To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-22
Ogłoszenie nr 372307 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Szydłowiec: "Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowo - zachodniej części miasta Szydłowca, część I, zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej Nr 134/XXI/12 z dnia 29.10.2012 roku, stosownie do podjętej Uchwały Nr 127/XX/16 Rady Miejskiej w Szydłowcu z dnia 2 czerwca 2016r.".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318285
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłowiec, krajowy numer identyfikacyjny
52379000000, ul.
pl. Rynek Wielki
1,
26-500
Szydłowiec, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 617 86 30, faks
48 617 05 10, e-mail
przetargi@szydlowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): urzad@szydlowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowo - zachodniej części miasta Szydłowca, część I, zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej Nr 134/XXI/12 z dnia 29.10.2012 roku, stosownie do podjętej Uchwały Nr 127/XX/16 Rady Miejskiej w Szydłowcu z dnia 2 czerwca 2016r.".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opracowanie wzorów ogłoszeń oraz zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planów. 2. Zebranie materiałów wyjściowych w tym pozyskanie od Zamawiającego podkładów geodezyjnych. 3. Analiza wniosków osób fizycznych i prawnych do projektu planu, opracowanie wykazu wniosków zgłoszonych przez zainteresowanych. 4. Analiza wniosków zgłoszonych przez organy i instytucje, opracowanie wykazu wniosków. 5. Analiza uwarunkowań wynikających ze "Studium..." w tym zgodności złożonych wniosków ze "Studium..." 6. Analiza możliwości uwzględnienia zgłoszonych wniosków z uzasadnieniem dla wniosków nieuwzględnionych. 7. Sporządzenie aktualnej prognozy skutków finansowych, sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko. 8. Opracowanie wniosku o przeznaczenie gruntów rolnych i/lub leśnych na cele nierolnicze i/lub nieleśne. 9. Opracowanie koncepcji projektu zmiany planu, 10. Wewnętrzna dyskusja na opracowaniem prowadzona przez władze Gminy z udziałem projektanta, uwagi i propozycje korekt oraz wstępna akceptacja koncepcji. 11. Opracowanie projektu planu uwzględniającego uwagi Zamawiającego z przedstawionej koncepcji. 12. Wewnętrzna dyskusja na opracowaniem prowadzona przez władze Gminy z udziałem projektanta, uwagi i propozycje korekt oraz akceptacja projektu. 13. Opracowanie projektów pism związanych z wystąpieniem o opinie i uzgodnienia projektu planu. 14. Uzgadnianie i opiniowanie projektu planu. 15. Opracowanie wykazu opinii i uzgodnień. 16. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 17. Przygotowanie stosownych ogłoszeń o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu. 18. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i udział w dyskusji publicznej. 19. Rozpatrzenie uwag wniesionych do projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu planu (ewentualne ponowienie uzgodnień). 20. Opracowanie projektu zmiany planu w wersji do uchwalenia przez Radę Miejską 21. Uchwalenie zmiany planu z uczestnictwem projektanta na sesji Rady Miejskiej. 22. Przygotowanie dokumentacji planistycznej do przekazania wojewodzie, w celu sprawdzenia zgodności z prawem i do publikacji w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT296658.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29 900,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- "Budowa gminnej świetlicy wiejskiej w miejscowości Szydłówek I, gmina Szydłowiec".
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chustki gmina Szydłowiec".
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.