eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 022 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2016 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 375192 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Bartoszyce: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 022 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2016 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338596 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce, krajowy numer identyfikacyjny 53271900000, ul. Plac Zwycięstwa  2, 11200   Bartoszyce, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 12 93, e-mail bartoszyce@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gmina-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 022 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2016 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Bank: a) Udzieli kredytu w okresie od 15 grudnia 2016 r. do 30 grudnia 2016 r w wysokości 1 022 000,00 złotych b) Wyraża zgodę na uruchomienie kredytu w niepełnej wysokości oraz na uruchomienie kredytu w transzach c) W celu uruchomienia kredytu wyraża zgodę na: - przedłożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem opinii RIO o możliwości spłaty kredytu, - przedłożenie oświadczenia Gminy o nie posiadaniu zaległości z tytułu kredytów oraz pożyczek oraz prawidłowej obsługi zadłużenia i w związku z tym nie będzie wymagał przedłożenia opinii banków, d) będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu 2) Zamawiający: a) zaciąga kredyt na okres 85 miesięcy, b) spłaty kapitału będzie dokonywał się w okresach rocznych od 20 grudnia 2017 roku, do 20 grudnia 2023 roku według poniższego harmonogramu - jeżeli spłata przypadnie w dniu wolnym od pracy spłata raty będzie dokonana w kolejnym dniu roboczym: - 20.12.2017 r. - 10 000 zł - 20.12.2018 r. - 10 000 zł - 20.12.2019 r. - 250 000 zł - 20.12.2020 r. - 250 000 zł - 20.12.2021 r. - 200 000 zł - 20.12.2022 r. - 150 000 zł - 20.12.2023 r. - 152 000 zł c) zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kredytu, a także do wykorzystania niższej od określonej w umowie kwoty kredytu bez kosztów obciążających zamawiającego. 3) Oprocentowanie kredytu: a) oparte na stawce WIBOR 3M - odsetki zmienne co 3 miesiące, b) ustalenie dnia notowania WIBOR do naliczenia odsetek na miesiąc kolejny według ustaleń wewnętrznych wykonawcy (z zastrzeżeniem, że WIBOR 3M z okresu nie wcześniejszego niż 30 dni przed okresem obrachunkowym), c) spłata odsetek w okresach miesięcznych, przyjmują, że rok odsetkowy ma 365 dni, d) zmiana oprocentowania co 3 miesiące, e)termin spłaty odsetek od kredytu na podstawie przesłanej przez wykonawcę informacji o kwocie odsetek za miesiąc - w ciągu 10 dni po zakończenie poprzedniego miesiąca, w grudniu - do końca roku, f) wykonawca nie pobiera żadnych opłat związanych z obsługą kredytu niż odsetki (brak prowizji i innych opłat, brak opłat od przedterminowej spłaty) g) wysokość marży będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy, h) w okresie trwania umowy zastrzega się możliwość zmiany terminów spłat kredytu tj. wcześniejszej spłaty rat na wniosek zamawiającego bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu. Niezbędne dane potrzebne do oceny zdolności kredytowej - uchwały w sprawie budżetu i Wieloletniej prognozy Finansowej i ich zmiany, opinie RIO, sprawozdania budżetowe - znajdują się na stronie: http://bip.gmina-bartoszyce.pl w menu przedmiotowym: Podatki i opłaty, majątek i finanse.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT144840.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział w Orzyszu,  ,  ul.Giżycka 3a,  12-250,  Orzysz,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124183.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 124183.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176997.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.