To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372897 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Bytom: Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu w zakresie modernizacji stropów i instalacji elektrycznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 334188
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, krajowy numer identyfikacyjny
24261540600000, ul.
ul. Zielna
,
41907
Bytom, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 413 00 30, faks
32 430 00 33, e-mail
zamowienia@bm.bytom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu w zakresie modernizacji stropów i instalacji elektrycznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ-PN-29/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu w zakresie modernizacji stropów i instalacji elektrycznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stropu w lokalu nr 5 w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu oraz wykonanie robót elektroinstalacyjnych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej wraz z zaprojektowaniem i zabudowaniem wyłącznika p.poż w budynku. 3. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na 2 części: a) Część I - wykonanie robót modernizacyjnych w zakresie wymiany stropów w lokalu nr 5 w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1.a. do SIWZ - przedmiarze robót i na warunkach określonych w Załączniku nr 1.1.b. do SIWZ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; b) Część II - zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych instalacji elektrycznej obwodów ADM wraz z zabudową wyłącznika p.poż w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2. do SIWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 4. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej, fax-em na nr 32 413-00-33, lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamowienia@bm.bytom.pl do dnia 09 listopada 2016 r. do godz. 12:00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę: a) w odniesieniu do Części 1 zamówienia - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145) wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, ciesielskimi i izolacyjnymi; b) w odniesieniu do Części 2 zamówienia - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145) wykonujących czynności związane z robotami instalacyjnymi elektrycznymi. 6. Zamawiający określa, iż w celu udokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 5 powyżej, Wykonawca: a) w dniu przejęcia terenu budowy dostarczył Zamawiającemu (przedstawicielowi Zamawiającego na budowie) oświadczenie zawierające imiona i nazwiska osób wykonujących czynności związane z: 1) robotami ogólnobudowlanymi, ciesielskimi i izolacyjnymi w odniesieniu do Części 1 zamówienia; 2) robotami instalacyjnymi elektrycznymi w odniesieniu do Części 2 zamówienia. b) aktualizował oświadczenie na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie. c) do faktury VAT za wykonane roboty zgodnie z postanowieniami umowy, jaka zostanie z nim zawarta załączył oświadczenie, dotyczące zatrudnienia osób realizujących: 1) roboty ogólnobudowlane, ciesielskie i izolacyjne w odniesieniu do Części 1 zamówienia, a także oświadczenia tych osób, że były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych, należy podać w jakim czasie). 2) roboty instalacyjne elektryczne w odniesieniu do Części 2 zamówienia, a także oświadczenia tych osób, że były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych, należy podać w jakim czasie). 7. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umownych. 8. Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki: a) Nr 1.1.b. do SIWZ - Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót w odniesieniu do Części 1 zamówienia; b) Nr 1.2. do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy w odniesieniu do Części 2 zamówienia. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie robót modernizacyjnych w zakresie wymiany stropów w lokalu nr 5 w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30255.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41927.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych instalacji elektrycznej obwodów ADM wraz z zabudową wyłącznika p.poż w budynku przy ul. Strażackiej 3a w Bytomiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). W postępowaniu do upływu terminu przewidzianego na składanie ofert tj. do dnia 15.11.2016 r. do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty dotyczącej Części II zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części
- "Dostawa rur wraz z osprzętem dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II", Ruch "Pokój II".
- Dostawa blach i kształtowników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I: Dostawa blach Część II: Dostawa kształtowników stalowych
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym wraz z demontażem starego dźwigu na potrzeby realizacji projektu pod nazwą: "Dostępny DPS dla Dorosłych"
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.