To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373428 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Olsztyn: Utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie - postępowanie nr 160/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 370142
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
510698342, ul.
Saperska
1,
10-073
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
+48261321600, faks
+48261321689, e-mail
rziolsztyn.zamowienia@wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie - postępowanie nr 160/RB
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty rozbiórkowe i demontażowe ogrodzenia; prace pomiarowe i bieżąca obsługa geodezyjna i projektowa; usunięcie karp oraz niwelacja terenu; demontaż istniejącego okablowania ze słupami; korytowanie nawierzchni gruntowej z zagęszczeniem i wyprofilowaniem; ułożenie geowłókniny; wykonanie podbudowy z warstwą odsączającą; ułożenie geosiatki wykonanie ogrodzenia panelowego; ułożenie obrzeży betonowych na ławach wzdłuż trasy ogrodzenia; ułożenie chodnika dzielącego plac na dwie części oraz podejść do kontenerów sanitarno-higienicznych; ułożenie instalacji zewnętrznej wod. - kan. z przyłączami; udrożnienie i odtworzenie sieci kanalizacji deszczowej w obrębie placu; regulacja studzienek i wpustów istniejących; ułożenie kabla zasilającego oświetlenie zewnętrzne wzdłuż ogrodzenia; montaż lamp oświetlenia zewnętrznego sodowego na słupach; montaż instalacji elektrycznej zewnętrznej zasilającej; badania odbiorcze instalacji elektrycznej, wod. - kan. i warstw nawierzchni. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załącznikach nr 2, 4, 5, 6, 7 do Zaproszenia. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 12-230 Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego, 24 WOG. Wykonawca udzieli gwarancji: ? nawierzchnie i podbudowy na okres od 5 do 10 lat, ? pozostałe roboty na okres od 2 do 5 lat. Okres rękojmi: 3 lata - wg art. 568 § 1 K.C.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
45236000-0,
45233222-1,
45340000-2,
45232452-5,
45232130-2,
45232460-4,
45311100-1,
71320000-7,
71321000-4,
71322000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4260215.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6703500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia należy udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy STACON TIS Duszak Spółka jawna, ul. Ogrodowa 5, 07-420 Kadzidło, po przeprowadzeniu negocjacji. Wyboru niekonkurencyjnego trybu postępowania dokonano ze względu na wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz niemożliwą do przewidzenia w okresie wcześniejszym, wymaganym ustawą Pzp. Wybór niekonkurencyjnego trybu postępowania spowodowany jest terminem wykonania oraz zakresem robót, nałożonym przez bezpośrednich przełożonych w MON, w związku z zaistnieniem wyższej potrzeby Sił Zbrojnych, związanej z wypełnieniem zobowiązań sojuszniczych. Nie jest zatem możliwe zachowanie ustawowych terminów, przewidzianych dla trybów konkurencyjnych, w tym przetargu nieograniczonego. Termin wykonania zamówienia to 01.03.2017 r. Ze względu na potrzebę rozpoczęcia robót jeszcze w roku 2016, związaną z niesprzyjającymi warunkami pogodowymi (okres zimowy) oraz bardzo krótkim terminem wykonania robót budowlanych, zaistniała pilna potrzeba udzielenia zamówienia i zawarcia umowy do dnia 23.12.2016 r. Zamawiający nie mógł przewidzieć tej sytuacji, gdyż pisemne polecenia od przełożonych w MON, ustalających założenia realizacji i przewidywany zakres prac, otrzymał dopiero w dniu 21.11.2016 r. oraz 23.11.2016 r. Ponadto, z uwagi na szeroki zakres robót, który podlegał dalszym uzgodnieniom, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przedmiarów robót, musiało potrwać kilka tygodni. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.): "Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) 3) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia".
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1495N relacji Ryn Reszelski- Kolno, od km 5+275 do km 5+425
- Remont łazienek w budynku Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy Placu Cieszyńskim 1 w Olsztynie
- Remont drogi powiatowej Nr 1993N relacji Tuławki-Maruny, od km 14+215 do km 14+515
- Malowanie pomieszczeń w budynku Centrum Konferencyjnego przy ul. Dybowskiego 11
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.