To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-11
Białystok: AZP/261/D/18/TIN/SWI/A6/2016 -Dostawa aparatury wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 części: część nr 1 Pulpity sterujące do regałów przesuwnych wraz z fotokomórkami część nr 2 Urządzenie do całodobowego monitorowania ciśnienia i innych parametrów
Numer ogłoszenia: 37427 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19053 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/18/TIN/SWI/A6/2016 -Dostawa aparatury wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 części: część nr 1 Pulpity sterujące do regałów przesuwnych wraz z fotokomórkami część nr 2 Urządzenie do całodobowego monitorowania ciśnienia i innych parametrów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na 2 części, jak niżej: część nr 1 Pulpity sterujące do regałów przesuwnych wraz z fotokomórkami - 9 sztuk część nr 2 Urządzenie do całodobowego monitorowania ciśnienia i innych parametrów - 1 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2 dotyczące OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis i oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO, odpowiednio dla części 1 i 2 zamówienia, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.80.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne 38.42.30.00 - Urządzenia do pomiaru ciśnienia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pulpity sterujące do regałów przesuwnych wraz z fotokomórkami.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Centrum Budownictwa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grójecka 128 p. 51, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24600,00
Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Urządzenie do całodobowego monitorowania ciśnienia i innych parametrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ma-Je-R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czarnieckiego 53, 01-541 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28685,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29950,00
Oferta z najniższą ceną: 29950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29950,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usług pocztowych: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, odbiór korespondencji na rzecz GDDKiA O. w Białymstoku
- Dostawę fabrycznie nowych samochodów do PZDW w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na zadania: Zadanie I - dostawa 4 szt. samochodów patrolowych, Zadanie II - dostawa 2 szt. samochodów osobowych.
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- DOSTAWA ZESTAWÓW DIAGNOSTYCZNYCH I TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH
- Remont zatok autobusowych w ciągu DW 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski w km 13+220SL i 13+319SP.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W BIAŁYMSTOKU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.