To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 374181 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Wałbrzych: Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu" - nr referencyjny ADM 3102-7/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348365
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355524
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny
32532800000, ul.
ul. Słowackiego
10,
58300
Wałbrzych, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
0-74 8430300, 8430339, faks
0-74 8423025, e-mail
kf_srw@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.walbrzych.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu" - nr referencyjny ADM 3102-7/16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ADM 3102-7/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów, osób i mienia polegającej na: 1) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, kasy w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 10, w pomieszczeniach dwóch zespołów kuratorskich przy Al. Wyzwolenia 2, przyjaznym pokoju przesłuchań w Wałbrzychu ul. Słowackiego 12/3 oraz w ośrodkach kuratorskich : w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 15a/1a, w Boguszowie-Gorcach przy ul. Fornalskiej 3, w Wałbrzychu przy ul. Hetmańskiej 1, w Wałbrzychu przy ul.1 Maja 154; 2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, kasy w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11a (od momentu przekazania budynku)- prawo opcji; 3) bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej realizowanej w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 i Słowackiego 11: codziennie w dni robocze dla sądów (od poniedziałku do piątku): - w godzinach od 7:00 do 22:00 przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony w każdym budynku, - w godzinach od 22:00 do 7:00 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony w każdym budynku dozór w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta): - jeden licencjonowany pracownik ochrony (dozór całodobowy) w każdym budynku 4) bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej realizowanej w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 11a codziennie w dni robocze dla sądów (od poniedziałku do piątku): w godzinach od 7:00 do 22:00 przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony w budynku, w godzinach od 22:00 do 7:00 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony w budynku dozór w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta): jeden licencjonowany pracownik ochrony (dozór całodobowy) w budynku. 2. Wykonawca zapewnia pozostałą ochronę to jest : 1) zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w razie wystąpienia zagrożenia lub odebrania sygnału alarmowego; 2) monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego na budynkach sądowych; 3) Centrum Dowodzenia funkcjonującego nieprzerwanie przez całą dobę W powyższym celu Wykonawca dokona podłączenia systemu alarmowego Zamawiającego do Radiowego Systemu Bezpieczeństwa poprzez zainstalowanie nadajnika transmisji danych. 3. Wykonawca ma obowiązek: 1) dołożyć należytej staranności ochrony obiektów, 2) nieprzerwanego dobowego monitorowania systemu alarmowego, 3) natychmiastowego reagowania w przypadku otrzymania sygnału alarmowego, polegającego na: a) natychmiastowym wysłaniu grupy interwencyjnej celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt, b) powiadomieniu Zamawiającego, bez zbędnej zwłoki, a także w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia, specjalistycznych służb (np. Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Gazowe) o zaistnieniu zdarzenia wymagającego ich interwencji, c) zabezpieczeniu obiektu chronionego do czasu przybycia w/w wymienionych służb, bądź osoby reprezentującej Zamawiającego, d) udostępnieniu zgromadzonych materiałów dotyczących zdarzenia przedstawicielom Policji i firm ubezpieczeniowych. 4. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć swoich pracowników w: 1) środki przymusu bezpośredniego wymienione w art. 38 ust. 2 pkt 1,2,3,5,6 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), 2) środki łączności radiowej wzajemnej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej, 3) umundurowanie i identyfikatory. 5. Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji, która dotyczy bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej realizowanej w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 11a . 6. Zamawiający nie wcześniej niż na 7 dni przed uruchomieniem opcji zawiadomi Wykonawcę. 7. Uruchomienie opcji nastąpi po przekazaniu budynku przy ul. Słowackiego 11a. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
- Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 130 kW oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej palniki laboratoryjne w budynku PSSE przy ul. Armii Krajowej 35C w Wałbrzychu.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Dostawa kontenerów na odpady
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Zwiększenie przez Gminę Wałbrzych - miasto na prawach powiatu efektywności energetycznej PSP z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w W-chu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.