eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SŁONECZNEJ 20 W INOWROCŁAWIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Inowrocław: REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SŁONECZNEJ 20 W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 374004 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Inowrocławiu , ul. Toruńska 26, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 357 43 89, faks 052 357 43 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.profilaktyka.inowroclaw.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SŁONECZNEJ 20 W INOWROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i adaptacja pomieszczeń świetlicy socjoterapeutycznej w budynku przy ul. Słonecznej 20 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres robót wchodzi: 1) pomieszczenie zaplecza - demontaż stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, rozbiórka okładzin ściennych z płytek ceramicznych, rozebranie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, wykucie ze ścian ościeżnic drzwiowych drewnianych, demontaż instalacji elektrycznej, zamurowanie w ścianach otworów drzwiowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie klejowej, montaż instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, stolarki okiennej PCV, wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, izolacji poziomych przy użyciu powłok wodoszczelnych, posadzek ceramicznych typu Gres, cokołu ściennego z płytek Gres, gruntowanie podłoży, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, montaż stolarki drzwiowej; 2) pomieszczenie 1 - demontaż stolarki drzwiowej, stolarki okiennej wewnętrznej, wykucie ze ścian ościeżnic drzwiowych, okiennych drewnianych, demontaż instalacji elektrycznej, zamurowanie w ścianach otworów drzwiowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie klejowej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, montaż instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 3) pomieszczenie 2 - demontaż stolarki drzwiowej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, demontaż ścianek działowych, posadzek cementowych, demontaż instalacji elektrycznej, murowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie klejowej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek ceramicznych typu Gres, posadzek z paneli podłogowych na warstwie izolacyjnej, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 4) pomieszczenie 3 - demontaż stolarki drzwiowej, posadzek z deszczułek drewnianych, instalacji elektrycznej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek z paneli podłogowych na warstwie izolacyjnej, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 5) pomieszczenie 4 - demontaż stolarki drzwiowej, posadzek z tworzyw sztucznych, instalacji elektrycznej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek z paneli podłogowych na warstwie izolacyjnej, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 6) pomieszczenie WC - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych, posadzek z tworzyw sztucznych, instalacji elektrycznej, wykonanie montażu ościeżnic stalowych drzwiowych, stolarki okiennej, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek ceramicznych typu Gres, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej po istniejących trasach wraz z armaturą, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż stolarki drzwiowej; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na robotach remontowych w budynkach;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie ustala się minimalnych standardów;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.profilaktyka.inowroclaw.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Toruńska 26, p. Renata Białecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień, 88-100 Inowrocław, ul. Toruńska 26, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.