eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › 1. Prace remontowe sanitariatów 2. Wymiana drzwi wewnętrznych i montaż ścian działowych 3.Prace remontowe podłóg wraz z założeniem wykładziny



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Łódź: 1. Prace remontowe sanitariatów 2. Wymiana drzwi wewnętrznych i montaż ścian działowych 3.Prace remontowe podłóg wraz z założeniem wykładziny
Numer ogłoszenia: 374027 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 6 , ul. Dziewanny 24, 91-866 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6577941, faks 042 6577811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blind.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Prace remontowe sanitariatów 2. Wymiana drzwi wewnętrznych i montaż ścian działowych 3.Prace remontowe podłóg wraz z założeniem wykładziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace remontowe sanitariatów - CPV 45330000-9 2. Wymiana drzwi wewnętrznych i montaż ścian działowych - CPV 45420000-7 3.Prace remontowe podłóg wraz z założeniem wykładziny - CPV 45430000-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki wymagane od wykonawców: 4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4.2 Opis warunków 4.2.1 Zamawiający opisuje warunki z pkt 4.1.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innym podmiotom do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane, tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania o wartości każdej roboty nie mniej niż 140 000. Wykonawcy ubiegający się u dzielenie zamówienia - część II i III roboty o wartości nie mniej niż 30.000 zł brutto 4.2.2 dysponują osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994. (Dz.U. 2003 r. Nr 207, poz.2016 ze zm.). 4.3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania ww warunków 4.3.1 Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 4 niniejszej SIWZ 4.3.2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 5.1- oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i 24 ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ze zmianami ) - załącznik 6, 7 do niniejszej specyfikacji 5.2 - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.3 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4 Aktualne zaświadczenie właściwego organu ZUS lub KRUS potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania oferty. Inne wymagane dokumentu -kosztorysy ofertowe stanowią załączniki 1, 2, 3 do niniejszej specyfikacji, -formularz ofertowy załącznik 4 do niniejszej specyfikacji -wykaz robót budowlanych załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji -Oświadczenie kierownika budowy załącznik nr 8 do mniejszej specyfikacji -zaakceptowany wzór umowy - załącznik 9 do niniejszej specyfikacji,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blind.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 6 91-866 Łódź ul. Dziewanny 24 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 6 91-866 Łódź ul. Dziewanny 24 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.