Ogłoszenie nr 376353 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Przemyśl: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Kształcenie zawodowe szansą dla Ciebie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335066 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 350166 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych, krajowy numer identyfikacyjny
65097613700000, ul.
ul. Bakończycka
11,
37700
Przemyśl, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
0-16 6788486, faks
0-16 6788486, e-mail
dyrektor@zsu-hig.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsu-hig.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i urządzeń biurowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część I Dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz sprzętu biurowego: 1. Laserowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka 2. Laserowe, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 sztuka 3. Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką A4 - 3 sztuki 4. Komputer typ 1 - 18 sztuk 5. Monitor - 30 sztuk 6. Tablet graficzny - 3 sztuki 7. Komputer typ 2 - 12 sztuk 8. Ekran rozwijalny (elektryczny) - 10 sztuk 9. Projektor multimedialny - 9 sztuk 10. Zestaw montażowy do projektora - 1 sztuka 11. Komputer przenośny - 16 sztuk 12. Wizualizer - 1 sztuka 13. Zestaw głośników komputerowych - 1 sztuka 14. Zestaw nagłaśniający dla przewodnika turystycznego - 1 sztuka 15. Niszczarka do papieru typ 1- 1 sztuka 16. Niszczarka do papieru typ 2- 1 sztuka 17. Bindownica typ 1 - 1 sztuka 18. Bindownica typ 2- 1 sztuka 19. Gilotyna typ 1 - 1 sztuka 20. Gilotyna typ 2 - 1 sztuka 21. Tablica Flipchart - 5 sztuk 22. Aparat telefoniczny z faxem 23. Zasilacz awaryjny UPS - 1 sztuka 24. Przełącznik desktopowy - 1 sztuka Część II Oprogramowanie 1. Pakiet biurowy - 30 sztuk 2. Program do obsługi biur turystycznych wspomagającego proces edukacyjny dotyczący nauki sprzedaży produktów i świadczonych usług oraz wspierający zarządzanie działalnością turystyczną - sztuk 1 3. Oprogramowanie do montażu dźwięku i video - sztuk 16 Część III Dostawa serwera 1. Dostawa i skonfigurowanie serwera z systemem operacyjnym oraz z zainstalowaną i skonfigurowaną platformą Moodle - sztuk 1. 2. Zasilacz awaryjny UPS do serwera -sztuk 1
II.4) Główny kod CPV:
30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami
Dodatkowe kody CPV:32322000-6,
48000000-8,
30190000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część I 30 dni
Część II 15 dni
Część III 15 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz sprzętu biurowego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: INFORES POBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa,
,
ul. Mickiewicza 4,
37-700,
Przemyśl, kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa oprogramowania |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: INFORES POBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa,
,
ul. Mickiewicza 4,
37-700,
Przemyśl, kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa serwera |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: INFORES POBO Sp. z o.o. Spółka komandytowa,
,
ul. Mickiewicza 4,
37-700,
Przemyśl, kraj/woj.
podkarpackie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonawca w ramach I części zamówienia dostarczy dodatkowo 8 szt. zestawów montażowych do projektora, szczegółowo opisanych w załączniku nr 6.1 pkt 10 SIWZ
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na oszczędności wynikające z procedur przetargowych Zamawiający zakupi dodatkowo 8 zestawów montażowych do projektorów, co pozwoli mu zamontować wszystkie zakupione w ramach przetargu projektory. Jest to zakup niezbędny, który Zamawiający w przypadku braku wystarczających środków finansowych w projekcie, musiałby ponieść w późniejszym czasie z środków własnych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla szkół podstawowych w Michalowie, Rachaniach i Wożuczynie zgodnie z realizacją projektu: "Programy rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Rachanie
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa drobnego sprzętu informatyki i materiałów jednorazowego użytku do sprzętu informatyki oraz akcesoriów do sprzętu informatyki, tj.: podstawek pod notebooki na biurko - 5 części.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.