eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 64/PN/14 na dostawę tlenu medycznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000,00 EURO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 64/PN/14 na dostawę tlenu medycznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000,00 EURO
Numer ogłoszenia: 374514 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 64/PN/14 na dostawę tlenu medycznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000,00 EURO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu medycznego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oferowane gazy muszą spełniać określone wymogi prawne: 91/356/EEC GMP - procedury dobrej produkcji, 94/25/EEC GDP - procedury dobrej dystrybucji, Farmakopea Europejska - dotyczy pakietu 1-2. 3. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w dobie dostosowania szpitali do norm europejskich oferowany tlen medyczny spełniał wymagania Farmakopei Europejskiej, potwierdzone przez Ministra Zdrowia w świadectwie Rejestracji Produktu Leczniczego (zmiana FPIV, PN-C-84911, 97 na Farmakopea Europejska) oraz aby czystość tlenu medycznego wynosiła min 99,5% potwierdzona charakterystyką produktu. 4. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 5. W zakresie pakietu 1 - tlen medyczny ciekły - Zamawiający oczekuje oddania w dzierżawę zbiornika kriogenicznego o pojemności nie mniejszej niż 10 m3 i nie większej niż 12 m3, co jest uwarunkowane lokalizacją zbiornika i istniejącą infrastrukturą. 6. Do zainstalowania zbiornika na ciekły tlen przeznaczony jest ogrodzony teren przy hydroforni i tlenowni Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. Wincentego Lipa, 41-703 Ruda Śląska, zabudowany płytą fundamentową z betonu B-20 o grubości 60 cm, o wymiarach w rzucie poziomym 500 x 550 cm, płyta zbrojona krzyżowo prętami zbrojeniowymi fi 12mm ze stali A-III. Płyta posadowiona jest na podsypce piaskowej grubości 25cm zagęszczonej warstwowo i warstwie chudego betonu B-10 o grubości 10cm. Uziemienie dla zbiornika wykonane jest z płaskownika 30 x 4 Fe/Zn. Sposób montażu oraz technologię posadowienia Wykonawca musi dobrać z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, wytycznych producenta oraz przepisów BHP - dotyczy pakietu 1. 7. Zamawiający oświadcza, że posiada zainstalowaną stację Gas Control Station dla dostarczonego do obiektów Szpitala tlenu. Jako podstawowe źródło dostarczanego tlenu traktuje się zbiornik kriogeniczny, a jako źródło rezerwowe służą dwie baterie butli tlenowych. Całość poboru tlenu dla obiektów szpitalnych reguluje w/w stacja redukowania i monitorowania ciśnienia. Ciśnienie tlenu doprowadzanego do Gas Contol Station powinno wynosić minimum 13 bar - dotyczy pakietu 1. 8. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt, ponosząc całość nakładów finansowych, wykonać wszelkie roboty związane z montażem nowego zbiornika oraz wykonaniem niezbędnej do jego funkcjonowania instalacji. Termin zabudowania i uruchomienia funkcjonowania zbiornika ciekłego tlenu medycznego wynosi 21 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy pakietu 1. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty zawierające instrukcję obsługi i bezpieczeństwa oraz przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie tych instrukcji - dotyczy pakietu 1 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać pełną konserwację zbiornika w ciągu 12 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego - dotyczy pakietu 1. 11. Wykonawca przekaże dokumentację techniczną zbiornika, w tym książki rewizji. Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zamontowania zbiornika - dotyczy pakietu 1. 12. Po rozwiązaniu przedmiotowej umowy Wykonawca zdemontuje i odbierze zbiornik na swój koszt. Demontaż zbiornika ciśnieniowego nie może nastąpić przed upływem 30 dni od dnia rozwiązania umowy, chyba że Zamawiający określi inaczej - dotyczy pakietu 1. 13. Wykonawca ubezpieczy zbiornik wraz z zespołem urządzeń technicznych, niezbędnych do jego funkcjonowania, od następstw nieszczęśliwych wypadków, zdarzeń losowych, pożaru, wyładowań atmosferycznych, kradzieży, dewastacji itp. na okres obowiązywania umowy - dotyczy pakietu 1. 14. Tlen medyczny sprężony - obejmuje dostawę tlenu medycznego sprężonego wraz z dzierżawą butli o pojemnościach 40 l, 10 l, 5l, 2 l przy ciśnieniu 150 atm - dotyczy pakietu 2. 15. Zamawiający oczekuje ciągłej dostawy tlenu medycznego ciekłego na każdorazowe zlecenie telefoniczne transportem Wykonawcy, którego koszty należy wliczyć w koszt dostarczanego gazu. Czas oczekiwania na dostawę gazu od chwili zlecenia telefonicznego do chwili dostawy na miejsce nie może przekroczyć 48 godzin. - dotyczy pakietu 1. 16. Zamówiony towar (pakiet 2) będzie dostarczany do wskazanego pomieszczenia tj. magazynu tlenowego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., którego obiekty mieszczą się: - 41 - 703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2 - 41 - 711 Ruda Śląska, ul. Główna 11 Czas dostawy gazów medycznych nie może przekroczyć 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć gazy loco w czasie pracy magazynu, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 14.30. