eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kikół › Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy i podjazdów dla osób niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Kikół: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy i podjazdów dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 374248 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kikół , Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, faks 54 289 46 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły na środowiskowy Dom Samopomocy i podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Roboty rozbiórkowe obejmują min.: - demontaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - demontaż urządzeń sanitarnych - demontaż grzejników (na okres robót malarskich) - skucie posadzek - częściowe skucie tynków - skucie płytek ceramicznych ze ścian - rozbiórka ścianek działonowych - demontaż ścianek działowych - demontaż balustrad schodowych - zeskrobanie powłok malarskich - poszerzenie i wykucie ościeżnic drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych. Przed przystąpieniem do bezpośrednich robót rozbiórkowych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia. Roboty rozbiórkowe należy wykonać z zachowaniem maksimum ostrożności, dokładnie przestrzegając przepisów BHP. Podstawowe warunki jakich należy przestrzegać przy prowadzeniu robót rozbiórkowych obejmują niżej wymienione zalecenia: - należy usunąć wszystkie elementy zagrażające bezpieczeństwu pracujących - gruz i materiały drobne należy usuwać przez zsypy drewniane - rozbiórkę murów należy wykonać ręcznie lub przez zwalanie - robotnicy wykonujący prace rozbiórkowe winni być zaopatrzeni w odzież ochronną, jak rękawice, okulary ochronne, kaski ochronne oraz narzędzia ręczne utrzymane w dobrym stanie - prace winny być wykonane w korzystnych warunkach atmosferycznych - przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych kierownik budowy zobowiązany jest do dokładnego poinformowania pracowników o sposobie dokonywania robót, pouczyć ich o warunkach i przepisach BHP. Roboty rozbiórkowe należy wykonać wg. niżej omówionej kolejności: Urządzenia i sieci instalacyjne Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy dokładnie sprawdzić czy budynek odłączony jest od urządzeń elektrycznych. W przypadku wystąpienia powyższego konieczne jest ich odłączenie od zewnętrznych sieci zasilających. Odłączenia wolno dokonać pod nadzorem zarządzających tymi urządzeniami Ścianki działowe Rozbiórkę ścianek należy wykonać sposobem ręcznym Podłogi Rozbiórkę podłóg i posadzek należy wykonać sposobem ręcznym Ściany zewnętrzne i wewnętrzne Wykucie otworów w ścianach wewnętrznych można wykonać sposobem ręcznym lub przy użyciu środków mechanicznych. Okna i drzwi Rozbiórkę okien i drzwi należy rozpocząć od zdjęcia skrzydeł. Następnie należy wymontować ościeżnice . Rozbiórkę należy wykonać sposobem ręcznym. Po zakończeniu należy oczyszczać teren, zbędny gruz wywieść. Opis projektowanych robót Roboty budowlane - montażowe w budynku samopomocy - zamurowanie otworu w ścianie gr. 45 cm - beton komórkowy na zapewnienie cementowo- wapiennej, - montaż ścianek działowych , systemowych w sanitariatach , - nad otworami poszerzonymi wykonać nadproże z dwuteownika, po oczyszczeniu poprzez piaskowanie do drugiego stopnia czystości należy belki stalowe +powlec mleczkiem cementowym, osiatkować siatką Rabitaz i otynkować - osadzenie stalowych ościeżnic drzwiowych wewnętrznych - osadzenie skrzydeł drzwiowych ( skrzydła wszystkich drzwi muszą mieć szerokość min. 90 cm oraz możliwość otwierania się do konta 1100 - drzwi w korytarzach El -30 - montaż drzwi zewnętrznych , dwuskrzydłowych aluminiowych ( profil ciepłych) przeszklone w górnej części szkłem bezpiecznym - wymiana okna w kotłowni na naświetle o odporności ogniowej El- 30 - wymiana drzwi pomiędzy składem opału a kotłownią na drzwi o klasie EL - 60 - wykonanie posadzek i cokolików z płytek ceramicznych Gres o klasie twardości VII - malowanie ścian farbami emulsyjnymi - osadzenie podokienników wewnętrznych Instalacje - elektryczna bez zmian - wodociągowa bez zmian - kanalizacyjna bez zmian Wszystkie pomieszczenia należy wyposażyć w wentylację grawitacyjną. Do wentylacji grawitacyjnej wykorzystano istniejące wszystkie kanały wentylacyjne pozostałe