To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374363 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Zielona Góra: Rozbudowa Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317150-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322246-2016, 328703-2016, 334916-2016, 337928-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
65423300000, ul.
ul. Podgórna
22,
65424
Zielona Góra, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0684564100,4564406 do 08, faks
068 4564155, 4564455, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DO-ZP.271.63.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rozbudowy obejmuje rozbiórkę starego budynku hospicjum i budowę nowego budynku hospicjum połączonego z czynnym obiektem wybudowanym w 2007 roku na terenie działki nr 261/8 obręb 17 przy ulicy Zyty 26. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka urządzeń i instalacji. b) rozbiórka elementów wykończenia wnętrz. c) rozbiórka konstrukcji. d) przesadzenie drzewa. 2.2. roboty budowlane: 2.2.1. roboty budowlane nadziemne. a) roboty ziemne. b) roboty fundamentowe. c) roboty murowe. d) roboty żelbetowe. e) wykonanie dachu. 2.2.2. roboty wykończeniowe. a) roboty wykończeniowe wewnętrzne. - wykonanie posadzek. - wykonanie tynków i okładzin ścian. - wykonanie sufitów b) roboty wykończeniowe zewnętrzne. 2.3. roboty instalacyjne: 2.3.1. roboty instalacyjne elektryczne. a) instalacja niskoprądowa. b) instalacja odgromowa. c) instalacja przeciwpożarowa. d) instalacja elektryczna wewnętrzna. e) wewnętrzna linia zasilająca. 2.3.2. przyłącza wod-kan. 2.3.3. instalacja CO i ciepła technologicznego. 2.3.4. instalacja wentylacji. 2.3.5. instalacje wewnętrzne wod-kan, tlenu. 2.4. wyposażenie (Uwaga: Dane dotyczące wyposażenie obiektu opisane w części architektonicznej "Projektu wykonawczego" w punkcie 1.2.5. zawartego w załączniku nr I.5 do SIWZ zostały zastąpione wyposażeniem opisanym w folderze pn. "Wykaz wyposażenia" zawartym w załączniku nr I.5 do SIWZ. Tolerancja wymiarowa dla elementów wyposażenia ?5%. Nie ulegają zmianie materiały i sposób wykończenia ścian i posadzek oraz armatura opisana w części sanitarnej i elektrycznej projektu). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ. 3.1. Z uwagi na rezygnację z indywidualnej kotłowni gazowej w nowym budynku hospicjum na rzecz "ciepła systemowego" z ciepłowni miejskiej wprowadza się następujące zmiany w "Projekcie wykonawczym - wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego oraz kotłownia gazowa". W związku z tym: a) Rezygnuje się z kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 18-75kW. b) Rezygnuje się z instalacji kotłowni. c) Rezygnuje się z komina systemowego powietrzno-spalinowego ze stali nierdzewnej O 80/125. d) Rezygnuje się z wewnętrznej instalacji gazowej. e) Pomieszczenie nr 0.18 zmieni się z kotłowni gazowej na węzeł cieplny. f) Rezygnuje się z wykonania przyłącza gazu do budynku. Powyższe roboty nie należy ujmować w wycenie zadania. 3.2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym umożliwi innemu Wykonawcy budowę przyłącza cieplnego do budynku hospicjum oraz przekaże do końca czerwca 2017 roku wykończone pomieszczenie węzła cieplnego w celu zamontowania wszystkich niezbędnych urządzeń w węźle cieplnym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji dla robót i materiałów objętych umową na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 6. Wszystkie dostarczone w ramach realizacji zamówienia materiały, sprzęty oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały, sprzęty oraz wyposażenie użyte dla realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia. 7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt i wyposażenie oraz dokona jego montażu. Transportu sprzętu i wyposażenia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, ziemnych, budowlanych, instalacyjnych wewnętrznych, przyłączy oraz robót drogowych. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, ziemnych, budowlanych, instalacyjnych wewnętrznych, przyłączy oraz robót drogowych. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym zadanie na kwotę min. wartości inwestycji i okres realizacji inwestycji. 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 13. Na potwierdzenie zgodności oferowanego wyposażenia z wymogami SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy atesty dla elementów wyposażenia, dla których warunkiem wykorzystania w placówkach takich jak hospicjum wymagane jest posiadanie odpowiedniego atestu oraz kart technicznych producenta wyposażenia, dla których nie jest wymagane posiadanie atestu. 6.14. Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45332000-3,
45333000-0,
45331210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2395956.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1928699.02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego - Zad. 8 - Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW woj. lubuskiego - Zad. 11 - Przebudowa DW300 w m. Iłowa ul. Borowska w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.