To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373377 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Katowice: Zakup i dostawa mebli biurowych - zgodnie z zakresami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - RPO WSL 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331408-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
27628463800000, ul.
ul. Ligonia
46,
40037
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 207 85 65, faks
32 207 85 78, e-mail
zamowienia@slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli biurowych - zgodnie z zakresami
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych - zgodnie z zakresami. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia z podziałem na zakresy został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ/Załączniku nr 1 do wzoru umowy. Przedstawione w ww. załączniku zdjęcia mają jedynie charakter przykładowy. 3. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Meble będące przedmiotem zamówienia maja być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, nie noszące znamion użytkowania, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani innych wynikających z zaniedbań Wykonawcy, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46 (Zakres I i II) oraz ul. Plebiscytowej 36 (Zakres III) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu żadnej dodatkowej opłaty oprócz tej wkalkulowanej w cenę towaru. 6. Koszty transportu, opakowania, dostarczenia, ewentualnie montażu oraz ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca odpowiada za prawidłowe rozlokowanie towaru zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego w dniu dostawy informacją oraz za jego montaż w przypadku dostawy w elementach. 8. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w miarę możliwości był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Metalowa szafka kartotekowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnił postępowanie na zakup i dostawę mebli biurowych - zgodnie z zakresami, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Określony w SIWZ oraz wzorze umowy termin realizacji przedmiotu zamówienia określony został do dnia 12 grudnia 2016 r. Pismo z wyborem zostało przekazane Wykonawcom w dniu 7 grudnia 2016 r. a zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą zostać zawarte po dniu 12 grudnia 2016 r. Niemożliwe tym samym staje się wykonanie zamówienia przy dochowaniu określonych terminów. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1202.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Metalowa szafka kartotekowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnił postępowanie na zakup i dostawę mebli biurowych - zgodnie z zakresami, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Określony w SIWZ oraz wzorze umowy termin realizacji przedmiotu zamówienia określony został do dnia 12 grudnia 2016 r. Pismo z wyborem zostało przekazane Wykonawcom w dniu 7 grudnia 2016 r. a zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą zostać zawarte po dniu 12 grudnia 2016 r. Niemożliwe tym samym staje się wykonanie zamówienia przy dochowaniu określonych terminów. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT755.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Fotel biurowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty oraz unieważnił postępowanie na zakup i dostawę mebli biurowych - zgodnie z zakresami, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Określony w SIWZ oraz wzorze umowy termin realizacji przedmiotu zamówienia określony został do dnia 12 grudnia 2016 r. Pismo z wyborem zostało przekazane Wykonawcom w dniu 7 grudnia 2016 r. a zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą zostać zawarte po dniu 12 grudnia 2016 r. Niemożliwe tym samym staje się wykonanie zamówienia przy dochowaniu określonych terminów. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40268.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług ochrony
- Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego wraz z terenem przyległym w oddziale terenowym w Bytomiu
- Dostawa dwóch urządzeń do automatycznego, bezpośredniego rozdziału krwi podczas jednego procesu z osprzętem potrzebnym do prawidłowego przebiegu tego procesu
- Załadunek, rozładunek i przemieszczanie odpadów za pomocą ładowarki.
- świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Wykonanie pomiarów elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.