eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2016/2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375288 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Wieliczka: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2016/2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349410 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351351 - 2016, 351385 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny 12139884200000, ul. ul. Limanowskiego  32, 32020   Wieliczka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 250 11 90, 278 20 10, faks 12 278 20 10, e-mail tkuchnia@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): www.gzd.wieliczka.eu
Adres profilu: http://bip.malopolska.pl/gzdrog,m,287386,2016.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2016/2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GZD 7021.11/ z /część I, część II, część III /16/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00-3 - Usługi sprzątania ulic 2. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka w sezonie zimowym 2016/2017. Szczegółowy zakres prowadzenia zimowego utrzymania dróg wraz z kolejnością ich odśnieżania na terenie Miasta i Gminy Wieliczka 2016/2017 został szczegółowo opisany w załącznikach B, C, D do SIWZ (Część I - ok. 65 117mb, Część II - ok. 55 482mb, Część III - ok. 54 215mb). Znaczna część dróg gminnych na terenie Gminy Wieliczka jest zlokalizowana w terenie pagórkowatym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności odśnieżania dróg w trakcie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1) Dyżur dobowy (dyżur bierny) - zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg - brak działania sprzętu na drogach; 3.2) Akcja dobowa (dyżur czynny) - od momentu stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi. Akcja dobowa (dyżur czynny) prowadzona będzie od godziny 6:00 pierwszego dnia do godziny 6:00 następnego dnia. 3.3) Akcja dobowa (dyżur czynny) liczony jest od momentu rozpoczęcia pracy sprzętu. 3.4) Rozpoczęcie prowadzenia zimowego utrzymania (dyżur bierny lub akcja dobowa- dyżur czynny) wyznaczy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego z wyprzedzeniem 4 godz. Wyznaczenie nastąpi telefonicznie lub za pomocą SMS. 3.5) W przypadku ustabilizowania warunków pogodowych nie wymagających prac, Zamawiający ma prawo zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za okres ten nie przysługuje wynagrodzenie. Upoważniony przedstawiciel Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce może zawiesić prowadzenie dyżurów dobowych. Zawieszenie dyżurów nastąpi z wyprzedzeniem 4 godz. telefonicznie lub za pomocą SMS. Ponowne rozpoczęcie prowadzenia zimowego utrzymania (dyżur bierny lub akcja dobowa- dyżur czynny) po ich zawieszeniu następuje na zasadach określonych w pkt 3.4 Wykonawca jest zobowiązany w ciągu max 4 godzin osiągnąć pełną gotowość do pracy i rozpocząć (uruchomić) prowadzenie zimowego utrzymania (dyżur bierny lub akcja dobowa-dyżur czynny). 3.6) Skrócenie czasu rozpoczęcia (uruchomienia) akcji dobowej (dyżuru czynnego) do 1 godziny od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, będzie punktowane 40 pkt w ramach kryterium oceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o przyjęciu powiadomienia o rozpoczęciu akcji dobowej (dyżuru czynnego) telefonicznie lub SMS. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę zadeklarowanego skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżur czynny) do 1 godziny od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą SMS, Wykonawcy zostanie naliczona kara w wysokości 300 zł brutto za każde niedotrzymanie skrócenia rozpoczęcia akcji dobowej (dyżuru czynnego. 3.7) W przypadku "awaryjnego wyjazdu" Wykonawcy (tzn. jednorazowego wyjazdu w trakcie dyżuru dobowego biernego, na wezwanie służb porządkowych np. Policji, Straży Miejskiej lub koordynatora z ramienia Zamawiającego, w celu odśnieżania dróg, posypania, usunięcia gołoledzi itp. Zamawiający zażąda potwierdzenia wykonanych czynności przez wskazaną służbę porządkową lub przedstawiciela zamawiającego i dopiero po otrzymaniu pozytywnej informacji uwzględni przeprowadzenie akcji dobowej (dyżuru czynnego). 3.8) W przypadku, o którym mowa w pkt 3.7 rozliczenie nastąpi według opisu sposobu wyliczenia ceny za wykonanie usługi: Akcja dobowa (dyżur czynny) podzielona przez ilość km dróg objętych zimowym utrzymaniem w danej części = cena utrzymania 1 km drogi pomnożona przez ilość km wykonanej usługi w czasie awaryjnego wyjazdu. 3.9) Wykonawca każdorazowo do godziny 10:00 dnia następnego zgłosi Zamawiającemu prowadzenie akcji dobowej (dyżuru czynnego) lub wykonania prac w przypadku "awaryjnego wyjazdu". Potwierdzenie tego faktu winno nastąpić za pomocą telefonu, SMS, faksu na nr 12 250 11 90 lub e-mail gzd@wieliczka.eu. Niezgłoszenie powyższego faktu spowoduje nie zaliczenie dyżuru dobowego czynnego lub wyjazdu awaryjnego. 3.10) W przypadku "awaryjnego wyjazdu" Wykonawca zobowiązany jest do uzasadnienia konieczności wykonania prac. Nie zgłoszenie powyższych faktów w terminach i w godzinach podanych jak w pkt 3.9. spowoduje nie zaliczenie akcji dobowej(dyżuru czynnego) lub wyjazdu awaryjnego. 3.11) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych w celu obserwacji sytuacji pogodowej i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni i poboczy oraz posypana na całej długości i szerokości drogi. Ciągła przejezdność dróg musi zostać zachowana. Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych prace należy wykonać według załączonych standardów - załącznik A do SIWZ. Prawo odstąpienia od standardów określonych w zał. A jest możliwe po uzyskaniu na piśmie zgody Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy z dróg określonych w załącznikach B, C, D do SIWZ. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie usunie z jezdni i chodników (dotyczy dróg zgodnie z wykazem) nadmiar materiału stosowanego do posypywania i uporządkuje obszar wykonywanych prac. 3.12) Rozliczenie prac będzie następować miesięcznie jako suma: - liczby dni Akcji dobowej (dyżur czynny) x cena kompletnej Akcji dobowej (dyżur czynny), - liczby dni dyżurów dobowych (dyżur bierny) x cena dyżuru dobowego (dyżur bierny) Akcja dobowa (dyżur czynny) liczony jest od momentu rozpoczęcia pracy sprzętu. Jeżeli Akcja dobowa (dyżur czynny) nie zostanie uruchomiona wówczas wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 3.13) Wykonawca może zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobyć wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany jest do utworzenia bazy na terenie której składowane będą materiały niezbędne do prowadzenia zimowego utrzymania dróg gminnych oraz na terenie której będzie znajdował się sprzęt Wykonawcy, w gotowości do przeprowadzenia akcji czynnej. Baza ta będzie utworzona w miejscowości należącej do Gminy Wieliczka na terenie której będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg gminnych lub na terenie innej miejscowości ale w odległości nie większej niż 10 km (w linii prostej) od granicy Gminy na terenie której będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg gminnych. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy złożyć Zamawiającemu oświadczenie o utworzeniu lub posiadaniu bazy, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.14) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych wykonawca winien zabezpieczyć ciężki specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. 3.15) Podczas trwania akcji dobowej czynnej, Zamawiający wymaga pracy w pełni sprawnego sprzętu zgłoszonego do realizacji zamówienia. Do posypywania dróg mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). 3.16) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie posiadał zaświadczenie potwierdzające zgłoszenie przez przedsiębiorcę prowadzenia przewozów drogowych jako działalności pomocniczej w stosunku do jego podstawowej działalności gospodarczej o którym mowa w art 33 ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001r.o transporcie drogowym (Dz.U z 2013r poz 1414 z późn. zm ), - lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego o którym mowa w art 5 ust 1 ustawy, - lub licencję obejmującą zakresem przewóz drogowy rzeczy a w odniesieniu do podmiotów zagranicznych dokument równoważny, zgodnie z art. 2 ww. ustawy - dotyczące przewozu rzeczy. Opisany dokument wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, pod rygorem nie podpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.17) Zamawiający wymaga, a wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na okres co najmniej realizacji przedmiotu zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do dnia 29.04.2017 r. osób wykonujących czynności w zakresie kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wieliczka - dla każdej części zamówienia oddzielnie (W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza aby np. w dwóch, lub w trzech częściach pracowała ta sama osoba wykonująca czynności w zakresie kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wieliczka). Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga a wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się do przedłożenia przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, że osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Wieliczka są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, lub inny dokument potwierdzający ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę np. druk RCA. W zakresie wrażliwych danych osobowych dokumenty winny być zanonimizowane. Nieprzedłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w/w oświadczenia w terminie wskazanym przez zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w niniejszym punkcie. W przypadku niespełnienia w/w wymagań Zamawiającego Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się na rzecz Zamawiającego zapłacić karę umowną w wysokości 2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu zamawiającemu oświadczenia lub innego dokumentu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90611000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT194310.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WIK-POL Usługi Transportowe Roboty Ziemno-Drogowe,  marzenawww@o2.pl,  Sułów 136,  32-020,  Wieliczka,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327888.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327888.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327888.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT241500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ANBUD Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Zyguła,  anbud451@wp.pl,  Trąbki 451,  32-020,  Wieliczka,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284040.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284040.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część III
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT267790.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Transportowo-Drogowa Rokosz Andrzej,  ,  Wierzbanowa 141,  32-412,  Wiśniowa,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 316051.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316051.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316051.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.