eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie - postępowanie nr 160/RB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373428 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Olsztyn: Utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie - postępowanie nr 160/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 370142


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 510698342, ul. Saperska  1, 10-073  Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48261321600, faks +48261321689, e-mail rziolsztyn.zamowienia@wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie - postępowanie nr 160/RB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni, wymiana ogrodzenia oraz oświetlenia w kompleksie koszarowym Bemowo Piskie. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty rozbiórkowe i demontażowe ogrodzenia; prace pomiarowe i bieżąca obsługa geodezyjna i projektowa; usunięcie karp oraz niwelacja terenu; demontaż istniejącego okablowania ze słupami; korytowanie nawierzchni gruntowej z zagęszczeniem i wyprofilowaniem; ułożenie geowłókniny; wykonanie podbudowy z warstwą odsączającą; ułożenie geosiatki wykonanie ogrodzenia panelowego; ułożenie obrzeży betonowych na ławach wzdłuż trasy ogrodzenia; ułożenie chodnika dzielącego plac na dwie części oraz podejść do kontenerów sanitarno-higienicznych; ułożenie instalacji zewnętrznej wod. - kan. z przyłączami; udrożnienie i odtworzenie sieci kanalizacji deszczowej w obrębie placu; regulacja studzienek i wpustów istniejących; ułożenie kabla zasilającego oświetlenie zewnętrzne wzdłuż ogrodzenia; montaż lamp oświetlenia zewnętrznego sodowego na słupach; montaż instalacji elektrycznej zewnętrznej zasilającej; badania odbiorcze instalacji elektrycznej, wod. - kan. i warstw nawierzchni. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załącznikach nr 2, 4, 5, 6, 7 do Zaproszenia. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 12-230 Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego, 24 WOG. Wykonawca udzieli gwarancji: ? nawierzchnie i podbudowy na okres od 5 do 10 lat, ? pozostałe roboty na okres od 2 do 5 lat. Okres rękojmi: 3 lata - wg art. 568 § 1 K.C.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV: 45236000-0, 45233222-1, 45340000-2, 45232452-5, 45232130-2, 45232460-4, 45311100-1, 71320000-7, 71321000-4, 71322000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4260215.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STACON TIS Duszak Spółka jawna,  biuro@stacon.pl,  ul. Ogrodowa 5,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6703500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6703500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6703500.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia należy udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy STACON TIS Duszak Spółka jawna, ul. Ogrodowa 5, 07-420 Kadzidło, po przeprowadzeniu negocjacji. Wyboru niekonkurencyjnego trybu postępowania dokonano ze względu na wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz niemożliwą do przewidzenia w okresie wcześniejszym, wymaganym ustawą Pzp. Wybór niekonkurencyjnego trybu postępowania spowodowany jest terminem wykonania oraz zakresem robót, nałożonym przez bezpośrednich przełożonych w MON, w związku z zaistnieniem wyższej potrzeby Sił Zbrojnych, związanej z wypełnieniem zobowiązań sojuszniczych. Nie jest zatem możliwe zachowanie ustawowych terminów, przewidzianych dla trybów konkurencyjnych, w tym przetargu nieograniczonego. Termin wykonania zamówienia to 01.03.2017 r. Ze względu na potrzebę rozpoczęcia robót jeszcze w roku 2016, związaną z niesprzyjającymi warunkami pogodowymi (okres zimowy) oraz bardzo krótkim terminem wykonania robót budowlanych, zaistniała pilna potrzeba udzielenia zamówienia i zawarcia umowy do dnia 23.12.2016 r. Zamawiający nie mógł przewidzieć tej sytuacji, gdyż pisemne polecenia od przełożonych w MON, ustalających założenia realizacji i przewidywany zakres prac, otrzymał dopiero w dniu 21.11.2016 r. oraz 23.11.2016 r. Ponadto, z uwagi na szeroki zakres robót, który podlegał dalszym uzgodnieniom, przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, w tym przedmiarów robót, musiało potrwać kilka tygodni. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.): "Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) 3) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.