To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375852 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Kielce: Bieżąca eksploatacja zbiorników wodnych: Rejów i Starachowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353245 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357683 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
368886031300, ul.
Witosa
86,
25561
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
+48413340105 wew. 209, 309, faks
+48413340105 wew. 409, e-mail
zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżąca eksploatacja zbiorników wodnych: Rejów i Starachowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ŚZMiUW.NO.NZ.2620.27.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca eksploatacja zbiorników wodnych: Rejów i Starachowice 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej eksploatacji dwóch zbiorników wodnych na terenie województwa świętokrzyskiego zlokalizowanych w zlewni rzeki Kamiennej. a) przez eksploatację zbiornika rozumie się m.in.: - prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą przez 24 godz/dobę (w tym utrzymywanie wymaganego poziomu piętrzenia), - prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika (dziennik gospodarowania wodą), - utrzymanie w stałej gotowości i sprawności technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne. - nadzorujący eksploatację (osoba z uprawnieniami budowlanymi) w m-cu październiku dokona oceny rocznej zbiorników zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. 2.1. zbiornik Rejów (gm. Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie) 2.1.1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2.1.2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie : a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją eksploatacji zbiornika, b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji obsługi oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie wymaganej dokumentacji zbiornika jak niżej : - prowadzenie książki utrzymania budowli piętrzących, - prowadzenie dziennika gospodarowania wodą - prowadzenie dziennika pomiarów piezometrów szt. 9 i pomiaru wody z drenażu, - prowadzenie dziennika obserwacji reperów wraz z pomiarem. e) informowanie UMiG w Wąchocku o przekroczonych przepływach (zwiększenia lub zmniejszenia piętrzenia o 20 cm od NPP), f) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi, g) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, h) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach (lub następcą prawnym), który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach, a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcji eksploatacji i przesłanych pismach, i) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, j) zabezpieczenie powierzchni do składowania elementów o dużych wymiarach (np. szandory) 2.1.3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 2.1.4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 2.1.5) Wszelkie szkody wynikające z niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 2.1.6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 2.1.7) - - zakres i terminy prac konserwacyjnych a. Malowanie elementów metalowych przy jazie (obudowa mechanizmu wyciągowego, wyciągarka wraz z kratami) i przy upuście dennym - 1 raz w roku w okresie letnim, b. Powlekanie smarami elementów mechanicznych jazu co najmniej raz w miesiącu c. Wykoszenie skarp zapory ziemnej oraz pasa pomiędzy płytą wypadową jazu a drogą i przy niecce wypadowej upustu dennego (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - działem TT), d. Wykoszenie skarp rzeki poniżej jazu oraz skarp i dna kanału odpływowego z upustu dennego do miejsca ich połączenia tj. km 1+250 o pow. 0,25 ha - (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym- działem TT); e. Oczyszczenie z roślinności ubezpieczeń betonowych (zapory, upustu dennego, prawej skarpy czaszy zbiornika, odpływu od jazu i upustu dennego) - na bieżąco, f. Usunięcie z płyty wypadowej jazu oraz niecki wypadowej upustu dennego zanieczyszczeń tj. gałęzi, śmieci - na dł. 120 mb - w zależności od potrzeb, g. Likwidacja niewielkich przetamowań na odpływach - w zależności od potrzeb /do miejsca ich połączenia tj. km 1+250/. h. Wycinka krzaków na odpływach - w zależności od potrzeb - ca 0,2 ha, (rzeka poniżej jazu oraz kanał odpływowy z upustu dennego do miejsca ich połączenia); i. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 2.2. zbiornik Starachowice (gm. Starachowice, woj. świętokrzyskie) 2.2.1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w "Karcie informacyjnej zbiornika" dołączonej do niniejszej specyfikacji. 2.2.2) Do obowiązków prowadzącego czynności wymienione w przedmiocie zamówienia będzie : a) prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą zbiornika z 2009r. b) utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (smarowania itp.) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie itp.) w tym zakupu niezbędnych materiałów. Zakres konserwacji wynika z instrukcji obsługi oraz podany jest w karcie informacyjnej zbiornika, d) prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, e) informowanie obsługi zbiornika w Brodach i w Wąchocku o przekroczonych przepływach, f) zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, którzy zapewnią właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego i powodzi, g) udział w przeglądach zbiornika osoby obsługującej oraz osoby nadzorującej - odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia, h) utrzymywanie stałego kontaktu ze Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach (lub następcą prawnym), który należy informować o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcjach eksploatacji, i) w razie alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika powinien zgłosić się na żądanie zamawiającego w ciągu 4 godz. od chwili zawiadomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, j) współpraca z innymi użytkownikami urządzeń hydrotechnicznych głównie właścicielem MEW w celu zapewnienia bezpieczeństwa zbiornika, 2.2.3) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu potrzebnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (dot. materiałów, smarów, olejów do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu). 