eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przetarg nieograniczony zakończony aukcją elektroniczną na sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373295 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Warszawa: przetarg nieograniczony zakończony aukcją elektroniczną na sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 1085840700000, ul. ul. Irysowa  19, 02660   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 5493727, 5493737, e-mail zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, faks 225 493 737.
Adres strony internetowej (URL): www.zgnmokoow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zgnmoktow.waw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zgnmoktow.waw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ul. Irysowa 19 02-660 Warszawa pok. nr 21 /sekretariat/


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony zakończony aukcją elektroniczną na sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Numer referencyjny: ZGN/TZ/III/103/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywne dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego tonerów, tuszy, taśm, bębnów, dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz wchodzących w jego skład 6 DOM-ów, w okresie od dnia następującego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. Materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego dostarczane będą do siedziby ZGN Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz do siedzib 6 DOM-ów, których wykaz zawiera Rozdział V SIWZ stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego dostarczane będą pod wskazane przez Zamawiającego adresy, w ciągu dwóch dni kalendarzowych od otrzymania telefonicznej informacji o konieczności dostawy określonej części zamówionych materiałów eksploatacyjnych i potwierdzeniu zapotrzebowania faxem. 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia - tj. dostaw objętych zamówieniem - zawiera: Rozdział IV specyfikacji - Wykaz dostaw tj.: materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego wymaganych przez Zamawiającego do dostarczania w okresie obowiązywania umowy. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę materiałów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru. 3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego zalecanych przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX. fabrycznie nowych z datą produkcji 2015 - 2017, nieregenerowanych (nie poddanych procesowi ponownego napełnienia), dostarczonych w opakowaniu indywidualnym posiadającym kod tonera, do którego są przeznaczone, a przy tym w opakowaniu posiadającym kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, nierefabrykowanych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z właściwymi przepisami, posiadających atesty oraz pracujących na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego i nie powodować uszkodzeń, w których będą eksploatowane. 3.1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania: taśm, tonerów, tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek będących produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, posiadającymi znak firmowy producenta, które gwarantują zachowanie dobrej jakości pracy urządzeń biurowych podczas stosowania materiałów eksploatacyjnych, zalecanymi do stosowania przez producenta sprzętu, na którym będą pracowały tj.: OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania tonerów, tuszy, taśm, bębnów do drukarek produkowanych przez firmy wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 1 a) do formularza oferty posiadających parametry zgodne z zalecanymi przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania na dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego 12 miesięcznej gwarancji o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie materiałami eksploatacyjnymi do sprzętu komputerowego i biurowego. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego wszystkich dostaw objętych niniejszym zamówieniem. 3.5. Dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 3.6. Sprzedawane i dostarczane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego, o których mowa w pkt. 3.3. specyfikacji będą wysokiej jakości i nie będą powodowały utraty praw gwarancji producenta urządzenia , do którego są przeznaczone. 3.7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż którykolwiek z dostarczonych: taśm, tonerów, tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek, wałeczków tuszujących o których mowa w § 1 ust. 1 posiada wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania na własny koszt jego wymiany na niewadliwy w ciągu dwóch dni kalendarzowych od telefonicznego i potwierdzonego faxem zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego istnienia wady. 3.8. W przypadku zaoferowania tonerów, i tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie producenta sprzętu, do którego mają być przeznaczone, że zaproponowany asortyment nie spowoduje pogorszenia jakości pracy oraz nie spowoduje utraty gwarancji i rękojmi na sprzęt ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty). 4. Sprzedawane i dostarczane tonery, tusze, taśmy, bębny, będące przedmiotem zamówienia wyszczególnione w Rozdziale IV niniejszej specyfikacji, muszą być: 4.1. produktami oryginalnymi (zalecanymi przez producentów sprzętu, w którym będą pracowały tj.: OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX i posiadać znak firmowy producenta, 3.4.2. zgodne z właściwymi przepisami i posiadać atesty, 3.4.3. być fabrycznie nowe (za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie wypełniony tonerem lub tuszem), nieregenerowane, nierefabrykowane. Za "fabrycznie nowe" zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo producenta, nazwą (typem, symbolem) materiału, numerem katalogowym, opisem zawartości i terminem przydatności do użycia. 3.4.4. nie poddane procesowi ponownego napełnienia, 3.4.5. produktami nieograniczającymi współpracy z programem kserokopiarek, drukarek, telefaksów monitorującym stan zasobników z tonerem i tuszem, 3.4.6. dostarczone w opakowaniu indywidualnym posiadającym kod tonera, tuszu, taśmy oraz nazwę kserokopiarki, telefaksu, do którego są przeznaczone, 3.4.7. dostarczone w opakowaniu indywidualnym posiadającym kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3.5.1. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć tonery, tusze, taśmy, bębny, kompatybilne ze sprzętem do którego są zamawiane, o parametrach i właściwościach (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) zgodnych lub lepszych z oryginalnymi: tonerami, tuszami, taśmami, bębnami, produkowanymi przez producenta urządzenia wymienionymi w Rozdziale IV niniejszej specyfikacji i nie powodujące utraty przez Zamawiającego gwarancji na sprzęt, której warunki nie obejmują uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez producenta sprzętu. 