kanały wentylacyjne należy wykonać z rur i kształtek stalowych systemowych wykonanych z materiałów wg. EN10142(PN-89/H-92125). Obróbka powierzchni elementów galwanizowane ogniowe tj. powłoka cynkowa dwustronna. Wszystkie kanały obudować płyta GK. Kanały wentylacyjne wychodzą ponad dach i są zakończone wywiewkami ceramicznymi . W pomieszczeniu do rehabilitacji zamontować nawietrzaki AERECO Przebudowa dla osób niepełnosprawnych udowa schodów zewnętrznych i podjazd Podjazd i podest zlokalizowano od istniejącego otworu drzwiowego ( istniejące wejście od strony zachodniej) Dane pochylni: - szerokość pochylni ruchu 1,80 cm - długość podjazdu - 3,75 m - spadek 15 procent - wysokość krawężników 25 cm Dane ogólne podjazdu Podjazd zaprojektowany zostały przy wejściu od strony zachodniej. Podjazd konstrukcji żelbetowej o nachyleniu 15 % oparty na dwóch ścianach wsporczych żelbetowych. Opis konstrukcji podjazdu Ściany wsporcze: wylewane z betonu żwirowego B- 20, zbrojone stalą klasy A- II o średnicy 8mm posadowione na głębokości 0,80 m, poniżej poziomu terenu . Płyta żelbetowa podjazdu gr 12 cm, wylewana z betonu B-20, zbrojona stalą klasy A -III pręty o średnicy 12mm w rozstawie co 12 cm i o6 w rozstawie co 20 cm. Krawężniki płyty zbrojone wzdłuż prętami o 10 mm. Poręcz ze stali nierdzewnej , matowe należy zamontować na wysokości 75 i 90 cm w dwóch równoległych pasach. Kształt poręczy - koło lub owal o średnicy 3-5 cm Poręcze na końcu i początku pochylni powinny być przedłużone o 30 cm Wykończenie nawierzchni podjazdu: projektuje się z płytek ceramicznych mrozoodpornych, ryflowanych, układanych na zaprawie klejowej mrozoodpornej Wykończenie powierzchni terenu przy wjeździe na pochylnie z kostki brukowej gr 6 cm, układanej na podsypce z piasku, spoiny wypełnione piaskiem. Obramienie powierzchni z kostki należy wykonać obrzeżem trawnikowym wysokość 30 cm - drzwi wejściowe należy wyposażyć w specjalne uchwyty umieszczone po obu stronach, ułatwiające otwieranie i zamykanie a także służące do podciągania się lub odpychania w momencie przejazdu Drzwi należy zabezpieczyć blachą do wysokości min. 40 cm Kotłownia - nie przewiduje się przebudowy pomieszczeń kotłowni Dane energetyczne Budynek zlokalizowany jest w warunkach II strefy klimatycznej wg PN 82B-02403 Ogrzewanie projektowanych pomieszczeń przewidziano z istniejącej kotłowni z piecem na paliwo stałe. Charakterystyka ekologiczna Emisja zanieczyszczeń pyłowych i płynnych Obiekt spełnia warunki ochrony atmosfery Emisja zanieczyszczeń pyłowych i płynnych Obiekt spełnia warunki ochrony atmosfery Emisja hałasów oraz wibracji Budowa z przewidzianym sposobem użytkowania nie emituje szczególnych hałasów i wibracji wymagających dodatkowych środków zaradczych. Wpływ budynku na istniejący drzewostan, powierzchnię ziemi, glebę, wody powierzchniowe i podziemne. Obiekt nie wprowadza szczególnych zakłóceń ekologicznych w charakterystyce powierzchni ziemi, gleby, wód powierzchniowych i podziemnych. Charakter użytkowy budynku pozwala na zachowanie bilogiczne czynnego terenu działki Opis techniczny Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku szkoły (gimnazjum) na Środowiskowy Dom Samopomocy i podjazdy dla osób niepełnosprawnych Dane ogólne: 1Adres Sumin PGR 20 87 - 620 Kikół Łączna powierzchnia pomieszczeń wchodzących w skład budynku - 747,13 m2 w tym: - parter - 436,99 m2 - powierzchnia pomocnicza - 310,88 m2 Opis dostępu do budynku: Wejście do budynku: Drzwi wejściowe (od strony wschodniej) wejście główne - dwuskrzydłowe o szer. 2,15 m, wysokość 2,20 m Drzwi wejściowe (od strony zachodniej) - dwuskrzydłowe o szer. 1,40 m, wysokość 2,20 m, przystosowane dla osób niepełnosprawnych Dane dotyczące pomieszczeń wchodzących w skład budynku Parter Wiatrołap powierzchnia -- 6,38 m2 szerokość korytarzy - 2,20 m wysokość - 3,00 m wejście dla osób korzystających z usług zapewnia nieograniczony dostęp do wszystkich pomieszczeń, bezpośredni z drogi połączenie z pozostałymi pomieszczeniami poprzez korytarz wewnętrzny o szer. 2,20 m i 2,45 oświetlenie - naturalne i elektryczne ściany, malowane farbą emulsyjną zmywalną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne łatwo - zmywalna zachodząca na ściany (sokolik 15 cm_ bez wyposażenia Komunikacja powierzchnia - 21,29 m2 wysokość - 3,00 m2 dostęp do połączeń