2.2.4) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Osoby zatrudnione do obsługi urządzeń piętrzących powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość zatrudnionych osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy do danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba). 2.2.5) Wszelkie szkody wynikające na skutek niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Eksploatator. 2.2.6) zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP z uwagi na specyfikę zbiornika wraz ze wszystkimi urządzeniami z nim związanymi. 2.2.7. zakres i terminy prac konserwacyjnych: a. Smarowanie urządzeń wyciągowych zamknięć jazu - raz w miesiącu, b. Malowaniu konstrukcji metalowych jazu - okresie letnim, c. Usuwaniu zanieczyszczeń gromadzących się na zamknięciach jazu (śmieci, gałęzie itp.) - na bieżąco, d. Odkuwaniu lodu wzdłuż obrysu zamknięć jazu oraz w okolicy łaty wodowskazowej - na bieżąco w sezonie zimowym, e. Zabezpieczanie środkami impregnującymi przed gniciem szandorów remontowych, f. Wykaszanie skarp zapory czołowej i terenu w obrębie jazu i upustu dennego - (minimum trzykrotne koszenie w terminie od początku miesiąca maja do końca października - terminy koszenia uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym - działem TT), g. Wykaszanie wylotu z upustu dennego - na bieżąco. 2.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać: o na warunkach określonych niniejszą SIWZ o wzorem umowy oraz zgodnie z: o warunkami Zamawiającego o Kartami informacyjnymi zbiorników stanowiącymi załącznik do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika) o obowiązującymi przepisami BHP; o warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; o polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, o przepisami prawa budowlanego. 2.4 Do zakresu zamówienia należy również wykonywanie prac konserwacyjnych wyszczególnionych w kartach informacyjnych zbiorników stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla danego zbiornika). 2.5 Wymaga się od Wykonawcy stałej dyspozycyjności przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godziny na dobę w związku z czym bezwzględnie wymaga się aby Wykonawca posiadał taki skład osobowy, który pozwoli na stały nadzór poszczególnych zbiorników. Ponadto po przekroczeniu stanu ostrzegawczego, w przypadku zagrożenia powodziowego lub w czasie lokalnych podtopień Wykonawca zobowiązany jest do obserwowania stanu wody na zbiornikach wodnych i odcinkach rzek bezpośrednio poniżej i powyżej przedmiotowych zbiorników oraz bieżące meldowanie o przepływach wód. W przypadku prowadzenia remontu, odbudowy lub innych robót na w/w zbiornikach Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z wykonawca robót budowlanych zakresu prowadzenia gospodarki wodnej i obsługi danego zbiornika. Powyższe oznacza, że każdy z w/w zbiorników wodnych winna nieprzerwanie "obsługiwać´ co najmniej jedna osoba posiadająca stosowną do wykonywania tych czynności wiedzę i umiejętności (zarówno w okresie zagrożenia powodziowego , o którym mowa wyżej jak również w normalnych warunkach eksploatacji). Zamawiający będzie wykonywał szczegółowe kontrole w zakresie spełnienia tego wymogu. W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wykonawcy imiennej listy tych osób. Nie dopuszcza się, aby jedna osoba obsługiwała więcej niż jeden z w/w zbiorników wodnych. W przypadku alarmu przeciwpowodziowego Wykonawca winien być w stałej dyspozycji Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach, tel. (041) 342 11 10, (041) 342 16 88 oraz być w kontakcie z Powiatowymi Zespołami Reagowania Kryzysowego, z Urzędami Gmin i Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW w Kielcach. 2.6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.6.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na pełny wymiar etatu osób: a) które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. sprawować stały dozór na poszczególnych zbiornikach , co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą, 2.6.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę dotyczą w szczególności: sprawowania stałego dozoru na poszczególnych obiektach, co najmniej w zakresie: - prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą - prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą, a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przed-stawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.6.2 lit "b" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71311100-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT142365.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy Biesak w Kielcach
- Likwidacja wyniesionych skrzyżowań z regulacją studzienek na drodze wojewódzkiej nr 973 w m. Busko - Zdrój
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Pińczowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
- Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukarskich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych dla uczestników projektu pn. "Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro" z ŚWK OHP w Kielcach"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.