3.5.2. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda: 3.5.2.1. oświadczenia Wykonawcy oferującego materiały równoważne, że ten zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w autoryzowanym serwisie producenta danego sprzętu, w przypadku gdy usterka zostałaby wywołana przez stosowanie produktów równoważnych - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia -( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5.2.1.1. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta w/w sprzętu. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta danego sprzętu w ciągu 3-ch dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 3.5.2.2. wykazania, że oferowane przez Wykonawcę produkty ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i charakteryzują się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiadają analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy opis w formie tabeli porównawczej, potwierdzający, że produkt ten posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe wraz z podaniem jego nazwy producenta, kodu lub symbolu dot. każdej właściwej pozycji asortymentowej, do której produkt równoważny się odnosi, 3.5.2.3 "raportów z testów" potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod potwierdzające spełnianie powyższych norm ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5.2.4. karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5.2.5. certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty). 3.5.2.6. oświadczenia producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5.2.7. dokumentu potwierdzającego, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie)- ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5.2.8. oświadczenia producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie naruszy praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset - ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5.2.9. oświadczenia Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie i liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia toneru/tuszu) - ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty). 3.5.3. W przypadku, gdy zastosowanie zamiennika oryginalnego materiału eksploatacyjnego, dostarczonego przez Wykonawcę będzie bezpośrednią przyczyną uszkodzenia urządzenia, co zostanie potwierdzone ekspertyzą autoryzowanego serwisu danego urządzenia, zostanie ono bezpłatnie naprawione lub wymienione przez Wykonawcę na urządzenie o parametrach nie gorszych niż to które uległo uszkodzeniu. 3.5.4. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (zalecanych przez producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta lub zalecany przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny umownej. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego sprowadzonego materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego. 3.7. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego wszystkich dostaw obciążać będą Wykonawcę. 3.8. Dostarczone materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego i biurowego nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i kserokopiarek monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 3.9. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zapotrzebowania na poszczególne typy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego spośród wskazanych w Rozdziale IV specyfikacji, w obrębie całkowitej ceny za realizację zamówienia w ramach danej umowy. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakupu pewnej części materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w Rozdziale IV niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednakże nie więcej niż do 20% wartości zamówienia. 3.11. Podstawą obliczenia wartości poszczególnych dostaw będą ceny jednostkowe ceny materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i biurowego wymaganych przez Zamawiającego do sprzedaży i sukcesywnego dostarczania, wskazane przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1) do oferty. Ceny przedstawione przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1) do oferty będą cenami obowiązującymi przez cały czas trwania umowy i nie będą podlegały żadnym zmianom lub waloryzacji. 3.12. Wykonawca udzieli gwarancję na sprzedawane i dostarczane: tonery, tusze, taśmy, bębny na okres 12 miesięcy o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie materiałami eksploatacyjnymi do sprzętu komputerowego i biurowego. 3.13. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią III Rozdział niniejszej specyfikacji. 3.14. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.14.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: a) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia; b) zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; c) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; d) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 3.14.2. W przypadku gdy asortyment wyszczególniony w ofercie Wykonawcy przestanie być dostępny np.: w przypadku zaprzestania produkcji, strony przewidują zastąpienie go innym asortymentem o tych samych parametrach technicznych. W sytuacji, o której mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni od ustalenia, że asortyment wyszczególniony w ofercie nie jest dostępny zawiadomić Zamawiającego wskazując inny asortyment o tych samych parametrach technicznych, który dostarczy w zamian za asortyment wskazany w ofercie. Zmiana, o której mowa w niniejszym ustępie nie będzie powodowała zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 umowy. 3.14.3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

II.5) Główny kod CPV: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
