To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375993 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Pątnów: Dostawa sprzętu informatycznego dla Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuNowoczesna edukacja w gminie Pątnów
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339957
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342454
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pątnów, krajowy numer identyfikacyjny
73093471400000, ul.
,
98335
Pątnów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 865 220, faks
438 865 250, e-mail
dorotakula@patnow.pl
Adres strony internetowej (URL): patnow.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego dla Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pątnów. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I URZĄDZENIA SIECIOWE 1. urządzenie sieciowe, przełącznik zarządzalny z obsługą POE - urządzenie do konfiguracji V-Lanów - SZT. 3 2. ruter z wbudowanymi lub zewn. modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - urządzenie sieciowe do łączenia różnych sieci komp. i bloków. treści niepożądanych. Wbudowany firewall. Konfiguracja VLAN oraz obsługa wielu LAN i WLAN - SZT. 3 3. punkt dostępowy - propagacja sygnału wi-fi - SZT. 12 4. zasilacz UPS - SZT. 6 5. serwer plików NAS - urządzenie do składowania danych - 4 dyskowy 2 TB - SZT. 3 6. usługa instalacji wraz z okablowaniem i akcesoriami - SZT. 3 Część II KLIMATYZATORY 1. klimatyzator dla zapewnienia odpowiednich warunków pracy dla infrastruktury sieciowej - SZT. 3 2. montaż, instalacja i konfiguracja - SZT. 3 Część III KOMPUTERY PRZENOŚNE I POZOSTAŁE AKCESORIA 1. przenośny komputer dla nauczyciela, wraz z oprogramowaniem i systemem operacyjnym - SZT. 12 2. przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem i systemem operacyjnym - SZT. 75 3. dedykowane urządzenie do ładowania komputerów - szafka mobilna na 25 laptopów - SZT. 3 4. sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - drukowanie, kopiowanie i skanowanie - SZT. 3 5. drukarka 3D - SZT. 3 6. instalacja oraz konfiguracja oprogramowania - SZT. 3 Część IV TABLICE I POZOSTAŁE AKCESORIA 1. projektor multimedialny wraz z ekranem projekcyjnym ze statywem oraz zestawem głośników - SZT. 3 2. wizualizer - SZT. 6 3. tablica interaktywna z projektorem o ultrakrótkiej ogniskowej wraz z uchwytem - SZT. 6 4. system do zbierania i analizowania odpowiedzi - radiowy na 25 ucz. - SZT. 3 5. montaż, instalacja oraz konfiguracja - SZT. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 4 do SIWZ. Okres gwarancji dla poszczególnych elementów wyposażenia określony w załączniku nr 4 do SIWZ należy traktować jako okres minimalny i wynosi on 24 miesiące. Wykonawca w ofercie może określić dłuższy okres gwarancji, przy czym maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 60 miesięcy. W przypadku udzielenia w ofercie gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający będzie przyznawał punkty jedynie za okres do 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu dostawy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30230000-0,
48000000-8,
39717200-3,
45331220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Tablice i pozostałe akcesoria |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73062,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.