 24. Przełącznik desktopowy - 1 sztuka Część II Oprogramowanie 1. Pakiet biurowy - 30 sztuk 2. Program do obsługi biur turystycznych wspomagającego proces edukacyjny dotyczący nauki sprzedaży produktów i świadczonych usług oraz wspierający zarządzanie działalnością turystyczną - sztuk 1 3. Oprogramowanie do montażu dźwięku i video - sztuk 16 Część III Dostawa serwera 1. Dostawa i skonfigurowanie serwera z systemem operacyjnym oraz z zainstalowaną i skonfigurowaną platformą Moodle - sztuk 1. 2. Zasilacz awaryjny UPS do serwera -sztuk 1


II.4) Główny kod CPV: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami
Dodatkowe kody CPV:32322000-6, 48000000-8, 30190000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część I 30 dni Część II 15 dni Część III 15 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz sprzętu biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INFORES POBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa,  ,  ul. Mickiewicza 4,  37-700,  Przemyśl,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 171460.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INFORES POBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa,  ,  ul. Mickiewicza 4,  37-700,  Przemyśl,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 16900.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa serwera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INFORES POBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa,  ,  ul. Mickiewicza 4,  37-700,  Przemyśl,  kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 10480.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Wykonawca w ramach I części zamówienia dostarczy dodatkowo 8 szt. zestawów montażowych do projektora, szczegółowo opisanych w załączniku nr 6.1 pkt 10 SIWZ


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na oszczędności wynikające z procedur przetargowych Zamawiający zakupi dodatkowo 8 zestawów montażowych do projektorów, co pozwoli mu zamontować wszystkie zakupione w ramach przetargu projektory. Jest to zakup niezbędny, który Zamawiający w przypadku braku wystarczających środków finansowych w projekcie, musiałby ponieść w późniejszym czasie z środków własnych.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.