Dodatkowe kody CPV:30192113-6, 30192300-4, 30125100-2, 30125110-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 210945.00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, zgodnych z przepisami prawa nakładającymi obowiązek ich posiadania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 dostawy odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie tonerów, tuszów, taśm, bębnów do drukarek do firm lub instytucji o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każda (w przypadku wykazania doświadczenia dostawami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie w/w dostaw o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każda).2.Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom: 3. DOTYCZY WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW OFERUJĄCYCH W POSTĘPOWANIU MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE RÓWNOWAŻNE WOBEC ASORTYMENTU WSKAZANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W PKT. 3 I ROZDZIALE IV NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 3.1. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dotyczące charakteryzowania się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiadają analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy opis w formie tabeli porównawczej, potwierdzający, że produkt ten posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe wraz z podaniem jego nazwy producenta, kodu lub symbolu dot. każdej właściwej pozycji asortymentowej, do której produkt równoważny się odnosi ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.2. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty "raporty z testów" potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod potwierdzające spełnianie powyższych norm ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.3. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.4. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.5. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.6. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie) ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.7 W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie naruszy praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.8. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie i liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia toneru/tuszu) ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 3.9.W przypadku zaoferowania taśm, tonerów, i tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie producenta sprzętu, do którego mają być przeznaczone, że zaproponowany asortyment nie spowoduje pogorszenia jakości pracy oraz nie spowoduje utraty gwarancji i rękojmi na sprzęt ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 8.1.3, niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem dostaw wymaganych zgodnie z postanowieniem pkt. 8.1.3, niniejszej SIWZ samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. "Wykonawca A" wykonał dwie a "Wykonawca B" wykonał jedna dostawię z pkt. 8.1.3 niniejszej SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8. Warunki udziału w postępowaniu: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 8.1.1. Ad. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, zgodnych z przepisami prawa nakładającymi obowiązek ich posiadania. 8.1.2. Ad. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.1.3. Ad. zdolności technicznej lub zawodowej: W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 dostawy odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 dostawy polegające na dostawie tonerów, tuszów, taśm, bębnów do drukarek do firm lub instytucji o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każda (w przypadku wykazania doświadczenia dostawami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert wykonanie w/w dostaw o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każda). Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom: 8.1.4. DOTYCZY WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW OFERUJĄCYCH W POSTĘPOWANIU MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE RÓWNOWAŻNE WOBEC ASORTYMENTU WSKAZANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W PKT. 3 I ROZDZIALE IV NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 8.1.4.1. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dotyczące charakteryzowania się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiadają analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy opis w formie tabeli porównawczej, potwierdzający, że produkt ten posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe wraz z podaniem jego nazwy producenta, kodu lub symbolu dot. każdej właściwej pozycji asortymentowej, do której produkt równoważny się odnosi ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.2. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty "raporty z testów" potwierdzających, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod potwierdzające spełnianie powyższych norm ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.3. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.4. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.5. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.4.6. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie) ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.7 W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie naruszy praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.8. W celu wykazania spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie i liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia toneru/tuszu) ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 8.1.4.9. W przypadku zaoferowania taśm, tonerów, i tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie producenta sprzętu, do którego mają być przeznaczone, że zaproponowany asortyment nie spowoduje pogorszenia jakości pracy oraz nie spowoduje utraty gwarancji i rękojmi na sprzęt ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od Wykonawcy. 1.1. Oferta powinna się składać z: 1.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.1.2. wypełnionego i podpisanego formularza cenowego na załączniku nr 1 do wzoru formularza oferty, 1.1.3. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.4. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 1.1.5. pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.1.6. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 1.1.7. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 1.1.7.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.1.7.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 1.1.7.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 1.1.8. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą 1.1.9. DOTYCZY WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW OFERUJĄCYCH W POSTĘPOWANIU MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE RÓWNOWAŻNE WOBEC ASORTYMENTU WSKAZANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W PKT. 3 I ROZDZIALE IV NINIEJSZEJ SPECYFIKACJI: W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ; 1.1.9.1. opis produktów, o którym mowa w pkt. 8.1.4.1. SIWZ, potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i charakteryzują się porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiadają analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu. Wykonawca musi załączyć do oferty szczegółowy opis w formie tabeli porównawczej, potwierdzający, że produkt ten posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe wraz z podaniem jego nazwy producenta, kodu lub symbolu dot. każdej właściwej pozycji asortymentowej, do której produkt równoważny się odnosi ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 1.1.9.2. "raporty z testów", o których mowa w pkt. 8.1.4.2. SIWZ, potwierdzające, że podana wydajność produktu równoważnego jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod potwierdzające spełnianie powyższych norm ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 1.1.9.3 karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowana zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi, ", o których mowa w pkt. 8.1.4.3. SIWZ ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 9.1.9.4 certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko, ", o którym mowa w pkt. 8.1.4.4. SIWZ ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 1.1.9.5. oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu, o którym mowa w pkt. 8.1.4.5. SIWZ ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 1.1.9.6. dokument potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne posiadają termin przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w drukarce (niezależnie od daty zakupu i okresu przechowywania zamkniętej kasety w magazynie), ", o którym mowa w pkt. 8.1.4.6. SIWZ, 1.1.9.7. oświadczenia producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie naruszy praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, ", o których mowa w pkt. 8.1.4.7. SIWZ ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 1.1.9.8. oświadczenia Wykonawcy, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, informowanie i liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia toneru/tuszu), ", o którym mowa w pkt. 8.1.4.8. SIWZ ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty), 1.1.9.9.W przypadku zaoferowania taśm, tonerów, i tuszy do drukarek oraz bębnów do drukarek OKI, HP, Lexmark, Kyocera, Canon, Panasonic, XEROX równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne oświadczenie producenta sprzętu, do którego mają być przeznaczone, że zaproponowany asortyment nie spowoduje pogorszenia jakości pracy oraz nie spowoduje utraty gwarancji i rękojmi na sprzęt ( nie dotyczy wałeczków tuszujących z pozycji nr 58 załącznika nr 1 do formularza oferty). UWAGA: Dokumenty o których mowa w pkt. 1.1.9. (od 1.1.9.1. do 1.1.9.9.) nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy. UWAGA: 2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, a ponadto innych oświadczeń lub dokumentów lub zobowiązań niezbędnych dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ: 3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.1. i pkt. 9.7.1.3. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3.2. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3.3.oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 916.); 3.4.tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 3.5.informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych,; 3.6. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ; Załączniki do materiałów przetargowych, o których mowa w pkt. 9.2. 9.3.5., SIWZ, dostępne są na internetowej stronie Zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl. 3.7.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 3.8. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 9. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.9.. Załączniki nr 2 i 3 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. 3.9.1. Załączniki nr 2 i 3 do wzoru Formularza oferty obejmują formalne oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że odpowiednia podstawa wykluczenia nie ma zastosowania lub, że odpowiednie kryterium kwalifikacji jest spełnione, a także zawiera istotne informacje wymagane przez Zamawiającego. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 41.1. informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4.1.2. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4.1.3. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.7.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis w zakresie terminów określonych w pkt. 9.7.1. SIWZ stosuje się odpowiednio. 4.3. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wszystkie wykazywane przez nich w załącznikach do oferty i dokumentach wartości i kwoty w EURO będą przeliczane przez Zamawiającego w/g średniego kursu NBP na dzień upublicznienia postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://aukcje.um.warszawa.pl,
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Parametrem licytowanym w toku aukcji jest cena brutto. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena całkowita brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym w punkcie 26.1. SIWZ.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 1.Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 500.00 PLN
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 1.Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na Platformie Aukcyjnej Urzędu m.st. Warszawy https://aukcje.um.warszawa.pl, wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, których oferty nie zostaną zakwalifikowane do odrzucenia. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8NVindows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet 0 przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s. 2. Parametrem licytowanym w toku aukcji jest cena brutto. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena całkowita brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, jeżeli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto40.00
Rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych60.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: a) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia; b) zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; c) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; d) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 3.1.14.2. W przypadku gdy asortyment wyszczególniony w ofercie Wykonawcy przestanie być dostępny np.: w przypadku zaprzestania produkcji, strony przewidują zastąpienie go innym asortymentem o tych samych parametrach technicznych. W sytuacji, o której mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni od ustalenia, że asortyment wyszczególniony w ofercie nie jest dostępny zawiadomić Zamawiającego wskazując inny asortyment o tych samych parametrach technicznych, który dostarczy w zamian za asortyment wskazany w ofercie. Zmiana, o której mowa w niniejszym ustępie nie będzie powodowała zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.