komunikacyjnych wewnątrz budynku szerokość korytarzy i klatki schodowej -2,20 m oświetlenie - elektryczne ściany, malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne cokół na ścianie 15 cm wentylacja - mechaniczna pod schodami magazynek na środki czystości Pracownia rękodzieła powierzchnia - 50,02 m2 wysokość - 3,00 m ściany, malowane farbą emulsyjną zmywalną w kolorze jasnym podłogi - panele podłogowe listwa przyścienna zachodząca na ściany 15 cm wentylacja - grawitacyjna wyposażenie: bez wyposażenia stanowisko: do haftowania, do dziewiarstwa ręcznego Korytarz powierzchnia - 46,11 m2 wysokość- 3,00 m szerokość korytarzy - 2,45 m dostępność - dostęp do połączeń komunikacyjnych wewnątrz budynku oświetlenie - elektryczne ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne, cokolik 15 cm wentylacja - grawitacyjna hydrant Sala rehabilitacji powierzchnia - 85,5 m2 wysokość - 3,00 m oświetlenie- naturalne, elektryczne ściany, malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - panele podłogowe, cokolik 15 cm wentylacja - mechaniczna wyposażenie - bez wyposażenia Szatnia powierzchnia - 16,44 m2 Wysokość - 3,00 m wentylacja - grawitacyjna oświetlenie - naturalne, elektryczne ściany, malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - panele podłogowe, cokolik 15 cm wyposażenie - bez wyposażenia Pracownia środowiskowo - przyrodnicza powierzchnia - 27,54 m2 wysokość - 3,00 m wentylacja - grawitacyjna oświetlenie - elektryczne ściany, malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - panele podłogowe, cokolik 15 cm wyposażenie - bez wyposażenia Pracownia plastyczna powierzchnia - 28,35 m2 wysokość - 3,00 m wentylacja - grawitacyjna oświetlenie - naturalne i elektryczne ściany, malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne, cokolik 15 cm wyposażenie - bez wyposażenia stanowisko - do malowania i rysowania W.c. damskie powierzchnia - 9,56 m2 wentylacja mechaniczna wysokość - 3,00 m oświetlenie - elektryczne ściany do wysokości min. 2,00 m - płytki ceramiczne powyżej malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki terakota (cokolik 12 cm) wyposażenie - umywalki z ciepłą i zimną wodą, miski ustępowe W.c. damskie powierzchnia - 5,83 m2 wysokość - 3,00 m oświetlenie - naturalne i elektryczne wentylacja mechaniczna ściany, do wysokości min. 2,00 m - płytki ceramiczne powyżej malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki terakota (cokolik 12 cm) wyposażenie- umywalki z ciepłą i zimną wodą, miski ustępowe Pomieszczenie gospodarcze powierzchnia - 2,86 m2 wysokość - śr. 2,00 m oświetlenie - naturalne i elektryczne wentylacja mechaniczna ściany, do wysokości malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki terakota (cokolik 12 cm) wyposażenie - zlew jednokomorowy z zaworem czerpalnym zamontowany na wys. 0,50 m od podłogi Korytarz powierzchnia - 6,62 m2 wysokość - 3,00 m szerokość korytarza - 1,30 m dostępność - dostęp do połączeń komunikacyjnych wewnątrz budynku oświetlenie - elektryczne ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne, cokolik 15 cm wyposażenie - bez wyposażenia Klatka schodowa powierzchnia - 2,92 m2 dostępność - dostęp do połączeń komunikacyjnych wewnątrz budynku oświetlenie - elektryczne ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne, cokolik 15 cm wentylacja - grawitacyjna wyposażenie - bez wyposażenia Łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych powierzchnia - 9,57 m2 wysokość - 3,00 m oświetlenie - elektryczne wentylacja mechaniczna ściany do wysokości min. 2,00 m - płytki ceramiczne powyżej malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne cokolik 12 cm wyposażenie: umywalka z ciepłą i zimną wodą, miska ustępowa, oparcie dla pleców, poręcze przy umywalce, poręcze przy misce ustępowej, poręcze przy natrysku (stałe i uchylne) składane siedzisko prysznicowe Korytarz - powierzchnia - 7, 70 m 2 - wysokość - 3, 00 m - dostęp, do połączeń komunikacyjnych wewnątrz budynku - szerokość korytarz - 1,73 m - oświetlenie - elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne ( cokolik 12 cm) świetlica - powierzchnia - 50, 02 m 2 - wysokość - 3 , 00 m - oświetlenie - naturalne i elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - panele podłogowe ( cokolik 12 cm) Korytarz - powierzchnia - - 6,73 m2 - wysokość - 3,00 m - dostęp, do połączeń komunikacyjnych wewnątrz budynku , - szerokość korytarzy - 1,53m - oświetlenie -elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne ( cokolik 12 cm) zaplecze - powierzchnia - 8, 34 m2 - wysokość - 3, 00 m - oświetlenie - naturalne i elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne ( cokolik 12 cm) pomieszczenie gospodarcze - powierzchnia - 3, 24 m2 - wysokość - 3, 00 m - oświetlenie - elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne ( cokolik 12 cm) - wyposażenie : brak wyposażenia Piętro Komunikacja Powierzchnia - 43,18m2 Wysokość - 3,11 m Szerokość korytarzy - 2,45m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - naturalne i elektryczne Ściany, malowane farbą emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym Podłogi - płytki ceramiczne, cokolik 15 cm Hydrant Pokój kierownika powierzchnia - 10,83m2 Wysokość - 3,11m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - naturalne i elektryczne Ściany , malowane farba emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym, podłogi - płytki ceramiczne , cokolik 15 cm, bez wyposażenia gabinet psychologa powierzchnia - 14,83 m2 wysokość - 3,11 m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - naturalne i elektryczne Ściany, malowane farbą emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne , cokolik 15 cm, bez wyposażenia pokój wypoczynkowy powierzchnia - 31,62 m2 wysokość - 2,80 m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - naturalne i elektryczne Ściany, malowane farbą emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym Podłogi - panele podłogowe, listwa przyścienna ( cokolik 12 cm) bez wyposażenia pracownia wikliniarska powierzchnia - 26,25 m2 wysokość - 2,80 m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - naturalne i elektryczne Ściana na wysokość 2,00 m płytki ceramiczne powyżej, malowane farba emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym Podłogi - płytki ceramiczne, ( cokolik 12 cm) Zaplecze pracowni wikliniarskiej: powierzchnia - 26,25 m2 wysokość - 2,80 m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - elektryczne Ściana na wysokość 2,00 m płytki ceramiczne powyżej, malowane farba emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne , cokolik 15 cm, bez wyposażenia Pracownia gospodarstwa domowego powierzchnia - 43,71 m2 (25,87 m2 +17,84 m2) wysokość - 3,00 m Wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - naturalne i elektryczne Ściana na wysokość 2,00 m płytki ceramiczne powyżej, malowane farba emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym podłogi - płytki ceramiczne ( cokolik 12 cm,) stanowiska: obróbka wstępnej produktów żywnościowych, gotowania warzyw, pieczenia, mycia sprzętu, Komunikacja powierzchnia - 10,46 m2 wysokość - 2,80 m szerokość korytarzy - 1,17 m wentylacja grawitacyjna Oświetlenie - elektryczne Ściany, malowane farbą emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym Podłogi - płytki ceramiczne, ( cokolik 15cm) W.c. personelu powierzchnia - 2,35 m2 wysokość - 2,80 m Oświetlenie - elektryczne Wentylacja mechaniczna Podłogi - płytki ceramiczne, ( cokolik 15cm) Ściany do wysokość min 2,00 m płytki ceramiczne powyżej, malowane farba emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym Wyposażenie : umywalka z ciepła i zimną wodą, miska ustępowa, uchwyt na papier toaletowy) W.c. powierzchnia - 2,35 m2 wysokość - 3,00 m Oświetlenie - elektryczne Wentylacja mechaniczna Ściany, do wysokość min 2,00 m płytki ceramiczne powyżej, malowane farba emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym Podłogi - płytki ceramiczne, ( cokolik 12cm) Wyposażenie : umywalka z ciepła i zimną wodą, miska ustępowa, uchwyt na papier toaletowy) 12 Pomieszczenie gospodarcze -powierzchnia - 2,37 m2 -wysokość - 3,00 m - oświetlenie - elektryczne - wentylacja mechaniczna - ściany, do wysokości min 2, 00 m - płytki ceramiczne powyżej malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne (cokolik 12 cm) - wyposażenie : bez wyposażenia Korytarze - powierzchnia - 13, 94 m 2 - wysokość - 2, 80 m - szerokość korytarzy - 1, 65 m / 1, 10 - oświetlenie - elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne (cokolik 12 cm) Pracownia informatyczna - powierzchnia - 30, 93 m2 -wysokość - 3,00 m - oświetlenie - naturalne i elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi- panele podłogowe - stanowiska : komputerowe ( jedno stanowisko dla 2 osób) - wyposażenie - brak wyposażenia Pokój socjalny dla personelu - powierzchnia - 14, 95 m 2 - wysokość - 3, 00 m - oświetlenie - naturalne i elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - panele podłogowe (cokolik 12 cm) - wyposażenie - brak wyposażenia Pokoje całodobowe (wypoczynkowe) - powierzchnia - 32,58 m2 ( 3x 10,86 m 2 ) - wysokość - 3,00 m - oświetlenie - naturalne i elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjna w kolorze jasnym - podłogi - panele podłogowe ( cokolik 12 cm) - wyposażenie - brak wyposażenia Aneks kuchenny - powierzchnia - 7,50 m2 - wysokość - 3,00 m - wentylacja grawitacyjna - oświetlenie - naturalne i elektryczne - ściany na wysokość 2, 00 m płytki ceramiczne powyżej, malowane farbą emulsyjną zmywalna w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne, ( cokolik 12 cm) - wyposażenie - brak wyposażenia Łazienka - powierzchnia - 4,95 m 2 - wysokość - 3, 00 m - oświetlenie - naturalne i elektryczne - ściany, do wysokości min. 2,00 m - płytki ceramiczne powyżej malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne (cokolik 12 cm ) - wyposażenie : umywalka z ciepłą i zimną wodą, brodzik, miska ustępowa, uchwyty na papier toaletowy Korytarz - powierzchnia - 10,10 m2 - wysokość - 3, 00 m - szerokość korytarza - 1, 30 m - oświetlenie -elektryczne - wentylacja grawitacyjna - ściany malowane farbą emulsyjną w kolorze jasnym - podłogi - płytki ceramiczne cokolik 12 cm Wyposażenie budynku w media Budynek wyposażony jest w instalację - c.o. z kotłowni lokalnej - elektryczną (oświetleniową i siłę) - wodociągową z istniejącej sieci gminnej - odprowadzanie ścieków do istniejących zbiorników na ścieki sanitarne, okresowo oczyszczane przez koncesjonowany zakład oczyszczania - odpady stałe gromadzone są w zamykanych pojemnikach na śmieci okresowo wywożone przez koncesjonowany zakład oczyszczania UWAGA Przedmiotem zamówienia są wyłącznie roboty budowlane bez wyposażenia. Wyposażenie zawarte w dokumentacji technicznej nie należy kosztorysować..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.12.00 - Zakładanie paneli 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). a. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert, b. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. c. Wadium może być wniesione w: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Kikół w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim odział Kikół nr 54 9537 0000 0040 0187 2000 0005 dopiskiem: Remont i termomodernizacja wraz z wyposażeniem istniejącej świetlicy wiejskiej w Lubinie. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia tzn. remont budynków o wartości min. 300 000,00 zł każda. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: architektonicznej, sanitarnej w tym CO, elektrycznej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości, co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy). Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1)zmiana osoby inspektora nadzoru, kierownika budowy i kierownika robót pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ; 2)zmiany terminu realizacji w przypadku: a)braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; b)niemożności rozpoczęcia lub kontynuowania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. a)zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b)siły wyższej, klęski żywiołowej; c)wstrzymania robót przez Zamawiającego, d)wprowadzeniem przez Zamawiającego koniecznych zmian w dokumentacji projektowej; 3)zmiana wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 4)zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę; 5)zmiana warunków finansowania zamówienia. 6) Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor nadzoru, oraz kierownik budowy. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych) nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art 144 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kikol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminy Kikół , Plac Kościuszki 7, 87 -620 KIKÓŁ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Kikół , Plac Kościuszki 7, 87 -620 KIKÓŁ(dziennik podawczy)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.