eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 375252 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej, (ZP -4 -72 -U- MOPS -2014) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje - usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujące przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów , w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. ( Dz. U. z 2012r. , poz. 1529), w tym świadczenie powszechnych usług pocztowych. 3. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g oznaczają: a) przesyłki zwykłe- nierejestrowane w obrocie krajowym i zagranicznym (niebędące przesyłkami najszybszej kategorii), b) przesyłki zwykłe priorytetowe- przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, c) przesyłki polecone- przesyłki rejestrowane przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą , ubytkiem, zawartości i uszkodzeniem. d) przesyłki polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane w najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą , ubytkiem, zawartości i uszkodzeniem e) przesyłki polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, f) przesyłki polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)- przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym, 3.1. Gabaryt przesyłek: Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: - MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, - MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: - MINIMUM- jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - MAKSIMUM - suma długości , szerokości i wysokości ( grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów ( długość) nie może przekroczyć 600 mm. 4. Paczki pocztowe będące przedmiotem zamówienia oznaczają 4.1 paczki pocztowe do 10 000g ( gabaryt A i B): a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii c) pobraniowe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ( za pobraniem opłaty) d) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru-(ZPO) 4.1. 1. Gabaryt paczek: Gabaryt A to paczki o wymiarach Paczki o wymiarach - MINIMUM- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x 140 mm, - MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : długość 600mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. Gabaryt B to paczki o wymiarach: Paczki o wymiarach : - MINIMUM: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, - MAKSIMUM: suma długości największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm. 4.2 Paczki pocztowe o wadze od 10 000 do 20 000g ( Gabaryt A i B) a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii c) pobraniowe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii ( za pobraniem opłaty) d) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru-(ZPO) 4.2.1 Gabaryt A to paczki o wymiarach Paczki o wymiarach - MINIMUM- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 150 x 200 mm, - MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. Gabaryt B to paczki o wymiarach: Paczki o wymiarach : - MINIMUM: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, - MAKSIMUM: suma długości największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500mm. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania poczty przychodzącej i zwrotów ( pięć razy w tygodniu) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-10.00, do każdorazowej siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanej w Dąbrowie Górniczej obecnie przy ul. Skibińskiego 1. Ze względu na planowaną zmianę miejsca siedziby MOPS w 2015r. , Wykonawca będzie realizował zamówienie w opisany sposób do nowej siedziby na ul. Piłsudskiego 2 w Dąbrowie Górniczej. Nadmienia się ,że zarówno obecne miejsce jak i planowane nowe miejsce po przeniesieniu znajdować się będzie w odległości nie większej niż 5 km od Centrum Miasta rozumianego jako siedziba Pałacu Kultury Zagłębia. 6. Nadawanie przesyłek pocztowych będzie następowało przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, którego placówka (obsługa klienta) musi znajdować się na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Przesyłki będą przyjmowane przez upoważnionego pracownika Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. 7. Przesyłki listowe oraz paczki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym. 8. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej wagowej. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie książki nadawczej listów poleconych w następujący sposób: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek według poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.9. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki.10. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy bez porozumienia pisemnego dokonanego z Zamawiającym.11. W ramach świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek listowych rejestrowanych za zwrotnym poświadczeniem odbioru, Wykonawca będzie realizował doręczanie przesyłek zgodnie z zachowaniem zasad i terminów określonych w szczególności w Kpa (art. 39-49). 12. Realizacja doręczenia przesyłek o której mowa w pkt 11 ma również zastosowanie do trybów doręczeń określonych w przepisach procedury cywilnej (Kpc) oraz procedury karnej (Kpk).13. Wykonawca w celu potwierdzenia przyjęcia przesyłek w ramach zawartej umowy będzie nanosił własne znaki (np. odcisk datownika), a oznaczenie dotyczące opłaty oraz identyfikacji umowy będzie nanosił Zamawiający na kopercie w miejscu opłaty pocztowej według wzoru wskazanego przez Wykonawcę. 14. Wykonawca zapewni punkty odbioru niedoręczonych przesyłek (awizowanych) na terenie każdej gminy w kraju.15. Wykonawca zapewni Zamawiającemu nadawanie przesyłek pocztowych w jednostce organizacyjnej wyznaczonej przez Operatora (Wykonawcę) na terenie Dąbrowy Górniczej. umiejscowionej w odległości nie większej niż 2 km od Centrum Miasta Dąbrowa Górnicza (tj. od Pałacu Kultury Zagłębia, ul. Plac Wolności 1) w godzinach od (8.00- 17.00). 16. Wykonawca zapewni odbiór przesyłek awizowanych klientom MOPS w jednostce organizacyjnej wyznaczonej przez Operatora (Wykonawcę) na terenie Dąbrowy Górniczej. umiejscowionej w odległości nie większej niż 2 km od Centrum Miasta Dąbrowa Górnicza (tj. od Pałacu Kultury Zagłębia, ul. Plac Wolności 1) 17. Usługi świadczone przez Wykonawcę powinny spełniać warunki skutecznego i prawidłowego doręczenia postawione w Kodeksie postępowania cywilnego, Kodeksie postępowania karnego i Kodeksie postępowania administracyjnego oraz spełniać warunki skutecznego doręczenia w postępowaniach prowadzonych przez sądy administracyjne, cywilne oraz karne. Ze względu na charakterystykę działalności Zamawiającego polegającej na konieczności stosowania przy doręczeniach przepisów Kpa i Kpc - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wysyłania i wywarcia skutku określonego w art. 57 §5 pkt 2 Kpa wskazanych przez Zamawiającego przesyłek, które szacuje się na około 25 % całkowitej ilości wysyłanych przesyłek. 18. Druk Potwierdzenie odbioru ma spełniać odpowiednie wymagania, tak aby wywrzeć skutki doręczenia określone w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ), Kodeksu postępowania cywilnego oraz Kodeks postępowania karnego. 19. Określone w kalkulacji cenowej - (załącznik nr 6 do SIWZ i umowy) ilości i rodzaje przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe (orientacyjne) - wyliczone w oparciu o dotychczasowe ilości i rodzaje realizowanych przesyłek i mogą one ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Liczby podane w kalkulacji cenowej, są to średnie roczne ilości przesyłek każdego wyszczególnionego rodzaju. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania podanych ilości przesyłek. Faktyczna ilość realizowanych przesyłek będzie zależała tylko i wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 20. Reklamacje z tytułu nie wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz. U z 2013r., poz.1468 ) 21. