eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zamówienie "z wolnej ręki" do postępowania pn. "Konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2016 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 376008 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Bytom: Zamówienie "z wolnej ręki" do postępowania pn. "Konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2016 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia  35, 41902   Bytom, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 969 700, faks 323 969 702, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie "z wolnej ręki" do postępowania pn. "Konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2016 r."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DNP.271.1.19.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.W zakres niniejszego zamówienia wchodzi bieżąca konserwacja, naprawy urządzeń sygnalizacyjnych oraz usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych i wymiana zużytych elementów. 2.Prace wchodzące w zakres bieżącej konserwacji urządzeń sygnalizacyjnych zostały wyszczególnione opisie przedmiotu zamówienia (cz. I pkt 1 ppkt 1-23), stanowiącym Załącznik Nr 2 do umowy. 3.Usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych, wymiana zużytych elementów i modernizacja, odbywać się będzie na podstawie protokołów przekazania robót. 4. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do usunięcia awarii sygnalizacji (tj. podjąć czynności naprawcze na obiekcie) w czasie nie dłuższym niż 60 minut od powiadomienia przez Zamawiającego lub Policję. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny do kontaktu z Zamawiającym (również w niedziele, święta i dni wolne od pracy). W sytuacjach zniszczenia mienia komunalnego (konieczności wymiany elementów sygnalizacji) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy obiektu po uprzedniej konsultacji Zamawiającym. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustawienia - montażu aktywnych słupków przeszkodowych U-5a podświetlanych źródłem światła LED i aktywnych znaków C-9 (600) LED wymienionych w Tabeli 2 w poz. 187 i 188 poza strefą obiektów wymienionych w załączniku nr 5 do zaproszenia do negocjacji. 6. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zasad i warunków umieszczania znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określonych w załączniku nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232200-2
Dodatkowe kody CPV: 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT657604.46
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Inżynierii Ruchu W. Sylwestrzak i s-ka,  info@zir.com.pl,  ul. Przemysłowa 7 ,  41-902,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 777862.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  "z wolnej ręki"  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn."Konserwacja, naprawy i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Bytomia w 2016 r. (okres realizacji od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.)"; w dniu 06.11.2015 r. zawarto umowę nr 22/B/PN/U/2015 z Zakładem Inżynierii Ruchu W. Sylwestrzak i s-ka z siedzibą w 41-902 Bytomiu przy ul. Przemysłowej 7. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego została przewidziana w cz. XX SIWZ oraz sekcji VI.3.) Ogłoszenia o zamówieniu nr DUUE 2015/S 178-323793 r. z dnia 15.09.2015 r. Wszystkie przesłanki prawne dotyczące możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, określone w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. zostały spełnione tzn.: ? od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął 3-letni okres; ? zamówienie zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, ? zamówienie uzupełniające jest pierwszym zamówieniem do umowy podstawowej, ? wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 49,99 % wartości zamówienia podstawowego; ? zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu usług tożsamych rodzajowo z usługami realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego; ? zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu; ? zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.