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu tlenowego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 17. Dostawa będzie następowała sukcesywnie na podstawie okresowych zamówień określających rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 18. Zamówienie dotyczące realizacji dostaw może być złożone w formie ustnej lub pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. Każde ustne zamówienie zostanie niezwłocznie potwierdzone pisemnie. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zapotrzebowania własnym transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 20.Zamawiający będzie uprawniony do sprawdzenia partii dostarczonego przedmiotu zamówienia i w razie stwierdzenia zastrzeżeń, do zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu wadliwego towaru albo skorzystania z innych uprawnień przewidzianych w kodeksie cywilnym. 21. Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe i ilościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia na swój koszt. Wykonawca zobowiązuje się załatwić reklamacje ilościowe Zamawiającego poprzez uzupełnienie partii towaru lub wymianę towaru błędnie dostarczonego przez dostawcę, w terminie dwóch 2 dni roboczych od zawiadomienia o reklamacji od Zamawiającego (faks). Wykonawca będzie uwzględniał reklamacje jakościowe dotyczące dostaw przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 14 dni licząc od daty zgłoszenia reklamacji. 22. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wprowadzony do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej oraz posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, świadectwa, atesty, dopuszczenia, wpisy do odpowiednich rejestrów - dotyczy pakietu 1-2. 23. Przedmiotowe dostawy muszą spełniać wymogi określone dla tlenu medycznego (leku) w przepisach ustawy Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późniejszymi zmianami) - dotyczy pakietu 1 -2. 24. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony gaz odpowiada wymogom obowiązujących norm jakościowych - do każdej dostawy należy dołączyć odpowiedni atest - dotyczy pakietu 1-2. 25. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu hurtowego gazami medycznymi. Ponadto w przypadku, gdy Wykonawca jest wytwórcą przedmiotowych gazów medycznych Wykonawca składa aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego (gazy medyczne) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy pakietu 1 - 2. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby polisa podlegała uaktualnieniu przez cały okres trwania umowy - dotyczy pakietu 1 - 2. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania leków na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawa z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) sporządzone wg załącznika nr 6 do SIWZ - dotyczy pakietu 1-2. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. 2. Oświadczenie, że zbiornik na tlen ciekły spełnia Europejskie Przepisy Budowy Zbiorników Ciśnieniowych 97/23/EC - dotyczy pakietu 1. 3. Karty Charakterystyki Substancji Chemicznych oferowanych gazów medycznych - dotyczy pakietu 1 - 2. 4. Dokument potwierdzający, że czystość oferowanego tlenu jest nie mniejsza niż 99,5 % - dotyczy pakietu 1, 2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie nie ponosi winy. 2. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-7 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 5
  • 3 - Termin uwzględniania reklamacji jakościowej - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, b) zmiana nazwy handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem, c) zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość zamówienia (pakietu) pozostaje bez zmian, poprzez odpowiednie zmniejszenie zamawianego towaru d) zmiana wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, e) zmiany adresowe stron, f) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, g) siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, h) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania. 2) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 6 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, z zastrzeżeniem że łączny okres trwania umowy w okresie pierwotnym wraz z przedłużeniem wynikającym z niniejszego zapisu (niezależnie od wykorzystania wartości umowy) nie przekroczy 4 lat. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 08:00, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tlen medyczny ciekły wraz z transportem, oraz dzierżawą zbiornika tlenu ciekłego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Termin uwzględniania reklamacji jakościowej - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tlen medyczny sprężony w butlach wraz z dzierżawą butli szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 5
    • 3. Termin uwzględniania reklamacji jakościowej - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.