Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Stara Błotnica: Wyrównywanie szans edukacyjnych w Gminie Stara Błotnica
Numer ogłoszenia: 374148 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Błotnicy , 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, faks 048 383-50-92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyrównywanie szans edukacyjnych w Gminie Stara Błotnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w ramach projektu - Wyrównywanie szans edukacyjnych w Gminie Stara Błotnica. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Kaszowie. Część nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Grupa I 12godz w 2012 r. + 18 godz. w 2013 r.; łącznie 30 godzin Część nr 2 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Grupa II 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 3 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 4 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Grupa II 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 5 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju mowy. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 6 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin. Część nr 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Starych Sieklukach. Część nr 8 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin Część nr 9 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin Część nr 10 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Starym Goździe. Część nr 11 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 12 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Grupa II Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 13 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Grupa III 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 14 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Trzy odrębne grupy po 30 godzin dla każdej z grup. 36godz w 2012r + 54 godz. w 2013r; łącznie 90 godzin Część nr 15 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 16 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Grupa II 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 17 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Grupa III 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 18 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych pod względem artystycznym. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 19 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych pod względem artystycznym. Grupa II 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Zajęcia dodatkowe w Publicznej Szkole Podstawowej w Starej Błotnicy. Część nr 20 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część nr 21 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Dwie odrębne grupy po 30 godzin dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin Część nr 22 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju mowy. Cztery odrębne grupy po 30 godzin dla każdej z grup. 48godz w 2012r + 72 godz. w 2013r; łącznie 120 godzin Część nr 23 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Trzy odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 36godz w 2012r + 54 godz. w 2013r; łącznie 90 godzin Część nr 24 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Grupa I 12godz w 2012r + 18 godz. w 2013r; łącznie 30 godzin Część 25 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych. Dwie odrębne grupy po 30 godz. dla każdej z grup. 24godz w 2012r + 36 godz. w 2013r; łącznie 60 godzin Uwaga: Jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 45 minut (godzina lekcyjna), z wyjątkiem zajęć z logopedii, gdzie jedna godzina zajęć jest rozumiana jako 60 minut. Wymagania i obowiązki dotyczące Wykonawców w częściach nr 1-25 zamówienia: 1. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: kwalifikacje do prowadzenia określonych zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r Nr 50 poz. 400 ) 2. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się na terenie danej szkoły, której dotyczą zadania, w czasie uzgodnionym z dyrektorem szkoły. 3. Opracowanie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych (obejmującego harmonogram oraz zakres zadania) i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły. 4. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie od dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 roku. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 5. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć. 6. Promocja i ewaluacja projektu -informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Przeprowadzenie ewaluacji zajęć. 8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia, 10. Stosowanie odpowiednich norm, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć 11. Bieżące informowanie dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową bądź prawidłową realizację przedmiotu umowy. 13. Prowadzić ewidencję godzin pracy. 14.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia systematycznie i cyklicznie to znaczy zajęcia muszą być rozplanowane w poszczególnych miesiącach w okresie trwania projektu (od października 2012 r. do maj 2013 r.).Liczba godzin przeprowadzanych zajęć pozalekcyjnych w poszczególnych tygodniach danego miesiąca powinna być również w miarę możliwości wykonywana proporcjonalnie. Liczba godzin pozalekcyjnych w ciągu jednego miesiąca nie może wynieść więcej niż 6 godz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykonawca na części nr 1, 2, 8, 11, 12, 13, 20, 21 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela, b) wykonawca na części nr 5,22, zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogika ogólna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela, c) wykonawca na części 6,14,23, zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia wyższe (licencjat lub magister) lub studia podyplomowe z wychowania fizycznego z korektywą bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela d) wykonawca na części nr 3,4,9 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela e) wykonawca na części nr 7,10,15,16,17,24,25 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela. f) wykonawca na części nr 18,19 zamówienia powinien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub nauczania początkowego oraz posiadać co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zawodzie nauczyciela. Spełnieniem tego warunku będzie podpisane oświadczenie zał.nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) W przypadku wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.), b) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. c) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: -zmiana stawki urzędowej podatku VAT, -rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, d) inne zmiany: -w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: -powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, -zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, e) warunki zmian: -inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, -uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, -forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Błotnica,
26-806 Stara Błotnica,
Stara Błotnica 46.
Pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Błotnica, 26-806 Stara Błotnica, Stara Błotnica 46 pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI STARA BŁOTNICA
więcej: przetargi STARA BŁOTNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- organizacja szkolenia pn. "Organizacja modelowej wycieczki zawodoznawczej jako metody zapoznania się z zawodem w rzeczywistym środowisku pracy" w formie modelowej wycieczki zawodoznawczej dla (...)
- Usługa prowadzenia zajęć muzycznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych o mocy do 50 kWe i biogazowni rolniczych o mocy do 0,5 MWe
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie 2 dwudniowych wizyt studyjnych dla 34 przedstawicieli JST (po 17 uczestników) z województwa mazowieckiego w PES realizujących usługi społeczne."
- Kompleksowa organizacja szkoleń, spotkań, akademii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.