eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA WYKONANIE NAPRAWY I OBSŁUGI POJAZDÓW. SPRAWA NR 138/PN/2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Krosno Odrzańskie: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA WYKONANIE NAPRAWY I OBSŁUGI POJAZDÓW. SPRAWA NR 138/PN/2014.
Numer ogłoszenia: 373176 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA WYKONANIE NAPRAWY I OBSŁUGI POJAZDÓW. SPRAWA NR 138/PN/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi powinny być przeprowadzone zgodnie z zakładową dokumentacją remontową oraz zasadami wiedzy i sztuki technicznej. Zakresy wymagań technicznych określa dokumentacja techniczna do każdego egzemplarza pojazdu. Celem naprawy i obsługi jest przywrócenie naprawianym pojazdom parametrów technicznych i użytkowych, zgodnie z dokumentacją zakładową. Niezbędne do wymiany części, materiały oraz płyny i oleje Wykonawca zakupuje na własny koszt. Uszkodzone (zużyte) części i podzespoły nie podlegają zwrotowi. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy na odległość do 100km od miejsca stacjonowania pojazdów ponosi Zamawiający. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy znajdującej się w odległości powyżej 100 km Wykonawca w całości realizuje na swój koszt i ryzyko. Koszt transportu pojazdu w poz. 2zadania nr 1 formularza ofertowego w całości realizuje Wykonawca na swój koszt i ryzyko. Wykonawca odpowiedzialny jest za przeprowadzenie napraw i obsług zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, oraz zakładową technologią naprawy. Wszelkie wymieniane płyny eksploatacyjne muszą być zgodne z zaleceniami producenta pojazdu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Samochody, będące przedmiotem postępowania przetargowego, na pisemny wniosek Wykonawcy można wcześniej obejrzeć oraz zweryfikować zakres naprawy w miejscach postoju pojazdów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI 1 i 2 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3) Formularz ofertowy załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie w przedmiocie wskazania usług powierzonych podwykonawcom załącznik nr 4. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 5- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - TERMIN WYKONANIA USŁUGI - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) zmian dotyczących postanowień zawartej umowy które nie prowadzą do zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.44wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 5286 UL. OBROŃCÓW STALINGRADU 10; 66 - 600 KROSNO ODRZAŃSKIE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 12:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 5286 UL. OBROŃCÓW STALINGRADU 10; 66 - 600 KROSNO ODRZAŃSKIE KANCELARIA JAWNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NAPRAWA I OBSŁUGA POJAZDÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi powinny być przeprowadzone zgodnie z zakładową dokumentacją remontową oraz zasadami wiedzy i sztuki technicznej. Zakresy wymagań technicznych określa dokumentacja techniczna do każdego egzemplarza pojazdu. Celem naprawy i obsługi jest przywrócenie naprawianym pojazdom parametrów technicznych i użytkowych, zgodnie z dokumentacją zakładową. Niezbędne do wymiany części, materiały oraz płyny i oleje Wykonawca zakupuje na własny koszt. Uszkodzone (zużyte) części i podzespoły nie podlegają zwrotowi. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy na odległość do 100km od miejsca stacjonowania pojazdów ponosi Zamawiający. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy znajdującej się w odległości powyżej 100 km Wykonawca w całości realizuje na swój koszt i ryzyko. Koszt transportu pojazdu w poz. 2zadania nr 1 formularza ofertowego w całości realizuje Wykonawca na swój koszt i ryzyko. Wykonawca odpowiedzialny jest za przeprowadzenie napraw i obsług zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, oraz zakładową technologią naprawy. Wszelkie wymieniane płyny eksploatacyjne muszą być zgodne z zaleceniami producenta pojazdu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Samochody, będące przedmiotem postępowania przetargowego, na pisemny wniosek Wykonawcy można wcześniej obejrzeć oraz zweryfikować zakres naprawy w miejscach postoju pojazdów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN WYKONANIA USŁUGI - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NAPRAWA I OBSŁUGA POJAZDÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i obsługi powinny być przeprowadzone zgodnie z zakładową dokumentacją remontową oraz zasadami wiedzy i sztuki technicznej. Zakresy wymagań technicznych określa dokumentacja techniczna do każdego egzemplarza pojazdu. Celem naprawy i obsługi jest przywrócenie naprawianym pojazdom parametrów technicznych i użytkowych, zgodnie z dokumentacją zakładową. Niezbędne do wymiany części, materiały oraz płyny i oleje Wykonawca zakupuje na własny koszt. Uszkodzone (zużyte) części i podzespoły nie podlegają zwrotowi. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy na odległość do 100km od miejsca stacjonowania pojazdów ponosi Zamawiający. Koszt transportu pojazdów do siedziby Wykonawcy znajdującej się w odległości powyżej 100 km Wykonawca w całości realizuje na swój koszt i ryzyko. Koszt transportu pojazdu w poz. 2zadania nr 1 formularza ofertowego w całości realizuje Wykonawca na swój koszt i ryzyko. Wykonawca odpowiedzialny jest za przeprowadzenie napraw i obsług zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, oraz zakładową technologią naprawy. Wszelkie wymieniane płyny eksploatacyjne muszą być zgodne z zaleceniami producenta pojazdu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Samochody, będące przedmiotem postępowania przetargowego, na pisemny wniosek Wykonawcy można wcześniej obejrzeć oraz zweryfikować zakres naprawy w miejscach postoju pojazdów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. TERMIN WYKONANIA USŁUGI - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.