eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu nieruchomości o nr ewiden. 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-27

Ogłoszenie nr 373846 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.

Sierpc: Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu nieruchomości o nr ewiden. 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363821 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piastowska  , 09200   Sierpc, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. , faks , e-mail zp@sierpc.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.sierpc.pl/bipkod/004

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu nieruchomości o nr ewiden. 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIF.271.16.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi odbioru i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi o kodzie 16 81 01*, z terenu działki o numerze ewidencyjnym 4128/2 położonej przy ulicy Płockiej w mieście Sierpc, w ilości ok. 220 Mg. 2. Ilość odpadów niebezpiecznych objętych zamówieniem ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie. 3. Zamówienie obejmuje gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi tj. zbieranie, transport, unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych przez termiczne przekształcenie w spalarni odpadów w procesie D10 zgodnie z zapisami ustawy o odpadach (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). 4. Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie z terenu działki o nr ew. 4128/2 na czas prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie siedmiu dni od dnia zawarcia umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne zezwolenia, wydane w formie decyzji zezwalające na prowadzenie działalności objętej zamówieniem, stosownie do danej grupy odpadów, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). 7. Wykonawca będzie prowadził nadzorowanie wpływów swoich działań na środowisko oraz przekazywał Zamawiającemu w razie potrzeby wszelkie informacje niezbędne do ustalenia powodowanego przez niego oddziaływania na środowisko. 8. Z chwilą przejęcia odpadów z terenu działki o nr ew. 4128/2 Wykonawca staje się posiadaczem odpadów oraz przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu i podczas gospodarowania (podstawa prawna art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). 9. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odebraniem , transportem i termicznym przekształceniem odpadów w instalacji prowadzącej działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu podpisania umowy harmonogram działań, zawierający: wykaz planowanych do podjęcia czynności od chwili załadunku do unieszkodliwienia, daty podejmowanych czynności, osoby odpowiedzialne za wykonanie poszczególnych czynności wraz z ich numerami telefonów. 11. Harmonogram, o którym mowa wyżej, Wykonawca musi przekazać służbom ratunkowym tj.: Komenda Powiatowa Policji w Sierpcu, Państwowa Straż Pożarna w Sierpcu oraz Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, Oddział Sierpc, na minimum 2 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi, w celu zapewnienia gotowości tych służb. 12. Zamawiający wymaga wystawienia przez Wykonawcę i przekazania w ciągu 7 dni po zakończeniu procesu unieszkodliwienia odpadów objętych zamówieniem, dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w instalacji do termicznego przetworzenia odpadów. 13. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia tj.: usługi unieszkodliwienia odpadów objętych zamówieniem poprzez ich termiczne przekształcenie. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie innych niż kluczowe części zamówienia podwykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa wyżej została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 15. W odniesieniu do kluczowych części zamówienia zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przejęcia pełnej odpowiedzialności za wszelkie skutki związane z nieprzestrzeganiem lub naruszeniem przez niego obowiązujących przepisów w zakresie gospodarowania odpadami, 2) pokrycia w całości strat materialnych powstałych na skutek niewłaściwie lub nieprawidłowo wykonywanych usług, 3) odpowiedzialności przed organami kontrolnymi: Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Państwową Inspekcją Pracy i innymi, 4) pełnej dyspozycyjności w zakresie wykonywania przedmiotu umowy. 16. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy realizującemu przedmiot zamówienia: 1) Wymogi dotyczące załadunku: a) przed wykonaniem usługi Wykonawca zapozna się z miejscami magazynowania odpadów i dostosuje odpowiednio środki i warunki do ich odbioru i transportu, b) odpady ładowane będą na samochody Wykonawcy lub zamiennie do kontenerów różnego typu, podstawionych przez Wykonawcę w zależności od potrzeb, c) załadunek odpadów przez Wykonawcę, w tym odpadów w ciekłym stanie skupienia odbywał się będzie w taki sposób, aby nie dochodziło do wycieków i zanieczyszczenia podłoża, d) w przypadku jakiegokolwiek zanieczyszczenia środowiska powstałego na skutek prowadzenia prac objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest zminimalizować ewentualne straty w środowisku poprzez usunięcie i unieszkodliwienie zanieczyszczeń oraz rekultywację miejsca zdarzenia, e) teren prowadzenia prac objętych zamówieniem wyposażony zostanie przez Wykonawcę w zapas sorbentów oraz podstawowy sprzęt gaśniczy, f) załadunek odbywał się będzie na koszt Wykonawcy, g) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania wagi oraz ważenie odpadów objętych zamówieniem na miejscu załadunku, w celu uniknięcia przeładowania pojazdów transportujących odpady, h) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz osób z podaniem imienia, nazwiska, wykonujących załadunek odpadów wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają doświadczenie i uprawnienia wymagane przepisami prawa do pracy z odpadami niebezpiecznymi, 2) Wymogi dotyczące transportu: a) transport odpadów dokonywany będzie środkami transportu posiadającymi wymagane dopuszczenia w zakresie transportu odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U.2013 poz. 21 z późn. zm.). b) pojazdy wyznaczone do wykonania usługi transportu odpadów objętych zamówieniem powinny spełniać wymagania w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, c) transport odpadów objętych zamówieniem powinien odbywać się w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia, oraz zagrożenia, które mogą powodować przewożone odpady, d) Odpady będą musiały być tak zabezpieczone aby uniemożliwić ich rozprzestrzenianie poza środki transportu, w tym w szczególności wyciek oraz w sposób ograniczający do minimum uciążliwość zapachową, e) Zamawiający wymaga będzie pełnej sprawności technicznej taboru samochodowego Wykonawcy odbierającego odpady, wykluczającego m.in. wycieki płynów eksploatacyjnych (smary, oleje itp.). Wszelkie powstające w toku wykonywania usługi odpady (np. przepracowany olej, ogumienie z taboru samochodowego) stanowią własność Wykonawcy, który zobowiązany jest zagospodarować je na własny koszt, f) każda jednostka transportowa przewożąca odpady niebezpieczne powinna być wyposażona w co najmniej jedną gaśnicę g) Wykonawca zobowiązany jest przekazać osobom wykonującym transport odpadów objętych zamówieniem pisemne instrukcje tzw. instrukcje wypadkowe dla kierowcy, dotyczące przewożonego odpadu i sposobu postępowania w razie wypadku, f) Wykonawca usługi powinien dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie transportu, tj. kierowcami z odpowiednimi zaświadczeniami ADR o ukończeniu właściwego kursu, f) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz z podaniem imienia, nazwiska osób wyznaczonych przez niego do wykonania transportu odpadów niebezpiecznych, g) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz osób wykonujących usługę transportu odpadów objętych zamówieniem dysponujących odpowiednimi, ważnymi zaświadczeniami ADR o ukończeniu kursu uprawniającego do wykonywania usługi przewozu odpadów niebezpiecznych wraz z kserokopiami tych zaświadczeń, h) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, a w szczególności numer rejestracyjny, ładowność, rodzaj skrzyni ładownej, sposób zabezpieczenia ładunku a także wykazać, że sposób transportu zabezpieczy przed mieszaniem się odpadów różnego rodzaju, rozprzestrzenianiem się odpadów oraz przed przenikaniem zanieczyszczeń z odpadów do środowiska), i) każdorazowy odbiór odpadów z terenu działki o nr ew. 4182/2 będzie potwierdzony kartą przekazania odpadów, sporządzoną przez Wykonawcę, opatrzoną datą wykonania usługi z wyszczególnieniem ilości odbieranych odpadów ustalonej na podstawie wagi, jeden egzemplarz karty przekazania odpadów otrzyma Zamawiający, j) karty przekazania odpadów musza być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz.U. 2014 poz. 1973). k) Wykonawca wykonujący usługę transportu odpadów jest obowiązany dostarczyć odpady objęte zamówieniem do miejsca przetworzenia odpadów. 3) Wymogi dotyczące unieszkodliwienia odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwienia odpadów w instalacji termicznego przekształcania odpadów o wydajności zapewniającej unieszkodliwienie odpadów odebranych od Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych objętych zamówieniem na zasadach wynikających z ustawy o odpadach, c) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do termicznego przekształcenia odpadów w instalacji do której posiada tytuł prawny, która posiada aktualne decyzje-uprawnienie zezwalające na użytkowanie/eksploatację o zdolności utylizacji odpadów niebezpiecznych będących przedmiotem zamówienia, d) Wykonawca zobowiązany jest do podania adresu, miejsca lokalizacji instalacji unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, w której realizowany będzie przedmiot zamówienia w tym zakresie, e) Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do wskazania rezerwowej spalarni odpadów niebezpiecznych w celu zapewnienia ciągłości usługi, w przypadku awarii spalarni wiodącej lub innych sytuacji losowych, f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ostatni protokół pokontrolny instalacji termicznego przekształcania odpadów sporządzony przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska (właściwego miejscowo dla spalarni), z którego treści powinno wynikać, że spalarnia w której będą unieszkodliwione odpady niebezpieczne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, a ich standardy są dotrzymane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1, pkt. 4) Ustawy prawo zamówień publicznych: "Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli(...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty" Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zachodzą wszystkie przesłanki zobowiązujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania wymienione w podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT325203.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.