eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu" - nr referencyjny ADM 3102-7/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-27

Ogłoszenie nr 374181 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.

Wałbrzych: Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu" - nr referencyjny ADM 3102-7/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348365


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355524


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, krajowy numer identyfikacyjny 32532800000, ul. ul. Słowackiego  10, 58300   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8430300, 8430339, faks 0-74 8423025, e-mail kf_srw@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.walbrzych.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu" - nr referencyjny ADM 3102-7/16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ADM 3102-7/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów, osób i mienia polegającej na: 1) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, kasy w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 10, w pomieszczeniach dwóch zespołów kuratorskich przy Al. Wyzwolenia 2, przyjaznym pokoju przesłuchań w Wałbrzychu ul. Słowackiego 12/3 oraz w ośrodkach kuratorskich : w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 15a/1a, w Boguszowie-Gorcach przy ul. Fornalskiej 3, w Wałbrzychu przy ul. Hetmańskiej 1, w Wałbrzychu przy ul.1 Maja 154; 2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, kasy w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11a (od momentu przekazania budynku)- prawo opcji; 3) bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej realizowanej w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 i Słowackiego 11: codziennie w dni robocze dla sądów (od poniedziałku do piątku): - w godzinach od 7:00 do 22:00 przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony w każdym budynku, - w godzinach od 22:00 do 7:00 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony w każdym budynku dozór w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta): - jeden licencjonowany pracownik ochrony (dozór całodobowy) w każdym budynku 4) bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej realizowanej w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 11a codziennie w dni robocze dla sądów (od poniedziałku do piątku): w godzinach od 7:00 do 22:00 przez 3 licencjonowanych pracowników ochrony w budynku, w godzinach od 22:00 do 7:00 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony w budynku dozór w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta): jeden licencjonowany pracownik ochrony (dozór całodobowy) w budynku. 2. Wykonawca zapewnia pozostałą ochronę to jest : 1) zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w razie wystąpienia zagrożenia lub odebrania sygnału alarmowego; 2) monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego na budynkach sądowych; 3) Centrum Dowodzenia funkcjonującego nieprzerwanie przez całą dobę W powyższym celu Wykonawca dokona podłączenia systemu alarmowego Zamawiającego do Radiowego Systemu Bezpieczeństwa poprzez zainstalowanie nadajnika transmisji danych. 3. Wykonawca ma obowiązek: 1) dołożyć należytej staranności ochrony obiektów, 2) nieprzerwanego dobowego monitorowania systemu alarmowego, 3) natychmiastowego reagowania w przypadku otrzymania sygnału alarmowego, polegającego na: a) natychmiastowym wysłaniu grupy interwencyjnej celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt, b) powiadomieniu Zamawiającego, bez zbędnej zwłoki, a także w przypadku bezpośredniego zagrożenia życia, specjalistycznych służb (np. Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Gazowe) o zaistnieniu zdarzenia wymagającego ich interwencji, c) zabezpieczeniu obiektu chronionego do czasu przybycia w/w wymienionych służb, bądź osoby reprezentującej Zamawiającego, d) udostępnieniu zgromadzonych materiałów dotyczących zdarzenia przedstawicielom Policji i firm ubezpieczeniowych. 4. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć swoich pracowników w: 1) środki przymusu bezpośredniego wymienione w art. 38 ust. 2 pkt 1,2,3,5,6 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099), 2) środki łączności radiowej wzajemnej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej, 3) umundurowanie i identyfikatory. 5. Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje prawo opcji, która dotyczy bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej realizowanej w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 11a . 6. Zamawiający nie wcześniej niż na 7 dni przed uruchomieniem opcji zawiadomi Wykonawcę. 7. Uruchomienie opcji nastąpi po przekazaniu budynku przy ul. Słowackiego 11a. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.