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w kalkulacji cenowej (niewycenionych) podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczenie Zamawiającemu pisemnie lub e- mailem aktualnego cennika usług. 22. Wykonawca odpowiada za całokształt świadczonych usług oraz za zachowanie zatrudnionego personelu. 23. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy Wykonawcy lub osoby świadczące w jego imieniu usługę, będą przestrzegać pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wykonywanych obowiązków, przestrzegać ochronę danych osobowych w zakresie świadczonej usługi. 24. Zasady korzystania z usług pocztowych oraz odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w niżej wymienionych przepisach (nie wyłączając innych obowiązujących w tej sprawie), których musi w szczególności przestrzegać Wykonawca: 1) Ustawa z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 29 grudnia 2012r., poz. 1529). 2) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267), 3) Rozporządzenie Ministra Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz. U. z 2013r., poz.1468 ), 4) Przepisy wykonawcze do ustawy Prawo pocztowe. 5) Międzynarodowe przepisy pocztowe. 25. Obowiązek posiadania placówki o której mowa w pkt 5 powyżej jak i placówek wskazanych w obszarach miasta o których mowa w pkt XVI przy kryteriach oceny zamówienia, dotyczy konieczności posiadania ich w chwili udzielenia zamówienia jak również utrzymania tychże placówek w całym okresie obowiązywania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej , na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zwanym Prezesem UKE w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r (Dz. U. z 2012r., poz. 1529) zgodnie z art. 6 ww. ustawy. Weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto w skali zamówienia. Z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ). Weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik nr 2 do SIWZ) Weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) Weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) Weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

VII.4.1 Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ- wskazana data podpisania dokumentu). VII.4.2 Wypełniony formularz kalkulacji cenowej (załącznik nr 6 do SIWZ i umowy) VII.4.3 Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli zostało ustanowione) lub do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej), pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty lub oferty i umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. VII.4.4 Dokument - zobowiązanie pisemne innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby i okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument o którym mowa w ust.VI.3.1 wymagany jest w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b z uwzględnieniem art. 26 ust 2e ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość placówek (punktów) w obszarach Gminy Dąbrowa Górnicza, w których klienci MOPS będą mogli odbierać przesyłki awizowane - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a)Zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. b)Zmianę zakresu ilościowo - przedmiotowego, c)W przypadku zmiany przepisów prawa wyznaczających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie trwania niniejszej umowy, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT przy założeniu, iż ceny jednostkowe netto pozostaną niezmienne. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto z załącznika nr 6 kalkulacja cenowa zostaną odpowiednio powiększone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w kalkulacji, maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy, natomiast w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto z załącznika nr 6 kalkulacja cenowa zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w kalkulacji. d)W przypadku zmiany cen jednostkowych brutto w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcę w ofercie (formularz cenowy) w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji wynikających z regulacji prawa, (zmiany obowiązujących cenników zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub przez Prawo Pocztowe) po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentu zatwierdzającego te zmiany i pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Przy czym wartość maksymalna umowy nie ulegnie zwiększeniu. W przypadku braku pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zmiany cennika, umowa ulega rozwiązaniu ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, w którym Wykonawca poinformował Zamawiającego o zmianie cennika. e)Zmianę terminu wykonania zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłową realizację dostarczenia przesyłek pocztowych, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, intensywne, długo utrzymujące się opady deszczu powodujące lokalne podtopienia i zalania. f)Zmianę siedziby Zamawiającego. 1. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Protokół nie jest jednak wzmagany w sytuacji o której mowa w rozdz.. XXX lit. d. Z kolei w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego wystarczające jest jedynie pisemne poinformowanie Wykonawcy o tym fakcie. 2. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnej zawierającej uzasadnienie faktyczne i prawne zmiany, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 54, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 54, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.12.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów na zasobach których, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. VI oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VII.2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być załączone dokumenty i oświadczenia zawarte w rozdz. VII. Przez każdego z Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. VII.2. Oświadczenie wymienione w rozdz. VII.1.1 i VII.2.1 SIWZ winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie na jednym druku przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdz. VII.1.2, VII.1.3, SIWZ - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. Formularz ofertowy wymieniony w rozdz. VII.4.1 (Załącznik Nr 1 do SIWZ) i formularz kalkulacji cenowej rozdz. VII.4.2 (Załącznik nr 6) winien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i przy zawarciu umowy (dotyczy również Spółki Cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum (Wykonawców występujących wspólnie), która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców, czyli zawiera postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy Pzp Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane w art. 366 § 1 Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku, gdy z załączonych do oferty dokumentów nie wynika sposób reprezentacji Wykonawcy, przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu (pełnomocnictwa) z którego wynika uprawnienie osoby lub osób do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w rozdz. VII. 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę potwierdzające odpowiednio, - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII.1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 13. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 297 Kk. W razie stwierdzenia, że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 14. Dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również załączone w formie oryginałów nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego Termin wykonania zamówienia 12 miesięcy tj. Od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. W przypadku wyczerpania się środków zabezpieczonych na ten cel tj. maksymalnej wartości zamówienia umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.